kiyaeng76

kiyaeng76

هزینه آزمایش خون در منزل کرج

آزمایش خون یکی از کارهایی است که هر فردی در هر سنی باید حداقل سالی یک بار انجام دهد تا از وضعیت جسمانی خود برای پیشگیری و درمان انواع بیماری انجام دهد شما به راحتی می توانید بدون خروج از منزل و اتلاف وقت در ترافیک آزمایش خون بدهید و در کمترین زمان جواب آزمایش خود را دریافت کنید. هدف ما به حداکثر رساندن رضایت مشتری از خدمات نمونه برداری (خون، ادرار و غیره) از موسسه پرستاری مهرگان نو است. ما اطمینان می دهیم که تمام آزمایشات آزمایشگاهی خود را بدون هیچ مشکلی و در مدت زمان کوتاهی بدون انتظار در صف بیمارستان، بدون اتلاف وقت در جاده، بدون نیاز به مرخصی از شغل شما به آسانی در منزلتان انجام دهید علاوه بر این، پس از گرسنگی طولانی قبل از نمونه برداری، می توانید صبحانه خود را میل کنید یا به محض دادن نمونه، با مزیت حضور در محل کار یا خانه از مزیت های آزمایش در منزل بهره مند شوید.

آزمایش خون در منزل کرج توسط موسسه پرستاری مهرگان نو

آزمایش خون کامل

آزمایش خون در منزل یا خدمات خونگیری در منزل بسیار مهم است. برای بیمارانی که در خانه به علت بیماری های گوناگون بستری هستند و در شرایط سختی برای نقل مکان به مکان دیگری هستند، خون گرفتن در خانه و رساندن آن به پای بیمار و پزشک با انجام آزمایشات کمک بزرگی است و همچنین موجب آرامش و آسایش بیماران می شود از همین روی می توانیئ از خدمات آزمایش خون در منزل مرکز پرستاری مهرگان نو استفاده کنید تنها کافیست با شماره تماسی که در متن پایین ذکر میکنیم تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس موسسه پرستاری مهرگان نو: 02634250797

نمونه های گرفته شده در نتیجه خون گیری از منزل باید با سریع ترین روش و شرایط حمل و نقل مناسب به آزمایشگاه تحویل داده شود این موسسه خون گیری در منزل را در تمامی نقاط کرج اعم از مهرشهر، گلشهر، گوهردشت، فردیس، عظیمیه و... باقیمت مناسب ارائه می دهد.

تمام آزمایشات خون شما انجام می شود و نتایج در همان روز است.

چرا از خدمات آزمایش خون در منزل استفاده کنیم؟

آزمایش خون در منزل کرج

 دلایل زیادی برای انجام آزمایش خون در منزل وجود دارد. آزمایش خون اساساً یکی از روش هایی است که در صورت لزوم برای کشف علل بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که بسیاری از بیماری ها می توانند از طریق خون انسان ایجاد شوند، روش آنالیز خون اغلب در تشخیص بیماری ها استفاده می شود. پس از تصمیم گیری برای انجام مراحل آزمایش خون، خدمات باید توسط کارشناسانی که در این زمینه تجربه کسب کرده اند ارائه شود و مرکز پزشکی مهرگان نو از پرسنل باتجربه و حرفه ای خود در این زمینه برای ارائه خدمات استفاده می کند.

قیمت خدمات آزمایش خون در منزل چقدر است؟

در محدوده قیمت خدمات آزمایش خون در خانه از طریق کارشناسان کاربلد انجام می شود بنابراین، در حالی که فرآیند آزمایش خون به سرعت و با اطمینان انجام می شود، می توان آن را در یک محیط استریل اعمال کرد. برای اطلاع دقیق از قیمت آزمایش خون در منزل و طرح سوالات خود می توانید با موسسه تماس حاصل فرمایید.

مزایای خدمات آزمایش خون در منزل کرج چیست؟

دریافت خدمات آزمایش خون در منزل مزایای زیادی دارد. این خدمات نه تنها برای بیمارانی که در بستر هستند یا مشکل راه رفتن دارند، بلکه بیمارانی که تمایلی به مراجعه به مراکز درمانی ندارند نیز ترجیح داده می شود. با دریافت خدمات تفسیر آزمایش خون در منزل، می توانید بدون نیاز به مراجعه به مراکز بهداشتی، خون گیری سریع و مطمئن انجام دهید.

آزمایش خون در منزل چگونه انجام می شود؟

پس از آنکه با موسسه مهرگان نو تماس گرفتید و درخواست انجام آزمایش د منزل را کردید، در کمترین زمان این پرستاران در منزل شما حضور پیدا می کنند و شروع به انجام آزمایشات در منزل می کنند پس از احراز شرایط استریل، این آزمایش به آزمایشگاه های لازم ارسال می شود و منتظر نتیجه آزمایش می شود. این سرویس یکی از خدمات بهداشتی حرفه ای در منزل می باشد. اولین قدم برای درمان مشکلات سلامتی با آزمایش انجام می شود. بنابراین، ارزش خون را می توان توسط پزشکان ارزیابی کرد و در صورت داشتن بیماری نیز می توانید از ویزیت پزشک در منزل بهره مند شوید.

قیمت آزمایش خون

آزمایش در منزل

تیم مجرب و متخصص ما در همه جا در خدمت شما هستند
نمونه یا نمونه برداری مورد نیاز برای معایناتی که درخواست کرده اید توسط تیم متخصص ما در زمینه نمونه برداری از افراد در هر سنی از کودک تا بزرگسال در زمان تعیین شده با تعیین وقت قبلی در منزل یا محل کار شما انجام می شود، در جدول زیر می توانید میزان ناشتایی قبل از انجام آزمایش را مشاهده کنید و از آن استفاده کنید.

میزان ناشتایی قبل از انجام آزمایشات

پارامتر تفسیر ناشتایی
CBC شمارش سلول های خونی جهت پی بردن به کم‌خونی، غلظت خون، عفونت و... نیاز به ناشتایی ندارد.
FBS قند خون ناشتا. 8 تا ۱۰ ساعت قبل از آزمایش
2hpp قند خون اندازه گیری 2 ساعت بعد از خوردن اولین لقمه غذا
HbA1C متوسط قند خون سه ماهه 2 ساعت قبل از آزمایش
ESR/CRP برای تشخیص عفونت های باکتریایی و اختلالات التهابی نیاز به ناشتایی ندارد، اما بعضی از آزمایشگاه ها مدت 4 تا 12 ساعت ناشتا بودن را توصیه می نمایند. نوشیدن آب مانعی ندارد.
PT/PTT/INR تست‌های انعقادی نیاز به ناشتایی ندارد.
AST,ALT,ALP ارزیابی آنزیم‌های کبدی و مجاری صفراوی نیاز به ناشتایی ندارد، اما برای ALP (الکالاین فسفاتاز) حداقل ۴ ساعت ناشتا باشد.
TSH عملکرد تیروئید نیاز به ناشتایی ندارد.
Cortisol کورتیزول ترجیحا ناشتا باشد. ساعت نمونه گیری تست مهم است در صورتیکه پزشک ساعت خاصی را مشخص نکرده است بهترین ساعت 8 صبح است.
Urea اوره نیاز به ناشتایی ندارد.
U/A آنالیز ادرار جهت تشخیص بسیاری از اختلال‌ها از جمله عملکرد کلیه‌ها، عفونت ادراری، سنگ کلیه، دفع پروتئین و ... نیاز به ناشتایی ندارد. بهتر است نمونه اول صبح اندازه‌گیری شود.
U/C کشت ادرار برای تشخیص قطعی عفونت و انتخاب آنتی‌بیوتیک مناسب نیاز به ناشتایی ندارد.
BUN نیتروژن اوره خون نیاز به ناشتایی ندارد.
CR کراتین نیاز به ناشتایی ندارد.
Uric Acid/UR اسید اوریک ۴ ساعت ناشتایی توصیه می‌شود. از خوردن گوشت زیاد قبل از آزمایش خودداری کند.
LDL,HDL کلسترول و تری‌گلیسرید (چربی خون) باید 12 تا ۱۴ ساعت قبل از آن ناشتا باشد. آخرین وعده غذایی نیز باید سبک باشد البته آب بلامانع است.
CA/Calcium کلسیم نیاز به ناشتایی ندارد.
A1C هموگلوبین نیاز به ناشتایی و محدودیت رژیم غذایی ندارد.
Iron, Serum Fe, Serum Iron, Fe آهن از ۲ روز قبل از مصرف ویتامین ب ۱۲ و مصرف مکمل‌های آهن خودداری کند. ترجیحا حدود ۴ ساعت ناشتایی توصیه می‌شود.
Ferritin فریتین سرم شاخص خوبی برای ذخایر آهن در دسترس بدن ترجیحا ناشتا باشد. بهتر است نمونه گیری در صبح انجام شود.
PSA آزمایش پروستات ترجیحا ناشتا باشد.
Prolactin پرولاکتین 8 ساعت قبل از آزمایش در طول شب
LH ، FSH، E2 و ... آزمایشات هورمونی روز سوم پریودی به این دلیل که آزمایشات در کنار هم تجویز می شود ترجیحا بهتر است ناشتا بودن را رعایت کند. باید حداقل ۲ ساعت و حداکثر ۳ ساعت بعد از بیدار شدن از خواب نمونه گیری انجام شود.
PTH هورمون پاراتیروئید 12 ساعت قبل از آزمایش
HCG آزمایش خون گنادوتروپین جفتی انسان در دوران بارداری ترجیحا ناشتا باشد.
GH آزمایش هورمون رشد ترجیحا ناشتا باشد.
VitD3 ویتامین دی 3 ترجیحا ناشتا باشد بهتر است 24 ساعت قبل از انجام آزمایش از خوردن ویتامین D پرهیز شود.

آیا خدمات خونگیری در منزل مهم است؟

خدمات خونگیری در منزل بسیار مهم است. برای بیمارانی که در خانه در بستری هستند و در شرایط سختی برای نقل مکان به مکان دیگری هستند، خون گرفتن در خانه و رساندن آن به پای بیمار و پزشک با انجام آزمایشات کمک بزرگی است و همچنین موجب آرامش و آسایش بیماران می شود

بنابراین، استفاده از خدمات خون‌گیری در منزل و انجام آزمایش خون در منزل خلأ بزرگی را پر کرده و نیاز مهم مردم را برآورده می‌کنند.

نمونه های گرفته شده در نتیجه خون گیری از منزل باید با سریع ترین روش و شرایط حمل و نقل مناسب به آزمایشگاه تحویل داده شود. در شهرهای بزرگ مانند تهران و در ساعات شلوغی، خدمات جمع آوری خون در خانه ممکن است کند شود و نمونه گیری با تاخیر انجام شود. به همین دلیل موسسه پرستاری و پزشکی مهرگان نو خدمات خون‌گیری در منزل را ارائه می‌دهند.

آزمایش خون کامل در منزل در شهر کرج

آزمایش خون پارامترهای زیادی دارد که همه آنها دارای اهمیت هستند. برای مثال می‌توان به تست‌های زیر اشاره کرد که همه آنها به نمونه خون نیاز دارند که به راحتی می‌توان آن را در منزل انجام داد. 

  •  عملکرد کبد
  • آزمایش چربی خون
  • آزمایش هورمون زنانه
  • آزمایشات تیروئید
  • آزمایش پروستات

وقتی صحبت از آزمایش خون کامل می‌شود، منظور همان آزمایش cbc است. این تست تحت عنوان آزمایش شمارش کامل سلول‌های خونی نیز معرفی می‌شود. در آن به بررسی و عملکرد سلول‌های خونی پرداخته خواهد شد. سلول‌های خونی شامل گلبول‌های قرمز خون، گلبول‌های سفید و پلاکت‌ها می‌شود

منبع

https://mehreganno.com/post/1074/%D8%A2%D8%B2%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AE%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84

kiyaeng76
kiyaeng76

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋