mojtaba jafari

mojtaba jafari

توسط ۱ نفر دنبال می شود

طراحی کاتالوگ آنلاین: چرا مهم است + مثال


راه اندازی کسب و کار جدید شما مستلزم آن است که برای شروع سرمایه گذاری جدید خود، کادرهایی را علامت بزنید. این شامل هزینه ها، قوانین قانونی، سیستم های عملیاتی و طراحی می شود. در مورد طرح ها، لازم است که طرح های برندینگ و بازاریابی قبل از راه اندازی آماده باشند. یکی از محصولات بازاریابی کم استفاده، کاتالوگ است. بیاموزید که چرا انتشار آن مهم است. به علاوه، ما نمونه‌های طراحی کاتالوگ را برای الهام گرفتن ارائه کردیم! چاپ کاتالوگ در اصفهان

کاتالوگ های انجام شده برای شما

اشتراک طراحی نامحدود Penji را بدون ریسک به مدت 30 روز امتحان کنید

ببینید چگونه کار می کند
اهمیت کاتالوگ چیست؟
بالقوه را به سرنخ های جدید معرفی می کند
موارد شما را در یک رسانه سازماندهی می کند
کسب و کار و محصولات شما را تبلیغ می کند
مشتریان را با جدیدترین اخبار کسب و کار شما به روز می کند
ایده هایی در مورد نحوه استفاده از محصولات شما و جفت کردن آنها با سایر موارد موجود در کاتالوگ به مشتریان ارائه می دهد
عناصر و انواع کاتالوگ
تصویر گرافیست

 

 


چه چیزی در یک کاتالوگ گنجانده شده است؟

تصاویر محصول با وضوح بالا
توضیحات محصول
لوگوی برند
در اینجا موارد دیگری وجود دارد که باید هنگام ایجاد کاتالوگ در نظر بگیرید:

اطلاعات تماس (برای کاتالوگ های چاپی یا آنلاین به سبک مجله)
موشن گرافیک، انیمیشن یا ویدیو (برای وب سایت ها یا سبک مجله آنلاین) طراحی بروشور در اصفهان
دعوت به اقدام (برای وب سایت ها)
کاتالوگ ها به دو صورت هستند. کاتالوگ استاندارد کاتالوگ چاپ شده است. در همین حال، نسخه دیجیتالی آن نیز وجود دارد که می تواند به سه شکل مختلف تقسیم شود.

چگونه می توانید کاتالوگ خود را به صورت آنلاین ارسال کنید؟
تصویری از کار طراح
کاتالوگ دیجیتال شما می تواند به صورت آنلاین به این شکل باشد:

وب سایت – کاتالوگ دیجیتال شما می تواند به عنوان صفحه محصول در وب سایت شما ادغام شود. اما اگر هنوز وب سایت ندارید، می توانید یک وب سایت اختصاصی برای کاتالوگ خود راه اندازی کنید. اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما می دانند که اقلام شما را از کجا بخرند.
رسانه‌های اجتماعی – متا (اینستاگرام و فیس‌بوک) امکان ایجاد تجربه‌های خرید یکپارچه را بدون ترک پلتفرم خود فراهم کرده است. شما می توانید محصولات خود را در آنجا تبلیغ کنید و خریدار شما می تواند در سایت شما یا سایر پلتفرم های خرید پرداخت کند.
کاتالوگ دیجیتال – همچنان می توانید به سبک طراحی سنتی کاتالوگ پایبند باشید اما آن را به صورت آنلاین منتشر کنید. می توانید آنها را در سایت هایی مانند Issuu یا Publitas منتشر کنید تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.
چرا باید یک کاتالوگ دیجیتال در مقابل کاتالوگ چاپی ارسال کنید؟
تصویری از همکاری دو طراح
از آنجایی که صنعت تجارت الکترونیک به رشد خود ادامه می دهد، راه اندازی یک کاتالوگ دیجیتال به جای کاتالوگ چاپی مهم تر از همیشه است. کاتالوگ های چاپی برای مشاغل دارای فروشگاه های آجر و ملات ایده آل هستند. اما به جای چاپ کاتالوگ، در اینجا دلیلی وجود دارد که باید از دیجیتال استفاده کنید:

راحتی – با چند کلیک، خریدار بالقوه شما می تواند موارد خود را در سایت تجارت الکترونیک شما یا یک خرده فروش شریک بررسی کند. به همین ترتیب، اگر فروشگاه فیزیکی دارید،
مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست - چاپ کاتالوگ شما یک هزینه اضافی برای کسب و کار شما است. به علاوه، کاتالوگ های چاپ شده در نهایت توسط مشتریان بالقوه شما دور ریخته می شود. با یک کاتالوگ دیجیتال، دیگر نگران هزینه های چاپ نیستید. به علاوه، شما می توانید نقش خود را برای محیط زیست نیز انجام دهید!
سفارشی سازی - یک کاتالوگ سنتی می تواند در زمان چاپ نهایی در نظر گرفته شود. اگر یک افزودنی جدید به سهام خود داشته باشید چه؟ یا کسب و کار شما دیگر کالای خاصی را نمی فروشد؟ می توانید آن کاتالوگ قدیمی را ببوسید و باید کاتالوگ دیگری را با موارد به روز شده چاپ کنید. اما یک کاتالوگ دیجیتال به راحتی قابل تنظیم است. شما می توانید یک عکس جدید از مورد خود آپلود کنید، آن را به کاتالوگ آنلاین خود اضافه کنید و آن را منتشر کنید.
نمونه هایی از طراحی کاتالوگ آنلاین
1. زیبا
نمونه طراحی کاتالوگ
در اینجا یکی از انتخاب های ما برای بهترین طراحی کاتالوگ آنلاین است. زیبا به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا محصولات خود را مرور کنند. این مجموعه توسط مجموعه های مختلفی مانند ظروف آشپزی، لوازم خانگی، ابزار آشپز و خانه سازماندهی شده است. تصاویر باکیفیت هستند و محصولات را برای بیننده جذاب می کند. به علاوه، برخی از محصولات را نیز مشاهده خواهید کرد که استفاده می شوند و کاربرد آنها را نیز نشان می دهند.

2. Muuto
نمونه طراحی کاتالوگ
Muuto نمونه دیگری از طراحی کاتالوگ آنلاین است که برای چشمان خوشایند است. این یک فروشگاه مبلمان است که زندگی و پایداری بیشتری را به خانه شما می آورد. جدا از اینکه یک وب سایت کاتالوگ است، می توانید مبلمان مورد نظر خود را از طریق AR آزمایش کنید و ببینید که آیا مناسب هستند یا خیر.

mojtaba jafari
mojtaba jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋