زندگی زیباست

زندگی زیباست

مجله آنلاین خانواده و زندگی، ازدواج، راهنمای بارداری و بچه داری
توسط ۱ نفر دنبال می شود

بیمه لوازم خانگی جی پلاس آسودگی خاطر خانواده ها

بیمه برای لوازم خانگی جی‌پلاس، آرامش خاطری برای خانواده‌ها

مادر با نگرانی به بچه‌هایش که در حال بازی هستند، نگاه می‌کند؛ او می‌داند که بچه‌ها بازیگوش هستند و ممکن است هرلحظه اتفاقی بیافتد. درست در همان لحظه، توپ یکی از بچه‌ها به سمت تلویزیون پرتاب می‌شود و صفحه‌نمایش تلویزیون آسیب می‌بیند. مادر با ناراحتی به نمایشگر آسیب دیده تلویزیون نگاه می‌کند و چشم‌های توبیخ‌گرش را به بچه‌ها می‌دوزد.

یک بازی کودکانه، اما خسارتی هنگفت!

اما بگذارید کمی به عقب برگردیم؛ به چند هفته قبل که وقتی برای خرید تلویزیون رفته بودند، فروشنده راجع به بیمه لوازم خانگی گفته بود و تاکید کرده بود جی‌پلاس تمام لوازم خانگی و صوتی تصویری خود را همراه با بیمه رایگان ارائه می‌دهد. و دقیقا همانجا بود که مادر و پدر با تصور فرزندان بازیگوششان، تصمیم نهایی را گرفته بودند.

اینجاست که باید گفت دیگه بدون بیمه نمی‌شه!

این روزها که همه ما با حساسیت بیشتری لوازم خود را می‌خریم و تلاشمان را برای محافظت از آن‌ها به‌کار می‌بریم، بیمه لوازم خانگی به یک پشتوانه ضروری تبدیل شده است و چه چیزی بهتر از اینکه یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های لوازم خانگی، لوازم خود را همراه با بیمه ارائه می‌کند. اما قضیه از چه قرار است؟

بیمه مربوط به لوازم خانگی جی‌پلاس چه شرایطی دارد و چه محصولاتی شامل آن می‌شوند؟ در ادامه به تمامی این سوالات پاسخ داده و راجع به نحوه برخورداری از این بیمه توضیح می‌دهیم.

بیمه لوازم خانگی جی‌پلاس چیست و شامل چه مواردی می‌شود؟

جی‌پلاس همه لوازم خانگی و صوتی‌تصویری خود را علاوه بر گارانتی 24 ماهه گلدیران، بیمه می‌کند. این بیمه به صورت کاملا رایگان و بدون هیچ هزینه جانبی پس از نصب وسایل توسط کارشناسان فعال می‌گردد و هرگونه آسیب فیزیکی، سرقت، بلایای طبیعی مثل زلزله، آسیب‌های ناشی از نوسانات برق و ... را پوشش می‌دهد.

بروز اتفاقات و حوادث مختلف، غیرقابل پیش‌بینی هستند و بیمه لوازم خانگی قطعا یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه است. این بیمه به شما کمک می‌کند تا در صورت بروز خسارت، هزینه‌های تعمیر یا تعویض وسایلتان را پرداخت کنید.

اما از جمله سوالات پرتکرار هنگام بیمه کردن وسایل، این است که کدام شرکت بیمه بهتر است یا هر بیمه‌ای چه حوداثی را پوشش می‌دهد؟ به علاوه طرح‌های بیمه مختلفی مثل بیمه باربری اسباب‌کشی، بیمه آتش‌سوزی، بیمه سرقت و ... وجود دارند. همین موضوع سبب می‌شود کمتر کسی به دنبال بیمه کردن لوازم خود باشد. مثلا فرض کنید می‌خواهید خانه خود را عوض کرده و اسباب‌کشی پیش رو دارید. احتمالاً آنقدر درگیر جابه‌جایی و کارهای ضروری هستید که فکرتان به سمت بیمه باربری اسباب‌کشی نمی‌رود و آن را ضروری نمی‌دانید. اگر در همین اسباب‌کشی یکی از لوازمی که به تازگی‌ خریده‌اید، آسیب ببیند، مجبورید یک هزینه مضاعف برای تعمیر یا تعویض آن بپردازید.

اما اگر تمام لوازمتان بیمه داشته باشند، دیگر نیاز نیست به طرح‌های مختلف بیمه فکر کرده و درگیر خرید بیمه شوید. جی‌پلاس به همین منظور در راستای آسایش خاطر مشتریان، تمام لوازم خانگی و صوتی‌تصویری خود را با بیمه رایگان ارائه می‌دهد. این لوازم شامل موارد زیر می‌شوند:

  • تلویزیون
  • یخچال
  • ماکروویو
  • اسپیکر
  • جاروبرقی
  • لباسشویی
  • ظرفشویی

بیمه مربوط به لوازم خانگی جی‌پلاس چه شرایطی دارند؟

همانطور که بالاتر به آن اشاره کردیم بیمه مربوط به لوازم خانگی جی‌پلاس ، طیف وسیعی از حوادث را پوشش می‌دهد و علاوه بر حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله، آتش‌سوزی و ...، هرگونه آسیب فیزیکی، مشکلات مربوط به آب‌دیدگی و نفوذ مایعات، خرابی‌های ناشی از نوسانات برق شهری و سایر عوامل را نیز شامل می‌شود.

به عنوان مثال اگر در اثر ضربه، باندهای اسپیکرتان پاره شود یا صفحه تلویزیون شما آسیب ببیند، تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد. یا در صورتی که یک جسم سخت داخل ماشین لباسشویی باشد و به لاستیک‌های دور درب آسیب برساند بیمه خسارت را قبول می‌کند. به عنوان مثالی دیگر اگر آبفشان‌های ظرفشویی به خاطر گیر کردن موادغذایی و آشغال، خراب شوند یا فیلتر جاروبرقی به دلیل مکش مایعات، آسیب ببیند، بیمه هزینه‌های مربوط به تعمیر و تعویض وسایل را می‌پذیرد.

به‌طورکلی می‌توان گفت موارد پوشش بیمه برای لوازم خانگی جی‌پلاس عبارتند از؛

  • پوشش حوادث طبیعی: سیل، زلزله، طوفان، آتش‌سوزی، صاعقه و ...
  • پوشش آسیب فیزیکی: شکستگی، ضربه، سوختن، افتادن و سقوط از بلندی، پوسیدگی و ...
  • پوشش مشکلات ناشی از آب‌خوردگی: آسیب سنسورها، نشت آب، خرابی پنل و صفحه‌نمایش دستگاه و ...
  • پوشش آسیب‌های ناشی از نوسانات برق شهری: خرابی برد، سوختن لامپ داخل یخچال، خرابی سنسورهای حرارتی ماکروویو و ...
  • پوشش هرگونه خسارت مالی و جانی ناشی از خرابی دستگاه
  • پوشش خسارت ناشی از سرقت با شکست حرز

گارانتی و بیمه، دو پشتوانه مطمئن برای آرامش خاطر مشتریان

گارانتی تضمینی از سوی تولید‌کننده یا فروشنده به مشتری است که در صورت بروز نقص فنی، هزینه‌های تعمیر یا تعویض را پرداخت می‌کند. بیمه لوازم خانگی نیز، یک پشتوانه ضروری است که در صورت بروز حوادث خارجی، خسارات وارد شده به لوازم خانگی را جبران می‌کند.

جی‌پلاس به عنوان یکی از برندهای معتبر لوازم خانگی در ایران، علاوه بر ارائه گارانتی، لوازم خود را بیمه هم می‌کند تا آرامش خاطر مشتریان خود را بیش از پیش تأمین کند. به همین جهت مشتریان جی‌پلاس می‌توانند با خیال راحت از لوازم خانگی خود استفاده کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل، از خدمات گارانتی و بیمه بهره‌مند شوند.

زندگی زیباست
زندگی زیباست مجله آنلاین خانواده و زندگی، ازدواج، راهنمای بارداری و بچه داری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋