leila

leila

بهترین روش جوانسازی پوست

بهترین و سریعترین روش های جوانسازی پوست

 

 

 

میکرونیدلینگ

این روش جوانسازی به درمان تحریک کلاژن سازی (PCI) شهرت دارد و نوعی تحریک مکانیکال برای ترمیم آسیبهای ساختاری پوست می باشد و به بازسازی بافتهای آسیب دیده منجر می شود .

هدف میکرونیدلینگ نیز بهبود عملکرد و ظاهر پوست است . در این روش با سوزنهای باریک صدها حفره خیلی ریز روی پوست ایجاد می شود تا کلاژن سازی در آن تحریک شود .

همچنین این سوراخها موجب می شوند تا سرمهای مخصوص جذب لایه های داخلی پوست شود و نتایج بازسازی پوست بهتر شود .

هایفوتراپی

هایفو (HIFU) درمانی برای لیفتینگ و جوانسازی است که از امواج فراصوت اولتراسوند مشابه سونوگرافی برای پوست صورت و گردن استفاده می شود . در هایفوتراپی امواج به لایه خاصی از پوست وارد شده و تولید رشته های کلاژن را تحریک می کنند .

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی در واقع نوعی مزوتراپی محسوب می شود که به جای تزریق مایعات مزوتراپی گاز دی اکسید کربن مورد استفاده قرار می گیرد .

تزریق دی اکسید کربن سلولهای چربی را از بین میبرد و همچنین جریان خون را تحریک می نماید . این روش موجب می شود خاصیت ارتجاعی پوست بهتر شود و سلولیت را کاهش می دهد .

RF فرکشنال

لیزر فرکشنال RF آثار پیری پوست و گودیهایی که ناشی از اسکار و آکنه به وجود آمده اند را از بین می برد . در این روش از طریق امواج رادیویی چین و چروک پوست را از بین می برند . دستگاه RF شامل یک سری سوزنی می باشد که 24 سوزن با روکش طلا دارد .

زمانیکه این سوزنها در پوست فرو می روند گرمایشی عمیق در ناحیه درم به وجود می آید و موجب تحریک قسمت کلاژن ساز شده و همچنین عروق خونی را تحریک می کند . این عمل موجب بازسازی پوست شده و سلولهای فیبروپلاست را تحریک می نماید .

مزوژل

مزوژل در واقع ژل ترکیبی از چندین ماده مغذی، ویتامین ها و مواد معدنی است که به همراه اسید هیالورونیک می تواند موجب حجم دهی و فرم دهی پوست آسیب دیده گردد . هم اکنون دو برند مزوژل با نام های پروفایلو و جالپرو توسط پزشکان مورد استفاده قرار می گیرند.

leila
leila

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋