حفظ اطلاعات یکی از مهمترین ارکان بقای هر سازمان است. در گذشته ، ذخیره سازی اطلاعات مشتری معمولاً با مجموعه ای از کارتهای پروفایل انجام و سپس بایگانی می شد. حتی از نرم افزاری مانند اکسل برای نوشتن جزئیات کلیدی مشتری استفاده می شد.
نرم افزار CRM از طریق رمزگذاری داده ها و معدوم ساختن رکوردها برای حصول اطمینان از عدم سرقت، به حفظ و ذخیره سازی اطلاعات اقدام می کند. تمام اطلاعات سیستم CRM شما در یک مکان بزرگ ذخیره سازی به نام بانک اطلاعات ذخیره می شود. بانک اطلاعاتی CRM امکان ذخیره کلیه جزئیات از جمله آدرس ، نام مشتری ، ایمیل ، شماره تلفن و غیره را دارد.
پاسخ ها