تریدر ارز دیجیتال

تریدر ارز دیجیتال

موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

ارز اسموت لاو پوشن (SLP)

 

ارز SLP چیست؟

توکن های اسموت لاو پوشن (SLP) با انجام بازی اکسی اینفینیتی به دست می آیند. این دارایی دیجیتال جایگزینی برای امتیازات تجربه است. ارز SLP توکن های ERC-20 هستند و می توان از آنها برای پرورش حیوانات خانگی دیجیتال جدید که به نام اکسیس شناخته می شوند استفاده کرد. هزینه پرورش از 100 SLP شروع می شود اما به تدریج افزایش می یابد تا به 200 SLP برای نژاد دوم، 300 تا برای نژاد سوم، 500 توکن برای چهارم، 800 رمز ارز برای نژاد پنجم و 1300 عدد برای نژاد ششم افزایش می یابد. اکسیس ها را می توان حداکثر هفت بار پرورش داد و نژاد هفتم 2100 SLP هزینه دارد. این محدودیت به منظور جلوگیری از تورم فوق العاده در بازار وجود دارد.

جمع آوری ارز دیجیتال SLP از طریق بازی ممکن است زمان ببرد و یک بازیکن ممکن است برای اینکه بتواند به اندازه کافی توکن برای اجرای اولین نژاد خود به دست آورد، نیاز به برنده شدن در 15 مسابقه داشته باشد. خرید توکن SLP در بازار آزاد راهی است برای گیمرها برای شروع کار تا در این زمان صرفه جویی کنند. کاربران می توانند این توکن را در صرافی‌های ارزهای دیجیتال پشتیبانی‌ کننده آن معامله کنند.

بازی اکسی اینفینیتی دارای اقتصاد چند توکنی است و از توکن ERC-20 دیگری به نام Axie اکسی  (AXS) نیز به عنوان توکن حاکمیتی برای اکوسیستم خود استفاده می کند.  از آنجایی که اکسی اینفینیتی به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مبتنی بر بلاک چین تبدیل شده است، SLP ارزش دارایی‌های درون بازی را هم در متاورس و هم فراتر از آن نشان داده است.

 

بنیانگذاران ارز Smooth Love Potion چه کسانی هستند؟

سوال بهتر این است که بپرسیم چه کسی اکسی اینفینیتی را تاسیس کرد؟ 

مدیر عامل شرکت پشت بازی، Trung Nguyen، یک مهندس نرم افزار ویتنامی است که مجذوب کریپتوکیتیز و اقتصاد کریپتویی شد و در واقع حرفه خود را به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار در ایالات متحده ترک کرد تا روی این پروژه تمرکز کند. نگوین می گوید او انگیزه داشته تا پتانسیل بلاک چین در بازی را کشف کند، زیرا از اینکه تعداد زیادی از بازیکنان دسترسی به دارایی‌های ارزشمند بازی را ندارند، ناامید شده بود. در مصاحبه ای با Blockchain Gamer، او گفت که پلتفرم اتریوم به او فرصت نهایی را داده است تا بازی رویایی خود را بسازد.

پس از سرمایه گذاری 600 دلاری در کریپتوکیتیز و جمع آوری بیش از 1000 بچه گربه، او متوجه شد که اگرچه کریپتوکیتیز سرگرم کننده است، اما پس از پرورش و جمع آوری آنها به نظر می رسد مرحله یا جهت بعدی وجود ندارد. بنابراین نگوین شروع به دیدن پتانسیل یک بازی مبتنی بر بلاک چین کرد که  ویژگی‌های رقابتی و اعتیادآور بازی‌های سنتی را نیز داشته باشد. وی می گوید که فرآیند پرورش اکسیس ها، که برای آن از SLP استفاده می شود، به گونه ای طراحی شده است که برای کسانی که بازی های کلکسیونی دیگری مانند کریپتوکیتیز را بازی کرده اند آشنا باشد.

نگوین با جمع آوری گروهی از دوستان کدنویس خود، توانست نسخه بتا اکسی اینفینیتی را در اواسط سال 2018 راه اندازی کند و تا فوریه 2020، این بازی یکی از پردرآمدترین بازی های بلاک چین در جهان بود.

تریدر ارز دیجیتال
تریدر ارز دیجیتال موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋