تریدر ارز دیجیتال

تریدر ارز دیجیتال

موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

تعداد هولدر های ارز لونا کلاسیک به طرز غیر قابل توجهی تغییر کرد

 

 

با توجه به CoinMarketCap، تعداد دارندگان توکن لونا کلاسیک ، چندین ماه است که از ابتدای پاییز به طور پیوسته در حال افزایش است. تعداد آنها به 12071 رسیده است که 316 آدرس یا 2.7 درصد بیشتر از سپتامبر است.

در عین حال، دارندگان اصلی توکن ترا کلاسیک از ابتدای دسامبر موقعیت های خود را افزایش داده اند. طی روزهای گذشته از اولین ماه زمستان، اندازه موقعیت 100 دارنده برتر لونا کلاسیک 1.91 درصد افزایش یافته است. همان 10 نهنگ برتر ترا کلاسیک  اندازه موقعیت خود را 1.87 درصد افزایش داده است.

با همبستگی تغییر در ترازنامه دارندگان اصلی لونا کلاسیک و نمودار قیمت توکن، می‌توان دریافت که نوعی الگو وجود دارد که به موجب آن افزایش کیف‌های نهنگ‌ها خبر از یک اقدام قیمت قوی برای توکن می‌دهد. در عین حال، به دلیل تعداد زیاد LUNC های "پیچیده" در گردش، این محاسبه نمی تواند دقیق باشد.

عملکرد قیمت لونا کلاسیک

با توجه به آخرین اخبار لونا کلاسیک در حال حاضر با قیمت 0.000142 دلار معامله می شود که پس از افزایش 500 درصدی در هفته های پس از پایان تابستان، از سپتامبر در یک روند نزولی حرکت می کند.

با نگاهی به نمودار، می‌بینید که قیمت توکن ترا کلاسیک  به سطح حمایت مهمی رسیده است و آخرین 14 درصد از دست رفته را در نتیجه فروش اخیر بازار از دست داده است.

 

تریدر ارز دیجیتال
تریدر ارز دیجیتال موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
crypto.lover.irani
لونا کلاسیک هم مثل ارز flow جدیده؟
چون توی سایت arzweb این ارز رو جدید و آینده دار معرفی کرده بود
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋