BetaOrigin

BetaOrigin

دستگاه شیرینگ پک چیست؟

 دستگاه را برای شما دوستان عزیز معرفی کنیم. چرا که افراد زیادی به آن نیاز دارند، ولی چون آگاهی نسبت به این دستگاه ندارند، نیاز خود را نمی توانند به خوبی برطرف کنند.

شیرینگ پکینگ چیست؟

فرایند شیرینگ، فرایندی است که در طی آن عملیات دمایی روی فیلم ها انجام می گیرد.زمانی که دما و گرما به فیلم وارد می شود، آن تبدیل به پوششی بسیار محکم برای هر چیزی که مد نظر شما است می شود. فرایند شیرینگ پکینگ را می توان برای وسایل و محصولات مختلف و متفاوتی انجام دهیم. اندازه و نوع محصول هیچ اهمیتی ندارد، چرا که تنوع بسیار زیادی برای شیرینگ پکینگ وجود دارد.

دستگاه شیرینگ پک هم در نوع تمام اتوماتیک و هم در نوع نیمه اتوماتیک وجود دارد. ما در شرکت پوشش پلاستیک کاملا میتوانیم که به شما کمک کنیم، تا بهترین دستگاه پکی که به آن نیاز دارید، را بتوانید خریداری کنید و تهیه کنید.

انواع مختلف دستگاه شیرینگ پک کدام است؟

دسته بندی مختلفی برای دستگاه های شیرینگ پک وجود دارد، که در ادامه ی مقاله در مورد تعدادی از آنها صحبت می کنیم.

دستگاه شیرینگ پک L: این مدل از دستگاه ، بهترین نوع برای انواع محصولات در اندازه ی کوچک است. در حالی که محصول در زیر آن در حال حرکت است، بازوی حرارتی آن بالا و پایین می رود و سپس فیلم مورد نظر حرارت می بیند و دور محصول مورد نظر می چسبد. این دستگاه شیرینگ پک، شما را مطمئن می کند که مقدار متناسبی از فیلم به محصول چسبیده است.

دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک: اگر دستگاه شیرینگی نیاز دارید که سرعت بالایی داشته باشد، باید دستگاه اتوماتیک را انتخاب کنید. در حالیکه قسمتی از دستگاه محصول را جلو می برد، قسمت دیگری از دستگاه فیلم را محصول می چسباند و همین دلیل باعث بالا رفتن سرعت می شود. و دستگاه شما را از مقدار متناسب فیلم روی محصول مطمئن می سازد.

دستگاه شیرینگ پک با ماده اولیه پلی اتیلن: دستگاه های شیرینگ پک زیادی از فیلم های pvc و pof استفاده می کنند. در حالی که اگر به دنبال مقاومت بیشتر هستید، یا اینکه محصولی که قصد دارید آن را بسته بندی کنید بزرگ است، بهتر است که از پلی اتیلن استفاده کنید.

دستگاه شیرینگ پک دستی: در این دستگاه، حداقل استفاده از موتور و جک شده است، چرا که اپراتور این دستگاه بیشتر کارها را خود با دست انجام می دهد. و حتی نوار نقاله ی اتوماتیکی هم وجود ندارد و بیشتر عملیات به صورت دستی انجام می گیرد.

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک: در این دستگاه، بخشی از فرایند برش و دوخت به صورت اتوماتیک انجام می شود. اما شرکت های سازنده ی مختلف، مکانیزم های مختلفی را برای دستگاه های شیرینگ پک نیمه اتوماتیک در نظر می گیرند. یعنی بخش اتوماتیک و اینکه چه مقدار از سیستم اتوماتیک باشد، به شرکت سازنده ی آن بستگی دارد.

دستگاه شیرینگ پک فول اتوماتیک: تفاوتی که این دستگاه با حالت اتوماتیک دارد، این است که این دستگاه میزان ساعت بیشتری را بدون اپراتور کار می کند یا اینکه میزان محصول بیشتری را بدون اپراتور بسته بندی می کند، که نشان از فول اتوماتیک بودن آن است.

دستگاه شیرینگ پک تونلی: دستگاه تونلی که یکی از انواع معروف دستگاه های شیرینگ پک است، به صورت نیمه اتوماتیک کار می کند، و در بسته بندی محصولات زیادی از جمله: انواع مواد غذایی، انواع نوشیدنی ها، کتابها و مجلات و … مورد استفاده قرار می گیرد.

چرا شناخت دستگاه شیرینگ پک اهمیت بالایی دارد؟

کار بسته بندی در سال های اخیر در تمامی صنایع، جایگاه بسیار با ارزش و مهمی پیدا کرده است. خریداران ابتدا به بسته بندی نگاه می کنند و بعد خرید خود را انجام می دهند. بسیاری از افراد در ابتدا جذب بسته بندی محصول می شوند یا اینکه بین محصولات مختلف، از روی بسته بندی شان تصمیم می گیرند که کدام یک را خریداری کنند.

استفاده از دستگاه شیرینگ پک چه مزایایی دارد؟

  • استفاده از دستگاه شیرینگ پک باعث مقاومت بسیار بالای محصول می شود.

با چسباندن یک لایه از فیلم با استفاده از دستگاه شیرینگ پک به محصولی که قصد دارید آن را به جایی ارسال کنید، مقاومت محصول خود را در مقابل ضربه و خراش و … به شدت بالا می برید. با این کار شما محصول خود را در مقابل خطرات بسیار زیادی ایمن می کنید.

  • استفاده از دستگاه شیرینگ پک باعث محافظت بسیار بالای محصول می شود.

با استفاده از این دستگاه و چسباندن فیلم، شما محافظت از محصول خود را نیز بسیار بالا می برید و این امکان را به شما می دهد که محصولات تان را در اندازه های مختلف بتوانید بسته بندی کنید. همین بسته بندی در سازهای متفاوت، باعث محافظت بسیار زیادی از انواع محصولات شما می شود.

  • استفاده از دستگاه شیرینگ پک بسیار مقرون به صرفه است.

استفاده از دستگاه شیرینگ پک برای تمامی صنایع

با توجه به خروجی که این دستگاه دارد، از آن در صنایع مختلفی می توان استفاده کرد. دو جا که استفاده ی بسیار زیادی از آن می کنند، یکی در بسته بندی مواد غذایی و دیگری در بسته بندی انواع نوشیدنی هاست. یکی از معروف ترین روش های بسته بندی مواد خوراکی، استفاده از دستگاه شیرینگ پک است، چرا که در این مدل بسته بندی امکان وارد شدن هوا و هرگونه گرد و خاک و … به مواد غذایی صفر است. و با این روش درصد تازه ماندن مواد غذایی را می توان بسیار بالا برد. در بعضی از مواد خوراکی حتی با بسته بندی به این روش توانسته اند که میزان تازه ماندن را به سه برابر بیشتر نسبت به حالت عادی برسانند.

https://pooshesh-plastic.ir/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%b4%db%8c%d8%b1%db%8c%d9%86%da%af-%d9%be%da%a9-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

BetaOrigin
BetaOrigin

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋