تریدر ارز دیجیتال

تریدر ارز دیجیتال

موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

میلو اینو (Milo Inu) چیست؟

 

سال 2021 سالی پر رونق برای بازار ارزهای دیجیتال بود و اغلب کوین ها و توکن ها با سودهای چشمگیر مواجه شدند و جایگاه خود را در کریپتو بدست آوردند. گروهی از کوین ها موسوم به میم کوین ها، شاهد رشد افزایشی بودند مانند شیبا اینو و دوج کوین. در این میان توسعه دهندگان با مشاهده پیشرفت این توکن ها، هر روز اقدام به ارائه و طراحی میم کوین جدیدی می کردند و در صورت برخورداری از اقبال عمومی، بازده خوبی برای سرمایه گذاران به ارمغان می آوردند. یکی از این میم کوین های جدید ارز میلو اینو (MILO) است که توجه کاربران را به خود جلب کرده است. در ادامه مقاله زیر با این پروژه آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

رمز ارز میلو اینو (MILO) چیست؟

توکن میلو اینو پروژه ای بر اساس زنجیره هوشمند بایننس است. توسعه دهندگان این پروژه قصد دارند یک برند جهانی انیمیشن پویا طراحی کنند که نه تنها جامعه رمزنگاری بلکه سایر صنایع نیز آن را بشناسند. هدف آنها ساخت بت‌های مجازی مبتنی بر مالکیت معنوی (IP) در فضای ارزهای دیجیتال است که باعث غنای صنعت انیمیشن خواهد شد.

این پروژه به اشکال مختلفی ارائه خواهد شد مانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، عروسک‌های فیزیکی، محصولات جانبی، GameFi، ورزش‌های الکترونیکی رقابتی LAN، و… . 

این توکن در تاریخ 19 مارس، در پی همکاری با بیبی دوج کوین (BabyDoge)، برنده یک روزه زنجیره هوشمند بایننس بود.

اخیرا صرافی OKX یک نظرسنجی برای هفت میم کوین ایجاد کرده است تا کاربران به کوین های مورد علاقه خود رای دهند. دو توکن برتر در این رای گیری با بیش از 5000 رأی، در صرافی OKX فهرست شدند که میلو اینو (MILO) یکی از این دو توکن بود که به همین دلیل قیمت آن افزایش یافت.

طبق گفته وبسایت رسمی، میلو، سگ نماد این پروژه در دنیای سگ ها بزرگ شده است اما دوستان و همنوعانش رفتار خوبی با او نداشته اند. در ادامه و  در نوجوانی، میلو با سگی مرموز آشنا و دوست می شود که این سگ از میلو حمایت کرده و به او نحوه دفاع از خود ا می آموزد. سپس میلو برای برقراری عدالت در دنیای سگ ها عازم سفر می شود. 

 

توکنومیک ارز میلو اینو چگونه است؟

رمز ارز میلو اینو مجموعاً 690 تریلیون توکن دارد که به شرح زیر توزیع شده اند:

42 درصد از عرضه سوخته است.

25 درصد از عرضه به مدت 69 سال در UniCrypt برای نقدینگی اولیه قفل شده است.

12 درصد برای بازاریابی در نظر گرفته شده است.

10% برای GameFi رزرو و قفل شده است.

5% برای تیم رزرو و قفل شده است و همچنان قفل مجدد خواهد بود.

توجه داشته باشید که Milo Inu یک نماد مالیاتی 0٪ است و تمام نقدینگی توسط تیم و سرمایه گذاران نهادی آنها تامین می شود.

توکن های Milo Inu را از کجا خریداری کنم؟

 Milo Inu اخیراً با قرار گرفتن در بین 10 توکن برتر خریداری شده توسط 1000 کیف پول برتر در زجیره هوشمند بایننس ، توجه کل دنیای ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. این رمز ارز در برخی صرافی های ارز دیجیتال لیست شده است و قابل مبادله می باشد از جمله:

  • هات بیت (HotBit)

  • گیت.ای او (GATEIO)

  • پنکیک سواپ (PancakeSwap)

  • بیت مارت (BitMart)

  • اکی ایکس (OKX)

  • و…

رمز ارز میلو را می توان با ایجاد کیف پول متامسک خریداری کرد. در ادامه کاربران باید بایننس اسمارت چین را به کیف پول متامسک خود منتقل کنند و بعد کیف پول خود را به صرافی پنکیک سواپ متصل کرده و بایننس کوین را با توکن های MILO تعویض کنند. 

تریدر ارز دیجیتال
تریدر ارز دیجیتال موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋