مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت

مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت

آموزش تکنیک های سئو و دیجیتال مارکتینگ
توسط ۲ نفر دنبال می شود

خدمات سئو چیست؟ و شامل چه مواردی می شود؟

خدمات سئو | سئو سایت

خدمات سئو چیست؟ و شامل چه مواردی می شود؟
به طور کلی، هر فرآیندی که باعث بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجو شود، شامل خدمات سئو می شود. البته منظور از خدمات سئو همان خدمات سئوی است که شرکت یا مسئول سئو سایت شما باید انجام دهد. این خدمات معمولاً عبارتند از: تجزیه و تحلیل سایت رقیب، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، سئوی فنی، بهینه سازی در سایت، تولید محتوا، لینک سازی، سئوی محلی و ارائه مشاوره و آموزش لازم.

اگر به دنبال خدمات سئو هستید می تونید از خدمات سئو سایت شرکت های معتبری که وجود دارند استفاده کنید. شرکت های مثل : codoseo, khadamatseo, newseo, janbalaghi, 3sotweb , seoword

خدمات سئو در زمینه تحلیل سایت های رقیب
یکی از مهمترین وظایف قبل از انجام سئو سایت، بررسی و تحلیل سایت های رقیب در آن حوزه است. اینکه چرا و چگونه رقبای شما در موقعیت فعلی خود قرار دارند نکته بسیار کلیدی و مهمی است که یکی از اصلی ترین خدمات سئو است که باید توسط شرکت های سئو انجام شود.

 

خدمات سئو در زمینه تحلیل کلمات کلیدی
تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی یکی از اجزای اصلی سئو است. تا زمانی که متوجه نشده باشید چه کلماتی برای کسب و کار شما مهم هستند و از طریق موتورهای جستجو می توانند مخاطبان با کیفیتی را برای شما جذب کنند، نمی توانید سایت خود را به خوبی بهینه کنید. این خدمات نیز باید توسط شخص یا شرکتی که مسئولیت سئوی سایت شما را بر عهده گرفته است به خوبی انجام دهد.

در بین همه شرکت فعال در حوزه خدمات سئو ما به جرات می توانیم بگیم که خدمات سئو محمد جانبلاغی در وب ایران حرف اول را می زند. شما می توانید با مراجعه به سایت محمد جانبلاغی به نشانی Janbalaghi.com خدمات سئو سایت را دریافت کنید.

خدمات سئو در زمینه سئو فنی
سئو فنی نیز مربوط به پشت صحنه سایت است. بهینه سازی سرعت سایت، آموزش سئو کدنویسی استاندارد صفحات و درج کد نشانه گذاری، بهینه سازی موبایل و ساخت نقشه سایت مناسب از جمله خدمات ارائه شده در سئو فنی است.

 

خدمات سئو در زمینه لینک سازی
یکی دیگر از مهمترین خدمات ارائه شده توسط شرکت های سئو سایت لینک بیلدینگ است. بک لینک یا لینک بیلدینگ مهمترین بخش سئو برای درست شدن است. قبل از اینکه با شرکت یا شخصی که سئو سایت شما را انجام می دهد قرارداد ببندید، فراموش نکنید که کار در این مورد درست است. زیرا لینک دادن اشتباه منجر به شکست سئو می شود و ممکن است پول زیادی از دست بدهید.

 

خدمات سئو در زمینه تولید محتوا
یکی دیگر از خدماتی که شامل خدمات سئو می شود تولید محتوا و بازاریابی محتوا است که نقش بسیار کلیدی و مهمی در سئو دارد. تولید محتوای با کیفیت و منحصر به فرد یکی از مهم ترین بخش های سئو است که در سئو سال 2019 بسیار تاثیرگذار بوده است.شرکت های سئو نیز خدمات تولید محتوا و بازاریابی محتوا را ارائه می دهند. اما مهمتر از همه، از کیفیت محتوای تولیدی آنها مطمئن باشید.

 

اصطلاحات رایج در سئو
اکنون وقت آن است که چند اصطلاح مهم سئو را یاد بگیرید. اگر می خواهید سئو و بهینه سازی سایت را به خوبی یاد بگیرید باید با این اصطلاحات آشنا باشید. در این قسمت برخی از اصطلاحات به اختصار توضیح داده شده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این اصطلاحات، پیشنهاد می کنم به سایر منابع سئو مراجعه کنید.

اصطلاحات رایج در سئو

 

منابع آموزشی برای یادگیری تکنیک ها و مفاهیم سئو چیست؟
منابع آموزشی برای یادگیری سئو در ایران کم نیست. بسیاری از سایت های تکنیک های سئو و سئو محتوای آموزشی مفیدی تولید می کنند و آن را در دسترس عموم قرار می دهند. اما اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید، پیشنهاد می کنم به دانشگاه یوتیوب سر بزنید و از ویدیوهای فوق العاده ای که برای سئو موجود است استفاده کنید.

همچنین، همیشه از منابع آموزشی خارجی مانند Search Engine Land  و janbalaghi و Backlinko استفاده کنید. این دو سایت از بهترین سایت های آموزش سئو در دنیا هستند که روزانه بسیاری از متخصصان سئو از آنها استفاده می کنند.

همچنین کتاب های آدام کلارک برای یادگیری سئو عالی هستند. آخرین کتاب منتشر شده او با عنوان SEO 2019 در آمازون موجود است.

SEO 2019: بهینه سازی موتورهای جستجو را با استراتژی های بازاریابی اینترنتی هوشمند بیاموزید

SEO 2019: بهینه سازی موتورهای جستجو را با استراتژی های بازاریابی اینترنتی هوشمند بیاموزید

 

در این کتاب با استراتژی های سئو و بازاریابی و ارتباط بین این دو آشنا خواهید شد. سئو سایت همچنین یکی از نکات مثبتی که در این کتاب خواندید، پیش بینی آپدیت های جدید الگوریتم گوگل در آینده است. در این کتاب همچنین می خوانید که چگونه سایت خود را برای الگوریتم های فعلی و آینده گوگل بهینه کنید.

این کتاب چاپ های مختلفی دارد و هر سال یک نسخه جدید منتشر می شود. از سال 2016 این کتاب به روز شده و در دسترس عموم قرار گرفته است.

منبع: خدمات سئو

مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت
مقالات آموزنده، آموزش سئو و طراحی سایت آموزش تکنیک های سئو و دیجیتال مارکتینگ

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋