amirali

amirali

انواع مخزن کامپوزیتی

دلایل اصلی ترجیح مخزن کامپوزیتی این است که مخازن بدست آمده عبارتند از: مقاوم در برابر خوردگی ، مقاوم و هزینه را کاهش می دهد. مخازنی که این ویژگی ها را ارائه می دهند در بسیاری از بخش ها استفاده می شود. اخیراً استفاده از مخازن و لوله های کامپوزیتی برای مصارف شهری و مسکونی افزایش یافته است. علاوه بر اینها ؛ لوله ها و مخازن کامپوزیتی در کاربردهای آب نمک ، نفت و گاز طبیعی مورد استفاده قرار می گیرند که در آن اصلاح فاضلاب مورد نیاز است. اکنون در حمل و نقل با مخازن کامپوزیتی روبرو می شویم و استفاده از آنها روز به روز در حال افزایش است. به ویژه در حمل و نقل مواد شیمیایی استفاده می شود. مقاومت در برابر خوردگی ، دوام ، مقاومت در برابر آتش و خواص مقاوم در برابر شعله ارائه شده توسط کامپوزیت دلایل ترجیح آن در این بخش را توضیح می دهد.

ایستا پلیمر شریف مخازن کامپوزیت مختلفی تولید می کند. تمام مخازن تولید شده ما با استفاده از مواد با کیفیت ساخته شده و مطابق با Codex Food Turkey می باشد. این مخازن عبارتند از ؛ مخازن کروی ایستاده ، مخازن استوانه ای ایستاده ، مخازن شیمیایی ، مخازن اکسیداسیون ، مخازن آب نمک ، مخازن آب و سرکه ، مخازن تصفیه و سپتیک هستند. 

 

مخازن ایستاده گلوب (مخازن زیتون سبز) مخازن

کره ای ایستاده با پای پلی استر تولید می شوند و برای ذخیره زیتون سبز استفاده می شوند. تولید از پلی استر باعث می شود که زیتون به مدت طولانی بدون خراب شدن ذخیره شود. مخازن کروی پا از یک قطعه تولید می شوند ، تحت تأثیر نور خورشید قرار نمی گیرند و به مرور زمان جلبک ایجاد نمی کنند. 

مخازن استوانه ای پا دار (مخازن زیتون سبز)

مخازن استوانه ای پایه نیز برای ذخیره زیتون سبز مانند مخازن کروی ایستاده استفاده می شود. به همین ترتیب ، از پلی استر تولید می شود و اطمینان می دهد که زیتون برای مدت طولانی بدون خراب شدن ذخیره می شود. از آنجا که پا دارد ، نیروی کار را در تولید زیتون 70 درصد کاهش داده است. از آنجایی که ما در تولید مخازن استوانه ای ایستاده از ماشین آلات روز دنیا و مواد اولیه مرغوب استفاده می کنیم ، مخازن تحت تأثیر نور خورشید قرار نمی گیرند و باعث ایجاد جلبک نمی شوند. 

مخازن شیمیایی مخازن

 شیمیایی برای ذخیره انواع مختلف مواد شیمیایی استفاده می شود. مخازن شیمیایی با توجه به محصول ، غلظت خاصی و مقدار دمای مناسب سهام مقاومت نشان می دهند. Vinylester در ساخت آن استفاده می شود. آنها محصولات مقاوم در برابر خوردگی و با دوام هستند. 

مخازن اکسیداسیون زیتون

مخازن اکسیداسیون از جمله محصولات مورد نیاز صنعت زیتون سازی هستند. مخازن اکسیداسیون زیتون برای تولیدکننده لازم است تا محصول را ذخیره کرده و از خراب شدن محافظت کند. بزرگترین مزیت مخازن confit ؛ با انجام کارهای زیاد با کار کمتر و تلاش کمتر در زمان صرفه جویی می شود. 

ویژگی های مخازن اکسیداسیون ما که تولید می کنیم به شرح زیر است:

مخازن اکسیداسیون تولید شده توسط وزارت بهداشت تأیید شده و دارای گواهی کیفیت TSEK می باشد.
تمام مخازن اکسیداسیون از پلی استر با کیفیت بالا ساخته شده اند.
مخازن ما به صورت تک بلوک تولید می شوند. این امر باعث جلوگیری از نشت آب و از دست دادن آب در مخازن می شود.
مخازن ما در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند.
رنگ بیرونی محو نمی شود و هیچ تغییر رنگ و طعمی در محصول داخل ایجاد نمی شود.
مخازن ما در برابر ضربه مقاوم هستند.
این محصول برای مدت طولانی بی بو و بهداشتی است. حتی می توانید اکثر محصولات را فقط با آب تمیز کنید.

مخازن آب نمک

 کشت زیتون در منطقه ما بسیار فراوان و توسعه یافته است. ما به دلیل نیاز به ذخیره زیتون مخازن آب نمک تولید می کنیم. مخازن آب نمک اجازه می دهد تا زیتون سیاه برای مدت طولانی ذخیره شود. از مخازن آب نمک می توان به صورت نیمه مدفون در زمین استفاده کرد. بنابراین ، تولید را تسهیل می کند و اطمینان می دهد که زیتون در یک محیط خنک ذخیره می شود. از آنجایی که مخازن از مواد کامپوزیتی ساخته شده اند ، می توانید هر چقدر که می خواهید چاپ کنید. این محصول بسیار بادوام است ، بنابراین تحت فشار زیادی قرار نمی گیرد. محصولات تحت تأثیر نور خورشید قرار نمی گیرند و جلبک ایجاد نمی کنند. 

مخازن آب و سرکه

به غیر از مصارف خانگی ، مخازن آب در صنایع صنعتی ، کارخانه ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، مدارس ، به طور خلاصه ، در هر کجا که زندگی و زندگی وجود دارد ، مورد نیاز است. به عنوان Ünsal Kompozit ، ما مخازن آب خود را از مواد پلی استر بالا و مطابق با استانداردها تولید می کنیم. به این ترتیب ، محصولات ما ؛ ما احتمال مواجهه با هرگونه تغییر رنگ ، بو و طعم را به حداقل می رسانیم. 

ویژگی های مخازن آب و سرکه ما به شرح زیر است:

مخزن آب پلی استر طعم و بوی آب را تغییر نمی دهد. به این ترتیب می توان آب را برای مدت طولانی ذخیره کرد.
مخازن آب پلی استر مقاوم هستند. بنابراین ، تحت تأثیر تأثیرات خارجی قرار نمی گیرد.
مخازن ضد زنگ هستند و به راحتی تمیز می شوند.
مدل های مخزن آب ما سازگار با محیط زیست هستند. برای بازیافت مناسب است.
مخازن آب پلی استر محصولات بلو بلو هستند. بنابراین ، آنها باعث نشت و از دست دادن آب نمی شوند.

مخازن تصفیه و سپتیک

 تانک ها ؛ سایتها ، مراکز تجاری ، هتلها ، تاسیسات نظامی ، تاسیسات صنعتی و غیره. از آن در فرآیندهای تصفیه آب و نرم کردن ساختمانها استفاده می شود. سپتیک تانک ها مخازن ذخیره زباله مناسب برای استفاده در زیر زمین هستند. 

مخازن GRP در برابر سطوح مختلف pH آب مقاوم هستند. در شرایط مختلف مشکلات خوردگی را تجربه نمی کند. از آنجا که بسیار سبک تر از مخازن فلزی هستند ، راحتی را در حمل و نقل و مونتاژ فراهم می کنند. علاوه بر این ، مخازن FRP تحت تأثیر شرایط آب و هوایی خارجی قرار نمی گیرند. 

شرکت ایستا پلیمر شریف مدت زیادی در این بخش بوده ایم و خدمات شما را برای تولید محصولات با کیفیت ارائه می دهیم. در اینجا می توانید محصولاتی را که تولید می کنیم مشاهده کنید و می توانید از صفحه محصول مورد نظر خود با ما تماس بگیرید.
 

amirali
amirali

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋