لگراند | Legrandcosmetics

لگراند | Legrandcosmetics

بهترين روش رژ لب زدن چیست؟

 

 

قبل از اینکه به شما توضیح دهیم که چگونه رژ لب بزنید؟ باید لب هایتان را با یک مرطوب کننده مرطوب کنید تا پوست آن ها نرم شود و رنگ رژلب بهتر بچسبد. اگر پوست مرده دارید، از یک برس لب نرم برای تمیز کردن آن استفاده کنید. به عبارت دیگر لایه برداری به شما کمک می کند پوستی نرم و صاف داشته باشید. روش های زیادی برای لایه برداری پوست لب وجود دارد که رایج ترین آنها عبارتند از:
در زیر به آن اشاره شده است:

استفاده از لایه های وکتور صنعتی تولید شده توسط برندهای مختلف
از یک برس مخصوص برای لایه برداری پوست لب یا دستمال استفاده کنید
از مرطوب کننده های لب استفاده کنید

برای داشتن لب هایی زیبا، برجسته و درشت پیشنهاد می کنیم از کانسیلری با رنگ متناسب با رنگ پوست خود استفاده کنید و مرز بین لب و پوستتان را از بین ببرید.

با استفاده از مداد یا رژ لب، یک خط نرم و دقیق روی لبه لب های خود بکشید. این به شما کمک می کند لب های خود را بزرگتر یا حتی کوچکتر از حد متعادل کنید. حتی می توانید مداد را به طور کامل روی لب ها بکشید تا به عنوان پایه رژ لب استفاده شود.

با استفاده از انگشتان دست یا برس رژ لب، رژ لب را به آرامی و به تدریج روی لب های خود بمالید. بهتر است از یک لایه نازک شروع کنید و به تدریج رنگ را افزایش دهید تا به سلیقه خود برسید.

البته نحوه استفاده از رژ لب به نوع آن بستگی دارد. همانطور که می دانید رژ لب های مایع برس دارند و برای زدن آن ها باید از برس خود استفاده کنید. اما رژلب های مات را باید مستقیماً روی لب ها بزنید یا از برس یا انگشت برای زدن آن ها استفاده کنید. پس اگر بپرسد چگونه رژ لب بزنیم؟ پاسخ باید این باشد که نوع رژ لب خود را شناسایی کرده و بر اساس آن عمل کنید.

برای تراز کردن رنگ رژ لب و ايجاد يک پوسته يکنواخت، بازيابی لب هايتان را با يک دستمال نرم فشار دهيد تا اضافه ی رژ لب را از بين ببريد.

برای ثابت کردن رژ لب و افزايش ماندگاری آن، می توانيد يک لايه نازک از پودر فيکساتور صورت بر روی رژ لب بگذاريد. پودر فیکساتور نمونه کامل و مناسبی برای تثبیت رژلب شماست.

رنگ رژ لب خود را با سایر عوامل آرایشی و لباس هایتان هماهنگ کنید تا ظاهر کلی شما هماهنگ و زیبا باشد. بهتر است رنگ رژ لب را بسته به موقعیت و زمانی که آنجا خواهید بود انتخاب کنید.

پس از زدن رژ لب، لب هایتان را به هم نزدیک کنید و لبخند بزنید تا رژ لب به طور یکنواخت روی لب هایتان پخش شود. سپس نتیجه نهایی را با آینه بررسی کنید و در صورت لزوم اصلاح کنید.

منبع: https://legrandcosmetics.com/how-to-apply-lipstick/

لگراند | Legrandcosmetics
لگراند | Legrandcosmetics

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋