amirali

amirali

آیا مخازن پلی اتیلن با مواد شیمیاییی ناسازگاری دارد؟

مخازن پلی اتیلن ، با مقاومت برتر ، دوام سبک وزن و مزایای هزینه ، گزینه برتر مخزن ذخیره سازی برای ذخیره بسیاری از مواد شیمیایی است. در Poly Processing ، هدف ما این است که مطمئن شویم سیستم ذخیره سازی مواد شیمیایی شما تا حد ممکن مقاوم و ایمن است. هنگام در نظر گرفتن خطرات شکست فاجعه بار و ایمنی ، پلی اتیلن به راحتی بهترین گزینه برای ذخیره برخی مواد شیمیایی نیست.

بیایید نگاهی بیندازیم که این مواد شیمیایی چیست و چرا پلی اتیلن محلول ذخیره سازی مناسبی نیست.

مواد شیمیایی با نقطه اشتعال پایین

مواد شیمیایی فرار با نقطه اشتعال کم ، 140 درجه فارنهایت (نقطه اشتعال) یا کمتر نباید در مخازن پلی اتیلن نگهداری شوند. ذخیره این نوع مواد شیمیایی مانند بنزین یا زایلن در یک مخزن پلی خطرناک است. از آنجا که پلی اتیلن نمی تواند به درستی زمین شود ، الکتریسیته ساکن تولید شده در داخل مخزن می تواند خطر جدی ایجاد کند. مخزن ذخیره مواد شیمیایی تقویت شده از جنس استنلس استیل یا پلاستیک فایبرگلاس (FRP) گزینه ذخیره سازی ایمن تری خواهد بود.

 ترکیب شیمیایی مشابه پلی اتیلن

مواد مرکب مبتنی بر هیدروکربن ترکیب شیمیایی مشابه پلی اتیلن دارند. مواد شیمیایی مانند بنزین ، نفت سفید ، الکل ، متانول و الکل ایزوپروپیل می توانند به طور بالقوه در مواد پلی اتیلن نفوذ کرده و از طریق مخزن پلی نشت کنند. حلالها همچنین می توانند پلی اتیلن را تخریب یا نرم کنند و بر عملکرد و دوام مخزن پلی مثر باشند. در این موارد ، مخازن ذخیره سازی فایبرگلاس یا فولاد ضد زنگ گزینه های هوشمندانه تری هستند.

پلی اتیلن: ماده ایده آل سیستم ذخیره سازی برای اسیدهای غیر آلی و بازها

اگرچه ممکن است پلی اتیلن بهترین گزینه برای مواد شیمیایی با نقطه اشتعال کم یا آنهایی که ساختار شیمیایی مشابه پلی اتیلن دارند ، پلی اتیلن متصل به ضخامت بالا برای ذخیره اسیدهای غیر آلی و بازها مانند هیپوکلریت سدیم ، اسید سولفوریک ، فریک ، آلوم ، پلیمرها ، و بسیاری دیگر از مواد شیمیایی اینها مواد شیمیایی هستند که معمولاً در تصفیه فاضلاب و بسیاری از کاربردهای فرآیند صنعتی استفاده می شوند. حمل و نصب مخازن پلی اتیلن آسان است ، سهولت نگهداری ، دوام برتر و مقرون به صرفه بودن را برای شما فراهم می کند.

آیا پلی اتیلن راه حل مناسبی برای نیازهای ذخیره سازی آب شرب شماست؟ برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک www.irpolymer.com کلیک کنید و یا با یک متخصصان ایستا پلیمر شریف  تماس حاصل فرمایید.

amirali
amirali

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋