kiaseo

kiaseo

محتوای تکراری چیست؟ (duplicate content)

 

 

محتوای تکراری خط قرمز گوگل برای جریمه کردن هر سایت است خصوصا اگر آن محتوا از یک سایت دیگر در فضای وب کپی شده باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با معنی و مفهوم محتوای تکرای یا داپلیکیت کانتنت آشنا کنیم و روش های حل و شکلاتی که برای شما به وجود می آورد را بررسی کینم پ این مقاله را به دقت تا انتها مطالعه کنید.


مفهوم اصلی محتوای تکراری چیست؟


محتوای تکراری زمانی در سایت رخ می دهد که دو صفحه از سایت شما یک مطلب یا شبیه به هم را داشته باشد. همچنین وقتی قسمتی از محتوا با یک صفحه دیگر یکسان یا هم معنی باشد محتوای تکراری رخ می دهد.
البته مورد دیگری هم دارد آن هم این است که محتوای صفحه با یا سایت دیگر و یا قسمتی از محتوای یک سایت دیگر یکسان باشد. در این صورت اگر هم معنی باشد مشکلی پیش نمی آید اما اگر دقیقا یکسان باشد یا تفاوت کمی داشته باشد گوگل متوجه آن می شود و ممکن است آن صفحه یا آن سایت جریمه شود.


چگونه از ایجاد محتوای تکراری جلوگیری کنیم؟


برای اینکه مشکل محتوای تکراری در سایت به وجود نیاید اول از همه باید محتوای سایت را خوتان بنویسید و آن را از سایت دیگری کپی یا باز نویسی نکنید.
پس از آن باید حواستان به صفحات محتوا و کلمات کلیدی سایت باشد که اگر در مورد مطلبی که می خواهید راجع به آن بنویسید جای دیگری صحبت کرده اید مجدد در صفحه دیگری آن را ننویسید. همچنین حواستوان به هدینگ های اچ 2 باشد که در صفحات دیگر سایت تکرار نشوند.


روش رفع مشکل محتوای تکراری

 

برای رفع مشکل محتوای تکراری می توانید از دو روش استفاده کنید.

 

روش اول


اگر صفحات مورد نظر معنا  مفهوم یکسانی دارند آنها را با ادقام کنید و از ریدایرکت 301 استفاده کنید تا مشکل حل شود.


روش دوم


اگر ظاهر یکسان اما معنای یکسانی ندارند باید از تگ کنونیکال استفاده کنید و مرجع آن صفحه را صفحه ی مورد نظر معرفی کنید تا مشکل حل شود.
امید وارم از این مقاله لذت کافی برده باشید. با سپاس


منبع
 

kiaseo
kiaseo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋