landscaping

landscaping

طراحی فضای سبز و محوطه ی ویلا در شمال

طراحی فضای سبز و محوطه ی ویلا در شمال هم برای مصارف شخصی و هم برای فروش و سرمایه گذاری طرفداران زیادی دارد. آنچه اهمیت دارد این است که طراحی اصولی انجام شود تا نیاز به هزینه ی مجدد برای بازسازی نباشد.

طراحی فضای سبز هنری است که با فناری ترکیب شده و نیاز به تخصص، خلاقیت، تجربه و داشن این صنعت دارد. به همین دلیل توصیه می شود از خدمات تیم های طراحی و اجرایی استفاده شود. این افراد با سال ها تحربه در این حوزه می توانند بهترین خدمات را ارائه دهند.

 

مراحل طراحی فضای سبز ویلا شمال

مراحل این کار را می توان به موارد زیر خلاصه کنیم:

  • بررسی اولیه زمین

  • تهیه نقشه و طرح اولیه

  • ارائه ی طرح دو بعدی و سه بعدی

  • تایید نهایی طرح

  • اجرای فضای سبز ویلا

  • بازرسی نهایی

منبع: طراحی فضای سبز باغ گستر

 

طراحی سه بعدی فضای سبز ویلا

علاوه بر طرح طرح اولیه و طرح دو بعدی، طراحی سه بعدی نیز انجام می شود. یکی از برترین شرکت ها در این زمینه تیم طراحی فضای سبز باغ گستر است.

تیم باغ گستر با استفاده از نرم افزارهای بروز دنیا، طرح سه بعدی را از پروژه ارائه می دهد. علاوه بر تصاویر، باغ گستر فیلمی سه بعدی از نتیجه ی نهایی پروژه به کارفرها تحویل می دهد که مزایای ویژه ی خودش را دارد.

به عنوان مثال کارفرما با تماشای این ویدئو می تواند تمامی جزئیات را مشاهده کرده و تصوری بهتر و دیدی بازتر نسبت به پروژه ی خودش داشته باشید.

در صورت نیاز به تغییر، تیم باغ گستر می تواند در کمترین زمان این تغییرات را اعمال کرده تا با سرعت بیشتر وارد مرحله اجرایی شویم.

چه المان هایی را در ویلا شمال می توانیم بکار ببریم؟

المان ها تمام آنچاه هستند که برای ویلا در نظر گرفته و در آن اجرا می کنیم. ساختمان ویلا و پوشش گیاهی هم جزو المان ها هستند.

برساس ابعاد زمین، سلیقه و نیاز کارفرما می توان المان های مختلفی را برای طراحی فضای سبز ویلا در شمال در نظر گرفت:

طراحی استخر ویلا

می توان گفت یکی از محبوب ترین المان ها، استخر است. معمولا افراد دوست دارند در ویلای خود یک استخر شخصی هم داشته باشند.

آلاچیق ویلا

آلاچیق یا سایبان ها بهترین مکان برای استفاده کردن از طبیعت ویلا و دورهمی های خانوادگی و دوستانه هستند. آلاچیق را می توان در اشکال مختلف و با متریال های متنوعی ساخت.

طراحی آبنمای ویلا

برای جریان داشتن آب در ویلا و استفاده از سرزندگی آن می توانید آبنما را در نظر بگیرید.

آشپزخانه فضای سبز

طراحی آشپزخانه برای فضای سبز ویلا نیز طرفداران خاص خودش را دارد. می توانید در دورهمی ها به راحتی در کنار سایر افراد و در طبیعت آشپزی کرده و غذا را سرو کنید.

اینها تنها چند مورد از المان ها هستند که می توان برای طراحی ویلا به کار برد. با توجه به نیاز شما امکان طراحی موارد دیگر مانند باربیکیو، زمین بازی، محل نشمین و ... وجود دارد.

سخن آخر

برای اینکه بتوانید از طبیعت ویلای خود استفاده کنید هوشمندانه ترین کار سپردن طراحی و اجرا به یک تیم حرفه ای و با تجربه است. بدون طرح شروع به کار نکنید.

landscaping
landscaping

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋