تریدر ارز دیجیتال

تریدر ارز دیجیتال

موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

به گفته توسعه گر ارشد شیبا اینو پروژه شیباریوم نزدیک است

 

 

شیتوشی کاساما ، توسعه‌دهنده نام مستعار شیبا اینو ، در یک کانال تلگرامی پست کرده است که شیباریوم، راه‌حل لایه ۲ برای ارز دیجیتال، به زودی وارد مرحله آزمایش بتا خواهد شد.

به طور کلی، به نظر می رسد که جامعه شیبا اینو از راه اندازی ظاهرا قریب الوقوع شیباریوم هیجان زده است، اما پس از یک «شمارش معکوس ویژه» بسیار ناامید شد.

همانطور که توسط اخبرا شیبا اینو گزارش شده است، تیم شیبا اینو  اخیراً یک "شمارش معکوس ویژه" را اعلام کرده است، که معلوم شد به جای اعلام چیزی مهم مانند شیباریوم یا هر نسخه جدید دیگری، ارتقای سایت است.

باید دید دقیقاً چه زمانی مرحله آزمایش بتا برای شیباریوم آغاز خواهد شد و آیا با هیاهویی که اکنون آن را احاطه کرده است، عمل خواهد کرد و آرزوی سرمایه گذاران این ارز یعنی شیبا یک دلاری را محقق خواهد کرد یا نه. 

راه حل لایه 2 در بلاک چین راهی برای افزایش مقیاس پذیری شبکه بلاک چین با جابجایی بخشی از بار پردازش و ذخیره سازی داده های مربوطه از زنجیره اصلی است که به تراکنش ها امکان می دهد سریعتر انجام شوند. شیباریوم که در ابتدا در ماه می 2021 معرفی شد، انتظار می رود در نهایت در اوایل سال 2023 راه اندازی شود.

جامعه شیبا اینو مدتی است که با شایعات مرتبط با شیباریوم سر و صدا کرده است. اخیراً، کوساما با ارتقای وضعیت مرموز توییتر که باعث شد بسیاری از طرفداران SHIB در مورد اعلامیه احتمالی گمانه زنی کنند، آتش به آتش اضافه کرد.

تریدر ارز دیجیتال
تریدر ارز دیجیتال موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋