mojtaba jafari

mojtaba jafari

توسط ۱ نفر دنبال می شود

ساخت سایت اینترنتی

نوار جستجو
این عنصر به ویژه زمانی مفید است که یک مشتری بالقوه به دنبال یک کالای خاص باشد (به عنوان مثال، یک مدل گوشی انتخاب شده یا یک تی شرت قرمز در سایز M). وقتی کاربر عبارت را وارد می کند، موتور جستجو خوب است که پیشنهاداتی را نشان دهد. سایت ASOS در این مورد قابل تشخیص است. طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

 

توصیه
با تمایز تک تک محصولات از کل پیشنهاد، انتخاب مشتری را تسهیل خواهید کرد. توصیه های محصول می تواند اشکال مختلفی داشته باشد:

تقسیم بندی جنسیتی که برای فروشگاه های لباس و کفش به خوبی کار می کند.
محصولات تکمیلی که با محصولات موجود در سبد مطابقت دارند.
اخباری که می خواهید تبلیغ کنید
بهترین فروشندگان - محصولاتی که در بین مشتریان فعلی محبوب هستند احتمالاً در بین کاربران جدید نیز محبوب خواهند بود.
توصیه های جالبی را می توان در وب سایت Decathlon یافت. در این مورد، به کاربران محصولاتی ارائه می شود که بر اساس هدف آنها در دسته بندی ها قرار می گیرند - برای مسیر کوهستانی، برای آب و غیره. همچنین می‌توانیم به تقسیم بندی پیشنهاد با توجه به مشخصات مشتری - زنان، مردان و کودکان توجه کنیم. آژانس تبلیغاتی در اصفهان

 

سبد خرید

روند خرید در اکثر فروشگاه های اینترنتی مشابه است. مشتری محصولاتی را انتخاب می کند که در سبد خرید قرار می گیرند. سپس کاربر به صفحه خلاصه می رود و در آنجا می تواند صحت سفارش را بررسی کرده و گزینه ارسال و پرداخت را انتخاب کند.

کاربران به این شکل از خرید عادت کرده اند. بنابراین، ارزش تغییر آن را ندارد. باید یک نماد سبد خرید در صفحه اصلی فروشگاه اینترنتی شما وجود داشته باشد. با کلیک بر روی آن، کاربر می تواند خرید را مشاهده و سفارش دهد. صفحات وب سایت شما باید تمیز و ساده باشند.

نماد سبد خرید باید قابل مشاهده باشد. بیشتر اوقات، این در نوار بالای صفحه قرار می گیرد.

 

عکس ها

مشتریان با چشمان خود خرید می کنند. این اصل در اینترنت نیز کار می کند. بنابراین عکس محصول باید در صفحه اصلی فروشگاه قرار گیرد. آنها باید اورجینال باشند. تصاویر دانلود شده از وب‌سایت‌های دیگر، جایگاه سایت را در نتایج جستجو پایین می‌آورند و مهم‌تر از همه، می‌توانند شک‌هایی را در مورد حق چاپ ایجاد کنند.

بنابراین بهتر است تصمیم به همکاری با یک عکاس بگیرید. همچنین می توانید سعی کنید خودتان عکس بگیرید. تجهیزات با کیفیت مناسب در حال ارزان شدن هستند و افرادی که به عکاسی علاقه دارند می توانند این کار را انجام دهند.

صفحه اصلی فروشگاه اینترنتی آن را از رقبا متمایز می کند. اغلب اوقات، این جایی است که مشتریانی که از سایت شما بازدید می کنند در ابتدا به پایان می رسند. تا 25 درصد از افرادی که برای اولین بار با فروشگاه شما در تماس هستند، صرفاً بر اساس ظاهر و عملکرد فروشگاه شما تصمیم خرید می گیرند.

 

لغزنده
این فیلدی است که در آن می‌توانید چندین گرافیک را قرار دهید که به طور خودکار یا با کلیک کردن روی یک دکمه حرکت می‌کنند. این عنصر به ارائه پویا پیشنهاد کمک می کند و امکان ارائه دقیق چندین محصول را در یک مکان می دهد.

همچنین مکان خوبی برای ارائه پیشنهادات ویژه، تخفیف یا تبلیغات است. اسلایدر یکی از جذاب ترین عناصر صفحه اصلی یک فروشگاه اینترنتی است. بهتر است حداکثر 4-5 گرافیک در آن قرار دهید.

 

پاورقی صفحه
این عنصر محتاطانه نقش بسیار مهمی ایفا می کند. اینجاست که کاربران به دنبال مهم ترین اطلاعات در مورد فروشگاه شما خواهند بود. یک فوتر خوب طراحی شده اعتبار سایت شما را افزایش می دهد. باید حداقل برخی از عناصر زیر را داشته باشد.

 

گزینه های راهنما
این اتفاق می افتد که مشتریان در انتخاب محصول به اطلاعات اضافی یا کمک نیاز دارند. در پاورقی صفحه، خوب است یک برگه با اشاره به جایی که می توانند پاسخ مهم ترین سؤالات را پیدا کنند، یک فرم تماس با بخش خدمات مشتری و غیره قرار دهید.

طراحی فروشگاه اینترنتی آژانس لایت

mojtaba jafari
mojtaba jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋