تریدر ارز دیجیتال

تریدر ارز دیجیتال

موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

راهنمای مبتدیان برای مبادله ارزر های دیجیتال

 

 

 

روند موسسات مالی از جمله ارزهای دیجیتال در پرتفوی خود در سال های اخیر تشدید شده است. اولین دارایی‌های دیجیتال خالصی که توسط مدیران دارایی در سبد سرمایه‌گذاری گنجانده می‌شوند، ارزهای دیجیتال نامیده می‌شوند. اگرچه آنها دارای ویژگی های مشابه دارایی های سنتی هستند، اما ماهیت متمایز خود را دارند.

عمل خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده برای کسب سود به عنوان معامله ارز دیجیتال شناخته می شود. سه عنصری که تعریف معاملات ارزهای دیجیتال را تشکیل می دهند، حالت عملیاتی، هدف و استراتژی معاملاتی هستند.

نوع تراکنش تعیین کننده نحوه عملکرد معاملات ارزهای دیجیتال در بازار ارزهای دیجیتال است. به عنوان مثال، معامله قرارداد ارز دیجیتال برای تفاوت ها (CFD)، که قراردادی بین خریدار و فروشنده است، فراهم می کند که وقتی موقعیت بسته می شود، خریدار تفاوت بین آنها را به فروشنده پرداخت می کند. شیء مورد مبادله ارز رمزنگاری شده است، بنابراین تجارت ارز دیجیتال است.

یک استراتژی تجاری فرموله شده توسط سرمایه گذار در معاملات ارزهای دیجیتال، الگوریتمی است که مجموعه ای از قوانین تعیین شده را برای خرید و فروش دارایی های دیجیتال در بازارهای ارزهای دیجیتال تعریف می کند.

 

استراتژی های معاملات ارز دیجیتال

ریسک مالی را می توان با یک استراتژی تجاری کارآمد کاهش داد. این شما را از قضاوت های عجولانه و تکانشی که ممکن است هزینه زیادی برای شما داشته باشد، باز می دارد. اگر مبتدی هستید، حتی می توانید تجارت در شبکه آزمایشی Binance Futures را در نظر بگیرید تا با دنیای بالا و پایین ها آشنا شوید. لازم به ذکز است که با خرید اکانت تریدینگ ویو می توانید از وضعیت اخیر بازار آگاه شوید و همه این شیوه های مبادله را آگاهانه تر انجام دهید.
 
 

معاملات روزانه

استراتژی معاملات روز کریپتو مستلزم ورود و خروج از یک موقعیت در بازار در همان روز در ساعات معاملاتی کریپتو است. همچنین به عنوان معاملات روزانه شناخته می شود زیرا معاملات معمولاً در یک روز شروع و به پایان می رسند. بنابراین، آیا می توانید بیت کوین (BTC) را روزانه معامله کنید؟ بله، معاملات روزانه BTC مانند بازی با نوسانات بیت کوین در طول روز است.

کل نقطه معامله ارزهای دیجیتال، سود بردن از حرکات کوچک بازار است. از آنجایی که ارزهای رمزپایه نوسان دارند، معاملات روزانه در بازار کریپتو ممکن است بسیار مفید باشد. استراتژی های معاملاتی با استفاده از تحلیل تکنیکال توسط معامله گران روزانه ابداع می شوند، اما این یک استراتژی زمان بر و پرخطر است که عمدتا برای معامله گران پیشرفته مناسب است.

نگهداری ارز ها

HODLing یک تکنیک سرمایه گذاری است که از غلط املایی ابداع شده است، که در آن افراد ارزهای رمزنگاری شده را می خرند و آنها را برای مدت طولانی نگه می دارند. این به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا از افزایش ارزش دارایی سود ببرند. بنابراین، چگونه با استراتژی HODL در کریپتو سود ببریم؟ HODLing به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا زمانی که برای مدت طولانی سرمایه گذاری می کنند، از افزایش ارزش بلندمدت سود ببرند. سرمایه گذاران می توانند از استراتژی HODL سود ببرند زیرا آنها در معرض نوسانات کوتاه مدت نیستند و می توانند از ریسک فروش پایین در حین خرید بالا جلوگیری کنند.

معاملات آتی کریپتو

استراتژی معاملات آتی کریپتو شامل انعقاد قراردادی بین دو طرف برای خرید و فروش مقدار خاصی از یک ارز رمزنگاری شده اساسی مانند BTC با قیمت آتی از پیش تعیین شده در تاریخ و زمان از پیش تعیین شده است. استراتژی‌های معاملات آتی به شما امکان دسترسی به گستره وسیعی از ارزهای دیجیتال را بدون نیاز به داشتن هیچ یک از آنها می‌دهد. به عنوان مثال، افرادی که دارای ارزهای دیجیتال هستند می توانند از معاملات آتی برای محافظت از خود در برابر نوسانات بازار استفاده کنند. بنابراین، چگونه می توانید ارز دیجیتال را با قراردادهای آتی معامله کنید؟

مبادله آربیتراژ

معامله گران برای کسب سود از طریق استراتژی های معاملاتی ارز دیجیتال یا بیت کوین به فرصت های آربیتراژ متکی هستند. آربیتراژ یک روش معاملاتی است که در آن یک معامله گر ارز دیجیتال را در یک بازار خریداری می کند و آن را در بازار دیگر می فروشد. اسپرد تفاوت بین قیمت خرید و فروش است. معامله گران ممکن است به دلیل تفاوت در نقدینگی و حجم معاملات بتوانند سود ثبت کنند. آنها برای استفاده از این فرصت، حساب‌هایی را در صرافی‌هایی با اختلاف قیمت قابل توجه برای ارز دیجیتالی که معامله می‌کنند ثبت می‌کنند.

 

تجارت با فرکانس بالا

استراتژی HFT مستلزم ایجاد الگوریتم‌ها و ربات‌های معاملاتی است که به ورود و خروج سریع یک دارایی رمزنگاری کمک می‌کنند. طراحی چنین ربات هایی مستلزم درک کامل اصول پیچیده بازار و یک پایه محکم در ریاضیات و علوم کامپیوتر است. در نتیجه، بیشتر برای معامله گران با تجربه مناسب است تا مبتدیان. آربیتراژ، بازارسازی، شناسایی نقدینگی و معاملات حرکتی چهار نوع استراتژی HFT هستند. همانطور که قبلا گفته شد، آربیتراژورها به دنبال تفاوت قیمت بین دو دارایی یکسان هستند و از اختلاف قیمت در مبادلات مختلف سود می برند. HFT ها می توانند از آربیتراژ تأخیر برای بهره برداری از این ناهماهنگی ها استفاده کنند، که غالباً با تأخیر کم ایجاد می شوند.

 

میانگین هزینه دلار (DCA)

در استراتژی DCA، مقدار مشخصی از پول در فواصل زمانی منظم اما با افزایش‌های کوچک سرمایه‌گذاری می‌شود و به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا از افزایش بازار سود ببرند بدون اینکه دارایی‌های خود را تحت ریسک بازار قرار دهند.
به سادگی مقدار ثابتی از پول را برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال ترجیحی خود در مدت زمان معین انتخاب کنید تا از استراتژی میانگین گیری هزینه دلار استفاده کنید. سپس، صرف نظر از حرکت بازار، به سرمایه گذاری ادامه می دهید تا زمانی که به هدف خود برسید.
وقتی از استراتژی میانگین‌گیری هزینه دلار استفاده می‌کنید، هم در اوج و هم در پایین‌ترین قیمت بازار خرید می‌کنید. علاوه بر این، DCA سرمایه‌گذاری‌های شما را برای سرمایه‌گذاری روی ارز دیجیتال ترجیحی‌تان در طول زمان بدون اینکه تحت تأثیر اوج‌ها یا پایین‌های شدید قرار بگیرد، هموار می‌کند که اگر مقدار زیادی را به یکباره سرمایه‌گذاری کنید.
 

تجارت محدوده

Range Trading یک رویکرد سرمایه گذاری فعال است که در آن سرمایه گذار محدوده قیمتی را برای خرید یا فروش کریپتو در مدت زمان کوتاهی تعیین می کند. به عنوان مثال، فرض کنید BTC در حال حاضر با قیمت 35000 دلار معامله می شود، و شما پیش بینی می کنید که در هفته های بعد به 40000 دلار افزایش یابد، می توانید انتظار داشته باشید که در محدوده ای بین 35000 تا 40000 دلار معامله شود. شما می توانید با خرید بیت کوین به قیمت 35000 دلار و فروش آن در صورت افزایش قیمت به 40000 دلار، آن را در محدوده معامله کنید. این رویکرد تا زمانی تکرار می شود که باور نکنید بیت کوین دیگر در این محدوده معامله نخواهد شد.
 
تریدر ارز دیجیتال
تریدر ارز دیجیتال موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋