lenoxir755

lenoxir755

بهترین درب های ضد سرقت

متأسفانه، بهترین درهای ورودی برای امنیت خانه همیشه از نظر زیبایی شناسی دلپذیر نیستند. مردم دوست دارند درهایشان با افزودن درج های شیشه ای، چراغ های کناری و شیشه های تزئینی و رنگی جذاب به نظر برسد. اما حقیقت این است که ایمن ترین درهای جلو پنجره یا شیشه ندارند و نباید چراغ های کناری به خصوص در سمت قفل داشته باشند و دارای دوربین چشمی باشند .

اما همه درهای بیرونی خانه ها شبیه هم نیستند. مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، از جمله هزینه، نگهداری، ظاهر، بهره وری انرژی و تأثیر آنها برای جلوگیری از ضربه زدن به درب.

درب های ضد سرقت چوبی

درهای چوبی گزینه امنیتی خوبی برای ورودی جلوی شما هستند، اما باید درب چوبی جامد باشند. به طور معمول، درهای چوبی که به عنوان درهای خارجی توصیف می شوند، جامد هستند و ضخامت آنها همیشه 1 3/4 اینچ است. آنها را می توان به عنوان یک درب از قبل آویزان که شامل چارچوب است یا به عنوان یک تخته که در آن فقط درب است و بدون قاب خریداری می شود.

اگر قصد خرید درب ورودی چوبی را دارید، باید از برخی ویژگی ها آگاه باشید . درب های چوبی نسبت به درب های فایبرگلاس یا فولادی عایق شده انرژی کمتری دارند. و باید بیشتر از درب فولادی یا فایبرگلاس نگهداری شود.

اما این بدان معنا نیست که شما باید از درهای چوبی دوری کنید . درهای چوبی جامد زیبا به نظر می رسند، با این حال نگهداری روی آن ها ضروری است. فرآیندهای تولید بهتر شده‌اند، اما در صورت غفلت از درب‌های چوبی واقعی به دلیل باران، یخبندان و چرخه‌های گرما تاب می‌خورد. بنابراین اگر مایل به حفظ آنها هستید، آنها یک گزینه قابل دوام هستند.

مزایا

  • ساختار چوب جامد - بدون پرکننده یا روکش
  • از قبل برای نصب دسته استاندارد و دمبولت آماده شده است
  • به طور استاندارد با یک باز کردن از نوع "Speak-Easy" برای مشاهده بازدیدکنندگان ارائه می شود
  • برای نصب آسان درب از قبل با لولاها آویزان شده است
  • در اندازه استاندارد 36 اینچ X 80 اینچ (3' X 6'8 اینچ) ارائه می شود
  • در دو مدل چپ دست و راست دست عرضه می شود

معایب:

  • به اندازه یک درب فولادی یا فایبرگلاس انرژی کارآمد نیست
  • از آنجایی که چوب واقعی است باید به طور دوره ای نگهداری شود

درب های فولادی

درب های ورودی استیل اقتصادی ترین درب ها هستند. آنها گزینه امنیتی بهتری نسبت به درهای چوبی یا حتی درهای فایبرگلاس هستند.

در هنگام لگد زدن یا آزار، درهای فولادی بیشتر احتمال دارد که به جای شکسته شدن، فرورفته یا خم شوند. و در برابر تاب خوردگی و اثرات آب و هوا مقاومت می کنند.

درهای فولادی با هسته پلی اورتان کارآمد در داخل یک نمای بیرونی گالوانیزه 22 یا 24 عرضه می شوند. آنها را نسبت به درهای چوبی کارآمدتر می کند اما کمتر از درب فایبرگلاس.

درهای فولادی نباید صاف باشند. اگر ظاهر درهای چوبی را دوست دارید اما امنیت درب فولادی را می خواهید، می توانید آنها را با بافت برجسته ای که شبیه طراحی و پوشش درهای چوبی است تهیه کنید.

 

مزایا

  • پوسته فولادی 24 گیج – با هسته پلی استایرن
  • از قبل برای نصب دسته استاندارد و دمبولت آماده شده است
  • برای نصب آسان درب با لولا و قالب آجری از قبل آویزان شده است
  • در اندازه استاندارد 36 اینچ X 80 اینچ (3' X 6'8 اینچ) ارائه می شود
  • در دو مدل چپ دست و راست دست عرضه می شود
  • درب سبک وزن، به راحتی بدون متخصصان قابل نصب است

معایب:

  • در صورت کج شدن یا خم شدن باید رنگ آمیزی شود تا از زنگ زدگی جلوگیری شود

درب فایبرگلاس

درهای ورودی فایبر گلاس در دراز مدت مقرون به صرفه تر از درهای چوبی یا فولادی هستند. آنها در ابتدا هزینه بیشتری دارند، اما چون پوسیده، فرورفته، زنگ نمی‌زنند یا زنگ نمی‌زنند، نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند.

درب های فایبرگلاس بسیار متنوع هستند تا ظاهری را که می خواهید به شما بدهند. آنها می توانند صاف و رنگ آمیزی شده باشند یا با ظاهر چوب بافت دار و رنگ شده یا بافت دار ظاهر و لکه دار باشند.

از آنجایی که آنها واقعاً درهای جامد با هسته پلی اورتان نیستند، برخی از تولیدکنندگان درهای فایبرگلاس را با ناحیه قفل تقویت شده ارائه می کنند. این باعث می شود ناحیه ای از در که بیشترین سوء استفاده را دارد قوی تر شود.

اینها نسبت به درهای چوبی انرژی کمتری دارند . آنها دارای یک هسته پلی اورتان هستند که رتبه U-factor خود را حفظ می کند و رطوبت را حفظ نمی کند. یک درب فایبرگلاس بدون پنجره می تواند تا 3 یا 4 برابر مصرف انرژی بیشتری نسبت به درهای چوبی داشته باشد.

استفاده از درب فایبرگلاس برای ورود ایمن جلویی گزینه بسیار خوبی است . آنها به راحتی شکسته نمی شوند و نمی شکنند. درب های فایبرگلاس نسبت به درب های چوبی یک پیشرفت امنیتی بزرگ است. البته من همچنان یک قفل و تقویت گیره خوب را پیشنهاد می کنم.

 

معایب:

  • فایبر گلاس در اثر فشار می تواند شکافته یا ترک بخورد اما مانند درب چوبی خرد نمی شود

ملاحظات در هنگام خرید درب ورودی جدید

خوشبختانه خرید درب جدید کار پیچیده ای نیست. خواه این درب چوبی، فولادی یا فایبرگلاس باشد، اکثر آنها دارای یک قاب از پیش آویزان هستند و سوراخ‌های در از قبل برای اهرم‌ها و یک پیچ و مهره بریده شده است.

سوراخ‌های از پیش برش‌شده اندازه استاندارد در صنعت هستند، مهم نیست که درب خود را از چه سازنده‌ای تهیه می‌کنید. این به این دلیل است که قطر اهرم ها و دنده ها یک استاندارد در صنعت قفل است.

قطر سوراخ سوراخ، سوراخ از طریق در، همیشه 2 1/8 اینچ است. و سوراخ همیشه 2 3/8 اینچ یا 2 3/4 اینچ از لبه در باشد، به این فاصله پشتی گفته می شود. باز هم، این یک استاندارد صنعتی با قفل است. همه قفل ها دارای یک چفت با طول قابل تنظیم هستند بنابراین با 2 3/8 اینچ یا 2 3/4 اینچ کار می کنند.

تنها تنظیم درب که ممکن است نیاز به انجام آن داشته باشید، سوراخ کردن سوراخ است. که به اندازه کافی آسان است، فقط باید یک سوراخ کوچک دریل کنید. البته، این در صورتی است که شما یک درب محکم بدون پنجره در سطح چشم بگیرید، که من هنگام در نظر گرفتن امنیت آن را توصیه نمی کنم. هنگام سفارش درب، برخی از تولیدکنندگان سوراخی را برای دریچه به صورت رایگان یا شاید با هزینه کمی اضافه می کنند.

منبع : https://doorsecuritygroup-com.translate.goog/best-front-doors-security/?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=fa&_x_tr_hl=en-US

 

lenoxir755
lenoxir755

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋