تریدر ارز دیجیتال

تریدر ارز دیجیتال

موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

کریپتو فاست چیست و چگونه عمل می کند؟

 

 

چند راه مختلف برای افزایش دارایی های رمزنگاری خود در سال 2021 وجود دارد. شما می توانید آن را بخرید، معامله کنید، آن را به اشتراک بگذارید و اگر یک آدم بدجنس هستید، حتی می توانید آن را از طریق هک و کلاهبرداری بدزدید. با این حال، در صورت کمبود بودجه و ایده، راه‌های مطمئن‌تر و کاملا قانونی‌تر وجود دارد، زیرا راه دیگری برای جمع‌آوری ساتوشی‌ها وجود دارد: می‌توانید آن را به دست آورید.

آیا «ارز دیجیتال رایگان» واقعاً وجود دارد؟ از نظر تئوری بله. دقیقاً مانند "آبجو رایگان"، به اصطلاح اصل اقتصادی TANSTAAFL معمولاً اعمال می شود: "هیچ چیزی مانند یک ناهار رایگان وجود ندارد." این اساساً به این معنی است که چیزهای رایگان کار می کنند.

کریپتو فاست چیست؟

کریپتو فاست برنامه یا وب‌سایتی است که مقادیر کمی از ارزهای دیجیتال را به عنوان پاداشی برای انجام کارهای آسان توزیع می‌کند. نام آنها را «شیرهای آب» گذاشته‌اند، زیرا پاداش‌های آن کوچک است، درست مانند قطره‌های کوچک آب که از یک شیر آب چکه می‌کند. با این حال، در مورد کریپتو فاست ، مقادیر اندکی از ارز دیجیتال رایگان یا به دست آمده به کیف پول کاربر ارسال می شود. برای دریافت رمزنگاری رایگان، کاربران باید کارهای ساده‌ای مانند مشاهده تبلیغات، تماشای ویدیوهای محصول، تکمیل آزمون‌ها، کلیک کردن روی لینک‌ها (مراقب باشید!) یا تکمیل کپچا را انجام دهند.

شیرهای کریپتو مطمئناً یک طرح سریع پولدار شدن نیستند. هر چه کار ساده تر باشد، پاداش کمتری دارد. اکثر وب‌سایت‌ها حداقل آستانه پرداخت را ارائه می‌کنند، بنابراین پاداش‌های به‌دست‌آمده از انجام وظایف به کیف پول آنلاین سایت واریز می‌شود. یک کاربر تنها پس از رسیدن به حداقل آستانه تعیین شده می تواند این پاداش را پس بگیرد. با بهترین کریپتو فاست، این ممکن است فقط یک روز طول بکشد، اما اغلب ممکن است بیش از یک هفته طول بکشد.

کریپتو فاست چگونه کار می کند؟

عملکرد یک کریپتو فاست عمدتاً بر اساس انجام کارهای ساده و همچنین شرکت در فعالیت های ایجاد شده است. وب‌سایت فاست  می‌تواند پاداش‌ها را برطرف کند و می‌تواند یک قفل زمانی برای کاربران تعیین کند تا جوایز را دریافت کنند.

معمولاً، کاربران باید با وارد کردن مشخصات خود به همراه آدرس کیف پول، روی کریپتو فاست ثبت نام کنند. پس از حل یک کار در وب سایت، پاداش به دست آمده به یک کیف پول خرد می رسد - کیف پولی شبیه به کیف پول های سنتی، اما کیفی که قادر به جمع آوری مقادیر کمی از دارایی های رمزنگاری است. برای اکثر کریپتو فاست ها ، کیف پول های کوچک به صورت خودکار پس از ثبت نام ایجاد می شوند.

به محض پر شدن این کیف پول های کوچک، جوایز به طور خودکار به کیف پول اصلی کاربران ارسال می شود.

بهترین کریپتو فاست های بیت کوین

همانطور که از نام آن پیداست، فاست بیت کوین کش با انجام هر گزینه ای که توسط یک ارائه دهنده به طور منظم درخواست می کند، توکن های بیت کوین کش رایگان به شما می دهد. به طور کلی، برای استفاده از شیر بیت کوین کش، باید برای یک کیف پول خرد ثبت نام کنید، که به شما امکان می دهد مقدار کمی توکن BCH دریافت کنید. فاست های زیر به شما امکان می دهد بیت کوین کش رایگان دریافت کنید:

Faucet Crypto یک فاست چند ارزی است که به شما توکن های رایگان بیت کوین کش همراه با سایر ارزهای دیجیتال را برای استفاده از خدمات آنها پاداش می دهد. می‌توانید با کلیک بر روی برگه «آماده برای ادعا» که هر 40 دقیقه یک بار تازه‌سازی می‌شود، BCH خود را مطالبه کنید. برای دریافت جوایز اضافی بیت کوین کش رایگان، می توانید روی لینک های کوتاه و تبلیغات PTC کلیک کنید.

Konstantinova فاست دیگری است که به شما امکان می دهد توکن های BCH رایگان تولید کنید، اما جوایز به طور خودکار به FaucetPay.io ارسال می شود. بنابراین، باید یک حساب کاربری در FaucetPay.io ایجاد کنید. Konstantinova به شما امکان می دهد حداکثر 50 بار در روز پاداشی معادل 0.00000121 BCH را هر پنج دقیقه دریافت کنید.

تریدر ارز دیجیتال
تریدر ارز دیجیتال موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋