mojtaba jafari

mojtaba jafari

توسط ۱ نفر دنبال می شود

اهمیت چاپ افست

غلتک های مرکب جوهری را با قوام روغنی روی نواحی تصویر با ترکیب آبگریز و با شکل یا تصویری که می خواهید چاپ کنید و قبلاً روی صفحه تصویر حک شده است اعمال می کنند. چاپ افست بسته بندی در اصفهان

این آهن یک تکیه گاه آلیاژی فلزی تخت است که یک طرف آن لایه ای حساس به نور و چربی دوست دارد، یعنی قابلیت جذب یا حل کردن چربی ها را دارد.

 

علاوه بر این، صفحه تک رنگ است، بنابراین فقط می تواند یک رنگ را منتقل کند، به این معنی که برای هر یک از رنگ هایی که باید چاپ شود، تصویر باید تجزیه شود. به همین دلیل، چهار صفحه برای ایجاد یک فرآیند چهار رنگ یا شش صفحه برای هگزاکرومی مورد نیاز است.

هنگامی که صفحات به رنگ های مختلف تجزیه می شوند، روی بدنه های چاپ دستگاه، یعنی روی غلتک های مرطوب کننده و مرکب قرار می گیرند. صفحات از یک طرف جوهر و از طرف دیگر آب دریافت می کنند و به لطف ویژگی چربی دوستی فیلم صفحه، رنگ فقط در قسمتی از تصویر که مورد نیاز است دریافت می شود و در جاهایی که لازم نیست دفع می شود. چاپ افست کاتالوگ در اصفهان

پس از دریافت جوهر، ابتدا به لاستیک و سپس به کاغذ منتقل می شود و به غلتکی دیگر منتقل می شود تا مراحل چاپ را ادامه دهد تا جوهر باقی مانده را دریافت کند تا زمانی که از چهار صفحه عبور کند و به انتهای آن برسد. دستگاهی که در آن بخاری مخصوص وجود دارد تا جوهر خشک شود و در نهایت تصویر چاپ شده بدست آید.

مقیاس رنگ مورد استفاده برای چاپ چهار رنگ (در چهار رنگ) CMYK (فیروزه ای، سرخابی، زرد و مشکی) است، اگرچه می توان از رنگ های پنتون مانند رنگ های طلایی یا متالیک و همچنین لاک ها و لاک هایی که نیاز به اضافی دارند استفاده کرد بدنه های نصب شده در سیستم

ترتیب چاپ رنگی: مشکی، فیروزه ای، سرخابی و زرد. دومی شفاف ترین است، به همین دلیل از آن به عنوان محافظ کاغذ نیز استفاده می شود.

ویژگی های چاپ افست


اگرچه این فرآیند پیچیده و بسیار تخصصی است، اما چاپ افست با اجازه دادن به تصاویر با کیفیت بالا، با بازتولید دقیق و رنگ‌های بسیار زنده بر روی همه انواع کاغذ مشخص می‌شود.

به این دلیل که ماشین ها به بدنه های چاپی تقسیم می شوند، به این معنی که کاغذ یا پلاستیکی که در آن تصویر گرفته می شود، چندین مرحله یا بدنه را طی می کند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

این بدنه های چاپ مانند یکدیگر هستند و تنها چیزی که تغییر می کند جوهر است، یعنی روی هر بدنه فقط یکی از رنگ ها چاپ می شود زیرا صفحات چاپ در آنجا قرار دارند.

اگرچه فرآیند پیچیده ای به نظر می رسد، اما در مقایسه با سیستم های چاپ مستقیم روی کاغذ که منجر به سایش سریع تر صفحات چاپ می شود، می توان کیفیت بهتری به دست آورد.

یکی دیگر از ویژگی های چاپ افست است. ورق هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند ورق هایی با ابعاد 52×70 سانتی متر و 70×100 سانتی متر هستند، البته سیستمی است که اندازه ها و انواع کاغذ را می پذیرد و همچنین می تواند روی پی وی سی، آهنربا و کاغذهای مصنوعی چاپ شود.

مزایای چاپ افست


چاپگرهای افست فوراً روی انواع مختلفی از کاغذ چاپ می کنند: کاغذ پوشش داده شده، بافت دار، کاغذ چیده شده و غیره.
چاپ های بزرگ را می توان با هزینه مقرون به صرفه و با سرعت بیشتری نسبت به چاپ دیجیتال چاپ کرد.
چاپ عکس با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه.
چاپ افست را می توان با چاپ دیجیتال ترکیب کرد.
امکان چاپ روی کاغذهای بزرگتر از چاپ دیجیتال و استفاده از جوهر و لاک مخصوص را فراهم می کند.
اکنون که با ویژگی های چاپ افست آشنا شدید، در فروشگاه اینترنتی پوچتکا، کاغذ مورد نیاز برای به دست آوردن نتایج با کیفیت مورد نیاز و همچنین رول های کاغذ باند را پیدا خواهید کرد.

وب سایت ما را مرور کنید تا آنها را بیابید و اگر به کمک نیاز دارید، خوشحال خواهیم شد که از طریق چت آنلاین به شما کمک کنیم.

mojtaba jafari
mojtaba jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋