landscaping

landscaping

طراحی آشپزخانه ی مخفی ایده ی عالی برای ویلای شما

آشپزخانه های مخفی یک روند هوشمندانه در طراحی است که در چند سال اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. هدف نهایی، ایجاد آشپزخانه ای است که فضای زیادی را اشغال نکند و در عین حال فضای زیادی برای ظروف و لوازم خانگی ارائه دهد. همچنین باید شامل تمام ابزارهای ضروری باشد که هر آشپزخانه ی کاملاً کاربردی به آن مجهز است. فقط در مواقعی که نیازی نیست می توان آنها را پنهان کرد. در صورت عدم استفاده می توانید آن را ببندید و از تمام فضای خود نهایت استفاده را ببرید. اگر می خواهید مطمئن شوید که آیا این سبک از طراحی آشپزخانه برای شما مناسب است یا نه این مقاله را بخوانید.

در ادامه چند ایده ی جذاب برای آشپرخانه ی مخفی را بررسی می کنیم.

آشپزخانه طرح روستیک

 

طرحی که مشاهده کنید ترکیبی از روستیک مدرن است، جایی که آجر و چوب با هم تلفیق می شوند. تنها با فشار دادن یک دکمه، پانل باز می شود و یک آشپرخانه ی کاملا مجهز ظاهر می شود.

درهای دوتایی تاشو

 

این آشپزخانه از جنس استیل ضد زنگ است. دارای درهای دوتایی تاشو که مانند کمد اتاق خواب عمل می کند. این طرح را می توان در زمان کوتاهی اجرایی کرد. هر آنچه برای پخت و پز نیاز دارید از جمله سینگ، گاز و کابینت را دارد.

آشپزخانه کوچک در فضای باز

با طراحی و سخت یک مینی آشپزخانه در فضای باز می توانید مهمانی های خود را در فضای آزاد و سبز ویلای خود بگیرید. برای استراحت تابستانی و مهمانی های آخر هفته بهترین ایده است. این طرح قطعا در محوطه حیاط خلوت شما و همچنین در باغ یا کنار استخر شما شگفت انگیز به نظر می رسد.

مخفیگاه

این یک ایده ی هوشمندانه است. با این طراحی می توان به طور قابل توجهی در فضا صرفجویی کرد. در صورت عدم استفاده، قسمت داخلی آشپزخانه با بستن درب بزرگ تاشو ناپدید می شود. یکی از عناصر این طراحی شامل قفسه ها و میز است که بعد از باز شدن درب، می توان از آن ها استفاده کرد. این آشپزخانه که به شکل یک مخفیگاه طراحی شده است شامل اجاق گاز، سینک، مینی یخچال، سینک، مایکروویو و هود است.

در آخر

یک آشپزخانه مخفی برای فضاهای باز و خانه های کوچکتر ایده آل است. لوازم ضروری مانند یخچال فریزر، اجاق گاز و ماشین ظرفشویی همگی در این آشپزخانه گنجانده می شود. نمی توان این موضوع که از آشپزخانه ها برای مخفی کردن آشفتگی ها در زمان مهمانی عالی هستند را انکار کرد. طرح و ایده های زیادی وجود دارد که می توان در طراحی و اجرای آشپزخانه ی مخفی از آنها الهام گرفت.

Translation is to be se

 

 

landscaping
landscaping

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋