زندگی زیباست

زندگی زیباست

مجله آنلاین خانواده و زندگی، ازدواج، راهنمای بارداری و بچه داری
توسط ۱ نفر دنبال می شود

بیسکویت نستله نوتری: سالم، مغذی و سرشار از لذت

نوتری بیسکوییت نستله: سالم، مغذی و سرشار از لذت

انتخاب خوراک و مواد غذایی مناسب برای کودکان و به‌ویژه نوزادان کار چندان ساده‌ای نیست. امروزه به هر فروشگاهی که مراجعه کنید، انبوه اسنک‌ها و بیسکوییت‌هایی را می‌بینید که برای کودکان طراحی شده‌اند و ممکن است در میان تنوع بالای محصولات احساس سردرگمی کنید. نوتری بیسکوییت نستله شما را از سردرگمی نجات خواهد داد. این میان‌وعده کامل و منحصربه‌فرد سرشار از انواع مواد مغذی است و با ویژگی‌های مختلف شگفت‌انگیز خود، به اسنک مورد علاقه کودکتان تبدیل خواهد.

با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی‌ها و مزایای نوتری بیسکوییت نستله آشنا کنیم.

مغذی و سرشار از ترکیبات ضروری برای سلامت کودک

فرمولاسیون نوتری بیسکوییت نستله سرشار از انواع مواد مغذی لازم برای رشد سالم کودکان است. در ترکیبات این میان‌وعده تنها از مواد سالم و تازه استفاده شده که سلامت جسمانی کودکتان را به‌خوبی تضمین می‌کند. انواع ویتامین‌ها مانند ویتامین ب۱ و د۳، نقش بسزایی در رشد کودک دارند؛ ویتامین ب۱ به رشد سیستم عصبی کمک کرده و در تحول عملکرد‌های شناختی مغز کودک تاثیر چشمگیری دارد؛ ویتامین د۳ با تقویت سیستم ایمنی کودک، مقاومت او را نسبت به انواع بیماری‌ها افزایش داده و با کمک به جذب کلسیم در بدن، در رشد و استحکام اسکلت بدن کودک نیز نقش مهمی ایفا می‌کند.

نوتری بیسکوییت نستله همچنین سرشار از مواد معدنی مانند کلسیم، آهن و روی است. تاثیر کلسیم در رشد و استحکام استخوان‌ها برای همه شناخته‌شده است؛ اما علاوه بر این، کلسیم در عملکرد صحیح عضلات بدن نیز تاثیر می‌گذارد و به‌همین ترتیب فعالیت عضلات قلب را بهبود می‌بخشد.

آهن و روی علاوه بر اینکه به رشد عملکردهای شناختی کودک مانند تمرکز، توجه و حافظه کمک می‌کنند، در رشد عضلات بدن، ارتقاء سیستم ایمنی و تامین اکسیژن نیز به‌طور چشمگیری تاثیرگذارند.

نوتری بیسکوییت نستله: سالم، مغذی و سرشار از لذت

اندازه کوچک و مناسب کودکان

یک میان‌وعده یا اسنک مناسب برای کودکان باید به‌نحوی طراحی شده باشد که کودک بتواند آن را بدون نیاز به کمک والدین، میل کند. نوتری بیسکوییت نستله به‌گونه‌ای طراحی شده که به‌خوبی در کف دست کودکان جا می‌گیرد و به‌دلیل نقش‌ها و برآمدگی‌هایی که دارد، از دست کودک نمی‌لغزد و نمی‌افتد. با نوتری بیسکوییت نستله ، کودک شما به‌سرعت در غذا خوردن مستقل می‌شود و مراحل رشد را با سرعت بالاتری طی می‌کند.

طعمی لذیذ و دلچسب

طعم گندم و شیر، یادآور شیرینی دوران کودکی هستند. نوتری بیسکوییت نستله که به‌طور عمده از گندم تشکیل شده، ترکیبی از شیرینی شیر و طعم دلچسب گندم را در اختیار کودکتان قرار می‌دهد و او را شیفته خود می‌کند. طعم خوب، یکی از ویژگی‌های اساسی هر غذایی است که برای کودکان فراهم می‌کنیم. در صورتی که غذاهای مغذی و سالمی که برای کودکان فراهم می‌کنیم، خوش‌طعم و دلچسب باشند، او را به مصرف غذاهای سالم ترغیب کرده و عادت به مصرف خوراکی‌های سالم را در کودکمان تقویت می‌کنیم.

بافتی نرم و لطیف

خوردن غذاهای سفت و ترد برای کودکان سخت و دشوار است و حتی ممکن است هنگام قورت دادن برایشان مشکل‌آفرین شود. نوتری بیسکوییت نستله بافتی لطیف و نرم دارد که به محض خوردن، در دهان کودک حل می‌شود و کودک به آسانی می‌تواند آن را هضم کند. اما در عین حال انسجام خود را حفظ می‌کند و هنگامی که کودک آن را در دست خود نگه داشته، خرد نمی‌شود.

قابلیت دسترسی و تهیه آسان

نوتری بیسکوییت نستله به‌راحتی از تمامی فروشگاه‌ها و داروخانه‌های آنلاین و سوپرمارکت‌های شهری قابل تهیه است. این محصول به‌دلیل شهرت و اعتبار برند نستله و سابقه‌ای که در تولید محصولات تغذیه‌ای کودکان داشته، در بین مصرف‌کنندگان محبوبیت بالایی دارد.

انتخاب یک میان‌وعده مناسب، بخشی از یک رژیم سالم و ایده‌آل را تشکیل می‌دهد. نوتری بیسکوییت نستله یک میان‌وعده کامل است که علاقه کودکتان را به مصرف غذاهای سالم افزایش داده، فرایند رشدی‌اش را تسهیل می‌کند و لذت یک اسنک خوش‌طعم و لذیذ را به او هدیه می‌دهد.

زندگی زیباست
زندگی زیباست مجله آنلاین خانواده و زندگی، ازدواج، راهنمای بارداری و بچه داری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
han.n.afig.e.r.ar.te
من به بچم هر بیسکوییتی میدادم باعث ناراحتیش میشد تا اینکه بردمش پیش خانوم دکتر مهاجرزاده و فهمیدم کودکم سلیاکی هستش.
https://dayarkid.com/دکتر-لیلی-مهاجر-زاده/
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋