نرم افزار آژانس مسافرتی CRM

نرم افزار آژانس مسافرتی CRM

CRM چگونه اطلاعات را ذخیره می کند؟

برای ارائه ارزش و خدمات به مشتریان ، شرکت ها باید با گذشت زمان مشتریان خود را از طریق کانال های توزیع ، معاملات و تعاملات خود شناسایی کنند. در صورت عدم جمع آوری خصوصیات، نیازها و خواسته های مشتری ، کسب و کار قادر به اجرای برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری نخواهد بود. بنابراین ، جمع آوری اطلاعات مشتری بسیار ضروری است.

 

 

 

از طریق نرم افزار CRM پرونده ای برای هر مشتری در سیستم ایجاد می شود و کلیه تماس ها و سوابق به عنوان پرونده های مستقل به پرونده اضافه می شوند. کلیه اطلاعات مشتری با یک کلیک وارد می شود و امکان ثبت و بایگانی اطلاعات مشتریان و همکاران (اعم از حقیقی و حقوقی) و ثبت وظایف و درخواست های مورد نیاز مخاطب خاص وجود دارد.

 

 

از طرف دیگر دریافت گزارش و اطلاعات آنی نیز یکی از ویژگی های چنین نرم افزاری است. این روند همچنین در مورد پیش فاکتورها ، فاکتورها و قیمتها صدق می کند.

نرم افزار آژانس مسافرتی CRM
نرم افزار آژانس مسافرتی CRM

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋