تریدر ارز دیجیتال

تریدر ارز دیجیتال

موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

چگونه به صورت مخفیانه گوشی همراه را ردیابی کنیم؟

بسته به شرایط شما ممکن است به دلایلی نیاز به ردیابی گوشی شخصی داشته باشید. افراد علاوه بر مکان یابی فرزندان خود، از ردیاب تلفن GPS نیز برای ردیابی موقعیت همسر، والدین، همکاران، دوستان و غیره استفاده می کنند. خب، ممکن است اپلیکیشن های ردیاب GPS زیادی وجود داشته باشد اما همه آنها نتوانند نیازهای شما را برآورده کنند.

 این می تواند به نفع فرد برای رسیدن به بسته شدن در یک رابطه باشد. همچنین می تواند نظارت بر فرزندان شما برای دانستن فعالیت های فوق برنامه آنها، ردیابی همسر، پیدا کردن تلفن گمشده یا نظارت بر کارمندان باشد.
داشتن یک برنامه نظارتی می تواند به شما کمک کند. به همین دلیل است که والدین، همسران و کارفرمایان به دنبال نرم افزارهای جاسوسی همیشه به دنبال بهترین راه ها برای ردیابی مخفیانه چت های اجتماعی هستند.

اغلب ما نمی خواهیم طرف مقابل بداند که ما او را تعقیب می کنیم. در این مورد، می توانید از یک برنامه ردیاب مخفی GPS استفاده کنید که در حالت مخفی کار می شود و توسط کاربر هدف شناسایی نمی شود.

 

معرفی نرم افزار نظارتی 

اگر می‌خواهید به طور مخفیانه نرم افزار ردیابی گوشی همسر رایگان داشته باشید، می‌توانید انی کنترل را امتحان کنید. این برنامه ردیاب GPS برای دستگاه های اندرویدی دارای طیف گسترده ای از ویژگی های جاسوسی است. با این حال، اگر می‌خواهید یک گوشی آیفون را ردیابی کنید، فقط باید جزئیات حساب iCloud کاربر مورد نظر را بدانید.

این بهترین برنامه ردیاب GPS می تواند مکان واقعی دستگاه را از راه دور به شما بگوید.
همچنین می توانید geofences را برای مناطق محدود تنظیم کنید و اعلان های فوری را در تلفن خود دریافت کنید.
همچنین راهی برای مشاهده تاریخچه موقعیت مکانی گذشته دستگاه وجود دارد.
این ویژگی‌های جاسوسی متعددی مانند کیلاگر، ردیاب رسانه‌های اجتماعی، ردیابی پیام‌ها، تماس‌ها، مخاطبین، عکس‌ها و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. برای استفاده از این ردیاب تلفن جی پی اس نیازی به روت یا جیلبریک گوشی مورد نظر نیست.

نتیجه

پس از خواندن این مقاله می‌توانید بهترین برنامه ردیاب GPS را برای یافتن مکان شخصی به صورت هم‌زمان انتخاب کنید. با این حال، اگر نمی‌خواهید طرف مقابل بداند که ردیابی می‌شود،میتوانید از نرم افزار انی کنترل استفاده کنید. به غیر از ردیاب تلفن جی پی اس زنده، می توان از آنها برای تنظیم ژئوفنسینگ و دانستن تاریخچه موقعیت مکانی گذشته کاربر نیز استفاده کرد. چندین ویژگی دیگر ردیاب دستگاه وجود دارد که این برنامه ها ارائه می دهند که به شما امکان می دهد تمام اطلاعات مهم تلفن را از راه دور دریافت کنید. این برنامه های ردیاب تلفن جی پی اس ممتاز را برای اندروید و آیفون نیز امتحان کنید و بهترین انتخاب خود را با ما در میان بگذارید!

 

تریدر ارز دیجیتال
تریدر ارز دیجیتال موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋