mohammad reza khk

mohammad reza khk

راهنمای انتخاب بهترین چادر برای افراد کوتاه قد

  • کات بهترین انتخاب چادر برای افراد چاق و اندام‌های درشت

    یکی از موارد مهمی که هر خانمی باید در نظر داشته باشد ، انتخاب چادر مناسب برای اندام و اندازه قد و اندام خود است. زیرا در حالت پوشش چادر ، همچنین از سادگی و زیبایی آن ، منطبق بودن مدل چادر با قد و اندام و استایل فردی که چادر را میپوشد بسیار مهم است و انتخاب چادر با ویژگی های ظاهری فرد ، جلوه و زیبایی واقعی چادر را تکمیل میکند.

    انتخاب بهترین پارچه برای چادر افراد چاق

    به طور کلی برای اندام‌های چاق، پارچه‌هایی با طرح‌های ریزتر و پرتر توصیه می‌شود. پس اگر قصد خرید پارچه برای چادر خود را دارید، بهتر است از بین پارچه‌هایی که تراکم طرح بیشتری دارند، انتخاب کنید. این نکته می‌تواند برای لباس‌های دیگر هم توصیه شود.

    همچنین، در نظر داشته باشید که اگر اندام درشتی دارید، برای انتخاب چادر از پارچه‌های نازک‌تر با تراکم ریزتر و بافت لطیف تر استفاده کنید. پارچه‌هایی که کمتر لختی دارند و افتادگی بیشتری ندارند، را انتخاب کنید.

    چه مدل چادری برای افراد چاق مناسب است؟

    برای انتخاب چادری مناسب برای افراد چاق، بهتر است از مدل‌های ساده‌تر با طرح و دوخت ساده استفاده کنید. به عنوان مثال، چادرهای ملی معمولاً برای افراد چاق مناسب نیستند و افرادی که اندام درشت‌تری دارند، احتمالاً در این نوع چادر راحتی نخواهند داشت و زیبایی لازم را نیز نخواهند داشت. همچنین، چادرهای اماراتی که دوخت‌های متنوع‌تری دارند، معمولاً تنها برای اندام‌های لاغر مناسب هستند.

    از لباس‌های همرنگ استفاده کنید

    برای ظاهر کشیده‌تر و در نتیجه لاغرتر، توصیه می‌شود هنگام استفاده از چادر، از لباس‌هایی با گروه رنگی یکسان استفاده کنید و از روسری‌هایی که با رنگ چادر متضاد هستند، به حد امکان استفاده نکنید. هماهنگ بودن رنگ روسری یا شال زیر چادر با رنگ چادر باعث می‌شود شما لاغرتر به نظر برسید.

mohammad reza khk
mohammad reza khk

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋