کودک

کودک

دنیای زیبای کودک و خانواده، آموزش و سرگرمی

بهترین کرم پودر دنیا

بهترین کرم پودر در دنیا

برای این که یک میکاپ زیبا داشته باشین، نیاز دارین به این که از یک محصول برای کاور و یکدست کردن رنگ و بافت پوستتون استفاده کنید، حالا با توجه به سلیقه و نیازتون این محصول میتونه پنکک، مرطوب کننده رنگی و...باشه، اما مرسوم ترین و بهترین محصولی که میتونید برای این کار استفاده کنید کرم پودر هست.

کرم پودرها هدفشون اینه که رنگ پوست و بافت اون رو به بهترین شکل و شیوه بهبود ببخشن و اگر اون رو درست انتخاب کنید دقیقا همون نتیجه ای که دلخواه شماست رو میدن.

برعکس اگر کرم و یا هر محصول دیگه ای رو درست و با توجه به نوع پوستتون و میزان کاوری که نیاز دارین انتخاب و استفاده نکنید، نه تنها ظاهرنهایی اون زیبایی نداره، بلکه باعث میشه پوست و میکاپ شما خیلی کیکی و بد دیده بشه، مشکلی که ممکن هست خیلی از شما با اون مواجه شده باشین.

پس قبل از آشنایی با بهترین کرم پودرهای دنیا مطمئن بشین که با نوع پوستتون آشنایی دارین. اگر پوستتون رو نمیشناسید وارد سایت مای سفورا و بخشِ آموزش این سایت بشین و اونجا به طور کامل با نوع پوستتون آشنا بشین و بعد به سراغ انتخابِ کرم پودرتون برین.

امروز میخوایم 5 تا از بهترین کرم پودر هارو به شما معرفی کنیم، میتونید محصول مناسبتون رو بین این بهترین ها انتخاب و استفاده کنید و ببینید چقدر عالی و زیبا پوستتون رو کاور و یکدست میکنه و نتیجه همونی میشه که دلخواه شماست.


کرم پودر مک

 

اولین معرفی رو با کرم پودر مک شروع میکنیم، ممکن هست خیلی از شما با این محصول آشنایی داشته باشین چرا که یکی از محبوب ترین و معروف ترین کرم پودرهاست. یکی از ویژگی هایی که مک داره اینه که انواع پوست میتونن اون رو استفاده کنن و اکثرا از این کرم پودر به شدت رضایت دارن .

اول از همه میریم سراغِ ویژگی های این کرم پودر و اون هارو نام میبریم:

  1. 24ساعت موندگاری روی پوست
  2. ظاهر نهایی مات و مخملی
  3. آبرسان پوست به مدت8 ساعت
  4. کنترل ترشح چربی پوست
  5. کاهش خطوط ریز و منافذ پوستی
  6. ضد تعریق و رطوبت
  7. فاقد مواد مضر
  8. ضد جوش و غیر آکنه زا

همون طور که بالا گفتیم کرم پودر مک، میتونه پوست رو به مدت 8 ساعت آبرسانی کنه و همین ویژگی از خشک و پوسته پوسته شدن کرم پودر روی صورت به شدت جلوگیری میکنه که برای افرادی با پوست نرمال و خشک میتونه ویژگی عالی باشه. از طرفی این کرم پودر میتونه ترشح چربی پوست رو خیلی خوب کنترل کنه و اجازه نمیده پوست و میکاپ حالتی چرب، براق و درخشان به خودشون بگیرن که ویژگی عالی برای افرادی هست که پوست چربی دارن.

مک کاوری قابل ساخت داره به این معنی که شما میتونید سه مدل پوشانندگیِ لایت، مدیوم و فول رو از اون داشته باشین ، که این بستگی به دو چیز دار: 1-میزانی که از کرم پودرتون استفاده میکنید 2-این که با چه ابزاری اون رو فید میکنید.  برای مثال، اگر کرم پودرتون رو به میزان کمی روی پوست اپلای کنید و بعد اون رو با براش فید کنید میبینید کاوری لایت و طبیعی به شما میده اما اگر، مقدار کرمتون رو بیشتر کنید و اون رو با اسفنج فید کنید، میبینید کاور فولی به شما میده. بهترین روش اینه که ابتدا مقدار کمی کرم رو اپلای و فید کنید ، اجازه بدین خشک بشه و بعد اگر نیاز به کاور بیشتری داشتین به اون اضافه کنید،  ازونجایی که مک رو میشه لایه لایه استفاده کرد با اضافه کردن به اون به هیچ عنوان پوستتون سنگین و یا چرب نمیشه.

کرم پودر مک منافذ و خطوط ریز روی پوست رو خیلی خوب کاهش میده و به هیچ عنوان در طول روز در این نواحی نفوذ نمیکنه برای همین تا آخرین لحظه پوست شما مات و یکدست باقی میمونه و نیازی به چک و یا تمدید میکاپتون نیست که این ویژگی عالی برای افرادی هست که پوستشون خط و منافذ داره و یا کسایی که در طول روز فرصت چک کردن میکاپشون رو ندارن.


کرم پودر استی لادر

کرم پودر استی لادر، محصولی بی نظیر که اکثر میکاپ آرتیست های حرفه ای از اون استفاده میکنن. استی لادر برای افرادی که پوست چرب و مختلطی دارن مناسب هست این کرم پودر در کنار کاوری که به پوست میده، میتونه اون رو تا آخرین لحظه مات و مخملی نگه داره.

ویژگی های اصلی کرم پودر استی لادر:

  1. 24 ساعت موندگاری بی نقص روی پوست
  2. ضد آب
  3. ظاهر نهایی مات و مخملی
  4. کاور بسیار عالی بدونِ ماسکه کردن پوست
  5. تکسچری فلوئیدی و سبک
  6. دارای تست از متخصص پوست و بدون آسیب
  7. فاقد مواد مضر مثل الکل، پارابن و روغن
  8. کنترل چربی پوست
  9. بدون اکسید شدن در طول روز

تکسچری فلوئیدی و مایع داره که فید کرم روی پوست رو به شدت راحت میکنه و وقتی اون رو استفاده میکنید میبینید با این که تمام لک، جوش، منافذ و... رو خیلی عالی کاور کرده اما به هیچ عنوان پوستتون رو از حالت طبیعی خودش خارج نکرده برای همین میشه گفت کرم پودر استی لادر درست مثلِ یک پوست دومِ بی و عیب و نقص برای ما عمل میکنه.

شعاری که این برند روی محصولش گذاشته "اعتماد به نفس رو تنت کن" هست که بی شک یکی از بهترین کرم پودرهاست که به ما زیبایی طبیعی و اعتماد بنفس میده. توی رنگ بندی های این کرم پودر هیچ تناژ خاکستری وجود نداره که همین سبب میشه اگر شما پوست تیره ای داشته باشین ، کرم پودر دقیقا به همون رنگِ اصلی خودش روی پوستتون قرار بگیره نه این که ظاهرش کدر و خاکستری بشه.

کرم پودر استی لادر ، درست مثل مک کاوری قابل ساخت داره و میتونید با کم و زیاد کردنِ مقدار محصول، کاور اون رو بر اساس نیازتون تنظیم کنید. تکسچری فلوئیدی داره و فیدش روی پوست به شدت راحت و قابل کنترل هست، برای همین با این که محصولی حرفه ایه اما افراد مبتدی هم میتونن از اون استفاده کنن.


کرم پودر نارس

بهترین کرم پودر در دنیا

برخلاف محصول قبلی کرم پودر نارس، محصولی مناسب برای افرادی با پوست خشک و نرماله که میتونه در کنار پوشانندگی که به این پوست میده، ون رو خیلی خوب رطوبت رسانی کنه و باعث میشه پوست ظاهری شاداب و با طراوت به خودش بگیره.

ویژگی های اصلی کرم پودر نارس:

  1. 16 ساعت ماندگاری روی پوست
  2. ضد تعریق و رطوبت
  3. بدون اکسید (تیره) شدن در طول روز
  4. رطوبت رسان
  5. دارای ترکیباتی مفید برای بهبود ظاهر پوست
  6. کاور مدیوم تا فول
  7. ظاهر نهایی طبیعی و درخشان
  8. فاقد مواد مضر
  9. فاقد عطر و بو
  10.  تست شده توسط تخصص پوست
  11. ضد جوش و غیر آکنه زا

کرم پودر نارس، دارای ترکیباتی بسیار مفید برای پوست هست، برای مثال این کرم پودر ترکیبی از عصاره های سیب، تمشک و هندوانه داره که باعث میشه بافت پوست بهبود پیدا کنه و ظاهری سالم و شاداب به خودش بگیره و از طرفی باعث میشه کرم پودر تایم طولانی تری رو روی پوست باقی بمونه بدونِ این که ظاهرش دچار تغییر بشه، یعنی وقتی بعد از چند ساعت خودتون رو توی آینه نگاه میکنید میبینید میکاپ به همون شکل اولیه ی خودش باقی مونده.

کرم پودر نارس، محصولی هست که هرچقدر بیشتر روی پوستتون بمونه ظاهر خیلی زیباتری به خودش میگیره اون هم فقط به خاطر داشتن فرمولاسیونی جدیده که باعث میشه کرم پودر رنگ پوست رو تقلید کنه و به نزدیک ترین حالت و رنگ پوست دربیاد.

کاور مدیوم تا فولی داره و درست مثلِ مک و استی لادر میتونید اون رو لایه لایه استفاده کنید. تکسچر اون مایع و فلوئیدیه به همین خاطر فیدش روی پوست به شدت راحته، میتونید با براش و یا اسفنج آرایشی خیلی راحت روی پوستتون بِلِندش کنید.

برای استفاده هم نیازی به پرایمر نیست کافیه قبل از نارس از مرطوب کنندتون استفاده کنید، مقداری از کرم رو بین انگشتاتون بریزید و گرم کنید و بعد اون رو روی پوست اپلای و فید کنید ، میبینید پوستتون رو چقدر خوب کاور میکنه و در کنارش شادابی و طراوت رو به اون برمیگردونه.


کرم پودر هدی بیوتی

 

محصول بعدی از برند بی نظیر هدی بیوتی هست، برای افرادی با پوست چرب و مختلط میتونه یک گزینه ی عالی باشه البته برای کسایی که کرم پودری با کاور بسیار بالا میخوان. چرا که این محصول میتونه حتی تتوی روی پوست رو هم خیلی عالی کاور کنه.

ویژگی های اصلی کرم پودر هدی بیوتی:

  1. 24 ساعت موندگاری روی پوست
  2. فول کاور
  3. ظاهر نهایی مات و مخملی
  4. ضد آب
  5. ضد تعریق و رطوبت
  6. گیاهی
  7. مقاوم در برابر اکسید شدن
  8. فاقد مواد مضر
  9. فاقد عطر و بو
  10. غیر آکنه زا

هدی بیوتی کرم پودری گیاهی و بی نظیر هست که بر خلاف کاور بسیار قوی اون، روی پوست به شدت سبکه و اصلا اون رو سنگین ، چرب و یا اذیت نمیکنه شما موقع استفاده کافیه 1 الی 2 پمپ از اون رو بردارید میبینید که چقدر عالی تمام پوستتون رو پوشش میده. تکسچری فلوئیدی داره و به طبع فیدش روی پوست به شدت راحته و افراد مبتدی هم میتونن با خیال راحت اون رو استفاده کنن.

این محصول همونطور که اشاره کردیم ضد آب و ضد تعریق و رطوبته که باعث شده توی هوای گرم و شرجی هم به همون شکل اولیه ی مات و مخملی خودش باقی بمونه و به هیچ عنوان از روی پوست پخش و محو نمیشه.

برای استفاده هم مقدار کمی از کرم پودر هدی بیوتی رو روی پوستتون بزنید، فید کنید و اجازه بدین خشک بشه و برین سراغ مراحل بعدی به هیچ عنوان در مرحله ی اول مقدار زیادی از کرم پودر رو روی پوستتون استفاده نکنید. این کار فقط فید کرم پودر رو سخت میکنه و چون نمیتونید خیلی خوب اون رو روی پوستتون بخوابونید میبینید که حالتی ماسیده به خودش میگیره.


کرم پودر لورال

 

و آخرین معرفی سبک ترین کرم پودر دنیاست، کرم پودر لورال در کنار کاور خوبی که به پوست میده درست مثل هوا روی اون عمل میکنه و به هیچ وجه باعث سنگینی، چرب و یا اذیت شدنش نمیشه.

ویژگی های اصلی کرم پودر لورال:

  1. موجود در دو مدل 24و32 ساعته
  2. فوق العاده سبک روی پوست
  3. کاور مدیوم تا فول
  4. تست شده توسط متخصص پوست
  5. حاوی آنتی اکسیدان و محافظت از پوست در برابر آلودگی ها
  6. مقاوم در برابر اکسید شدن

این محصول به هیچ عنوان منافذ روی پوست رو مسدود نمیکنه برای همین شما بعد از استفاده ی لورال به هیچ عنوان دچار جوش و لک نمیشین که میتونه یک ویژگی عالی برای استفاده ی روزانه باشه. انواع پوست میتونن از این محصول استفاده کنن و پوستشون رو خیلی شاداب، مخملی و یکدست کنند.


با هم 5 تا از بهترین کرم پودرهای دنیا رو بررسی کردیم، شما میتونید با توجه به نیاز پوست و سلیقتون یکی از این محصولات رو انتخاب و استفاده کنید.

میدونید که محصولاتِ بیشتری میتونن توی این لیست قرار بگیرند، پس برای آشنایی با بهترین محصولاتِ آرایشی و پوستی وارد سایت مای سفورا بشین و در نهایت میتونید با خیالی مطمئن خریدتون رو انجام بدین، مای سفورا نمایندگی بهترین برندهاست و تمامی محصولاتش رو با ضمانت اصل بودن به شما ارائه میده. برای خریدتون هم قبلش میتونید با مشاورین سایت در تماس باشین.

بهترین کرم پودر در دنیا

 

کودک
کودک دنیای زیبای کودک و خانواده، آموزش و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋