تریدر ارز دیجیتال

تریدر ارز دیجیتال

موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

کیف پول تراست ولت

 کیف پول دیجیتالی تراست ولت یک کیف پول چند ارزی است که وابسته به صرافی بایننس می باشد. این کیف پول برای پلتفرم‌های موبایلی (اندروید و iOS) طراحی شده است و این امکان را برای کاربران موبایل فراهم می کند که ارزهای دیجیتال خود را ذخیره، دریافت و پرداخت کنند. می‌توانید. دانلود کیف پول تراست ولت بسیار آسان است.

شما می‌توانید نسخه موبایل این کیف پول را که با اندروید و iOS سازگار است به صورت رایگان نصب کرده و از آن استفاده کنید. سادگی استفاده از این کیف پول را می‌توان یکی از نقاط قوت آن برشمرد. کاربران اندروید این کیف پول می‌توانند به صورت مستقیم از صرافی‌های کوین‌بیس، شِیپ‌شیفت و یا صرافی چنجلی اتریوم خرید کنند.

کمپانی «Six Days LLC» کیف پول تراست ولت را طراحی کرده است. «ویکتور رادچنکو» (Viktor Radchenko) بنیان‌گذار این کمپانی است و هدف خود را فراهم کردن امکان ذخیره‌سازی توکن‌های ERC20 اتریوم عنوان کرده است.

همچنین صرافی غیرمتمرکز درون ساخت این کیف پول به شما امکان تبادل ارزها با یکدیگر را می‌دهد و علاوه بر این، شما می‌توانید از طریق برنامه کیف پول تراست به طور مستقیم با برنامه‌های غیر متمرکز ارتباط برقرار کنید.

امنیت کیف تراست ولت

تراست ولت برای اینکه از هک و سرقت دارایی کاربران خود در امان بماند، اقدامات امنیتی زیادی را در نظر گرفته است. تراست یک کیف پول غیرامانی است، به این معنی که کلیدهای خصوصی کیف پول شما در سروری ذخیره نمی‌شود، این کلیدها فقط در موبایل کاربر ذخیره می‌شوند و کس دیگری به آن دسترسی ندارد.

علاوه بر این تراست ولت امکان بازیابی کیف پول و دارایی‌های موجود در آن را در صورتی که موبایل گم شود، فراهم کرده است. زمانیکه که کاربر می خواهد یک اکانت در کیف پول باز کند، هیچ اطلاعت شخصی از او دریافت نمی‌شود.

کد تراست متن‌باز است. به این معنی که هر توسعه‌دهنده‌ای می‌تواند تمام کد را ببینید و در صورت نیاز و صلاحدید متخصصان این کد قابل تغییر است.

کوین هایی که تراست ولت پشتیبانی می کند

در روزهای اولیه عرضه تراست ولت، این کیف پول فقط از توکن‌های ERC20 و ERC223 پشتیبانی می‌کرد. اما لیست کوین‌ها و توکن‌های پشتیبانی شده توسط این کیف پول رفته‌ رفته کامل‌تر شد. در حال حاضر تراست ولت از کوین‌های بسیاری از جمله بیت کوین، ریپل، مونرو، استلار، دوج کوین، بیت کوین کش، دش، لایت کوین و بایننس کوین پشتیبانی می‌کند.

برای اینکه از تمام کوین‌ها و توکن‌هایی که تراست ولت پشتیبانی می‌کند، مطلع شوید می‌توانید از صفحه دارایی‌ها در وب‌سایت رسمی تراست ولت بازدید کنید.

برای آگاهی از جزئیات و اطلاعات بیشتر در رابطه با این کیف پول می‌توانید ویدئوی آموزشی «آشنایی و دانلود کیف پول تراست ولت» را مشاهده کنید.




 

تریدر ارز دیجیتال
تریدر ارز دیجیتال موفقیت توکن جدید اکسی اینفینیتی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋