برای ارائه ارزش و خدمات به مشتریان ، شرکت ها باید با گذشت زمان مشتریان خود را از طریق کانال های توزیع ، معاملات و تعاملات خود شناسایی کنند. در صورت عدم جمع آوری خصوصیات، نیازها و خواسته های مشتری ، کسب و کار قادر به اجرای برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری نخواهد بود. بنابراین ، جمع آوری اطلاعات مشتری بسیار ضروری است.
از طریق نرم افزار CRM پرونده ای برای هر مشتری در سیستم ایجاد می شود و کلیه تماس ها و سوابق به عنوان پرونده های مستقل به پرونده اضافه می شوند. کلیه اطلاعات مشتری با یک کلیک وارد می شود و امکان ثبت و بایگانی اطلاعات مشتریان و همکاران (اعم از حقیقی و حقوقی) و ثبت وظایف و درخواست های مورد نیاز مخاطب خاص وجود دارد.
از طرف دیگر دریافت گزارش و اطلاعات آنی نیز یکی از ویژگی های چنین نرم افزاری است. این روند همچنین در مورد پیش فاکتورها ، فاکتورها و قیمتها صدق می کند.
پاسخ ها