کودک

کودک

دنیای زیبای کودک و خانواده، آموزش و سرگرمی

کد دریافت جوایز راسان

کد به دست آوردن جوایز راسان

گروه صنعتی راسان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی ساختمان، در 18‌ام تیر ماه، یکی از جذاب‌ترین جشنواره‌ های چندسال اخیر را شروع کرد.

زمانی که اسم قرعه‌کشی، کمپین و جشنواره وسط کشیده می‌شود، بسیاری از افراد فکر می‌کنند که باید حتما محصولی را خریداری کنند تا شانس برنده شدن داشته باشند اما جشنواره «برنده هوشمند راسان باش» متفاوت است.

اگر می‌خواهید یکی از برندگان این کمپین جذاب و متفاوت باشید، ادامه این مطلب را مطالعه بفرمایید.

هوشمندی، سرآغاز برنده بودن

تاسیس گروه صنعتی راسان (rassan.ir ) در سال 1376، یکی از اتفاقات مهم در صنعت شیرآلات بهداشتی ساختمانی کشور محسوب می‌شود؛ از این نظر که پس از سال‌ها واردات، یک شرکت ایرانی توانست در تولید شیرآلات ساختمان، کیفیتی مثال‌زدنی را رقم بزند.

گروه صنعتی راسان به این جایگاه بسنده نکرد و با ارائه فناوری واقعیت افزوده برای معرفی محصولات خود، گامی مهم و موثر را در صنعت شیرآلات بهداشتی ساختمان برداشت. شما می‌توانید با گوشی همراه خود به سایت راسان، قسمت واقعیت افزوده مراجعه و با استفاده از راهنما، محصول مناسب خانه خود را انتخاب کنید.

استفاده از واقعیت افزوده جهت انتخاب محصول، راسان را به یکی از شرکت‌های پیشرو در استفاده از تکنولوژی در ایران بدل کرده است. کمپین «برنده هوشمند راسان باش» نیز در همین راستا، امکانی استثنائی را در اختیار هموطنان گرامی قرار خواهد داد تا برنده جوایز ارزشمند این گروه صنعتی باشند؛ اما چگونه؟

نحوه شرکت در قرعه‌کشی راسان

برای شرکت در قرعه‌کشی جشنواره «برنده هوشمند راسان باش» در اولین قدم باید وارد صفحه رسمی این جشنواره شده و با وارد نمودن اطلاعات خود، اولین جایزه را دریافت کنید.

این جایزه کد تخفیف 5 درصدی برای خرید بالای 2 میلیون تومان محصولات رسان است که بدون قرعه‌کشی و تنها با وارد کردن اطلاعات به افراد تعلق می‌گیرد.

البته این نکته مهم را در نظر داشته باشید که «اولین جایزه شما (کد تخفیف)، اولین شانس شما برای برنده شدن در قرعه‌کشی است.» این قرعه‌کشی هر 2 هفته یک‌بار انجام می‌شود که در آن جوایزی از قبیل ساعت هوشمند، عینک آفتابی هوشمند و غیره به برندگان می‎‌رسد.

جهت شرکت در قرعه‌کشی جایزه 100 میلیون تومانی این جشنواره باید حداقل 1 شانس دیگر کسب کنید؛ به این منظور بعد از ثبت اطلاعات خود در صفحه لندینگ جشنواره «برنده هوشمند راسان باش»، لوکیشن نزدیک‌ترین فروشگاه محصولات راسان به شما داده می‌شود؛ با مراجعه به فروشگاه و اسکن QR کد نصب شده، شانس بعدی را دریافت خواهید کرد. کسب امتیازهای بعدی نیز به همین روال ادامه خواهد داشت و محدودیتی برای تعداد شانس نخواهید داشت.

جوایز جشنواره راسان

جایزه بدون قرعه‌کشی:

کد تخفیف 5 درصدی برای خرید بالای 2 میلیون تومان محصولات رسان

جوایز قرعه‌کشی هفتگی:

  • هندزفری بلوتوث دو گوش
  • دستبند سلامتی هوشمند
  • ترازوی هوشمند
  • ساعت هوشمند
  • اسپیکر بلوتوثی قابل‌حمل
  • عینک آفتابی هوشمند
  • هدفون بلوتوثی
  • کاغذ دیجیتال
  • ماشین اصلاح موی سر
  • فلاسک هوشمند

جایزه بزرگ قرعه‌کشی نهایی:

100 میلیون تومان جایزه نقدی

جشنواره راسان چه زمانی آغاز می‌شود؟

جشنواره بزرگ راسان در تاریخ 18 تیر ماه 1403 آغاز شد. جایزه بزرگ 100 میلیون تومانی راسان در روز پایانی این جشنواره بین تمام کسانی که حداقل یکبار QR کد راسان را اسکن کرده‌اند انجام می‌شود.

در آخر: جشنواره راسان، جشنواره‌ای پر رمز و راز و جذاب

گروه صنعتی راسان با کمپین «برنده هوشمند راسان باش»، یکی از متفاوت‌ترین جشنواره‌های قرعه‌کشی را در کشور برگزار کرده است. هیجان ماجراجویی و کسب امتیاز بیشتر و جوایز ارزشمند این جشنواره، برای افراد بسیاری جذابیت خاصی دارد.

پیشنهاد می‌کنیم شرکت در این جشنواره و دعوت از دوستان خود به این کمپین را فراموش نکنید.

 

کودک
کودک دنیای زیبای کودک و خانواده، آموزش و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋