landscaping

landscaping

روش های ساخت استخر ارزان در ویلا و باغ

استخرهای توکار همیشه در مقایسه با استخرهای روکار هزینه بیشتری دارند زیرا برای ساخت استخر توکار تحت هر شرایطی فضای شما نیاز به خاکبرداری و حفاری دارد. بنابراین زمان و کار قابل توجهی صرف ساخت این سبک از استخر می شود که در افزایش هزینه ها تاثیرگذار خواهد بود.

معمولا دو نوع از مصالح برای ساخت استخرهای توکار استفاده می شود: استخرهای فایبرگلاس و استخرهای بتنی. اگر به دنبال راه حل ارزان قیمت برای ساخت استخر خانگی هستید، استخرهای فایبرگلاس بهترین گزینه هستند.

عوامل موثر در ساخت استخر ارزان قیمت چیست؟

عوامل زیادی در طراحی و ساخت یک استخر ارزان قیمت دخیل هستند و این امر باعث می شود نتوان هزینه دقیق و ثابتی برای ساخت استخر اعلام کرد. در زیر به عوامل موثر بر هزینه ساخت استخر می پردازیم:

ابعاد و نوع طراحی استخر

مصالح مورد استفاده در ساخت

محل استخر و نحوه دسترسی به آن

نوع استخر:

انواع مختلف استخر برای باغ و ویلا وجود دارد. از انواع استخرها می توان به استخرهای بتنی یا فایبرگلاس اشاره کرد که هزینه ساخت هر کدام از این استخرها متفاوت است.

طراحی استخر:

طرح و مدل هر استخر با دیگری متفاوت است و باید به خوبی بدانید که یکی از مواردی که در هزینه ساخت استخر تاثیر زیادی دارد طراحی استخر است. بعضی از طرح ها باید استانداردهای ساخت و ساز خاصی داشته باشند و بعضی از آنها ساده تر هستند.

اندازه استخر:

ابعاد یا اندازه استخر یکی از عوامل بسیار مهم دیگری است که قیمت استخرهای پیش ساخته را تعیین می کند. باید به خوبی بدانید که هزینه ساخت و طراحی هر نوع استخر بر اساس استانداردهایی که دارند محاسبه می شود.

هزینه های نگهداری استخر:

یکی از عوامل بسیار مهمی که بر هزینه ساخت استخر تاثیر می گذارد هزینه نگهداری آن است. هنگام ساخت یک استخر ارزان، مهم است که توجه داشته باشید که تعمیر و نگهداری منظم استخر می تواند به افزایش طول عمر استخر شما و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه شما کمک کند.

چگونه استخر را با کمترین هزینه بسازیم؟

راه های مختلفی برای ساخت استخر ارزان قیمت وجود دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

اجتناب از هزینه های اضافی: شما می توانید فقط از عناصر اصلی استفاده کنید و عناصر اضافی را حذف کنید. برخی از گزینه های ساخت استخر هزینه زیادی دارند. می توانید با استفاده از حدف آنها در هزینه خود صرفه جویی کنید و یک استخر ارزان قیمت داشته باشید.

ساخت استخر در فصول سرد: در فصول سرد که افراد کمتری به فکر ساخت استخر هستند، می توانید استخر خود را با قیمت ارزان تری بسازید.

استفاده از استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس: استفاده از استخر پیش ساخته می تواند هزینه ها را کاهش دهد و می توانید روی آن به عنوان استخر ارزان تری حساب کنید. نمی توان در طراحی استخرهای فایبرگلاس تغییراتی ایجاد کرد که می تواند یکی از معایب استخرهای فایبر گلاس باشد.

ساخت استخر با اندازه کوچکتر: یکی از موثرترین عوامل در ساخت استخر ارزان قیمت، ساخت استخر با اندازه کوچکتر است. با طراحی یک استخر کوچک می توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید و فضای کمتری را به استخر خود اختصاص دهید

سخن پایانی

استخر یکی از المان های محبوب در طراحی فضای سبز و محوطه سازی باغ  و ویلا است. اما تنها یکی از گزینه ها است. تیم باغ گستر می تواند در ارائه ی بهترین و حرفه ای ترین طراحی برای باغ و ویلا متناسب با بودجه ی شما در کل کشور تخصص تیم خودش را در اختیارتان بگذارد. با باغ گستر در تماس باشید.

landscaping
landscaping

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋