mohammad reza khk

mohammad reza khk

چادر ملی یا دانشجویی؟ تفاوت و کاربردهای این دو انتخاب شیک برای خانم های شاغل

چند سالی است که چادرهای مدل دار برای خانم‌هایی که شاغل هستند یا در محیط‌های اجتماعی فعالیت دارند، طرفداران زیادی پیدا کرده است تا بتوانند در استفاده از چادر به راحتی بهره ببرند.

بعضی افراد به اشتباه از عبارت "چادر ملی" برای تمام انواع چادرهای مدل دار استفاده می کنند. در حقیقت، چادر ملی یکی از انواع چادرهای مدل دار ایرانی است که طرفداران خاص خود را دارد.

چادر ملی:
این نوع چادر از چادر ساده ایرانی الهام گرفته شده است، با این تفاوت که دارای آستین می‌باشد و جلوی آن به طور پیش فرض با دکمه‌ی مخفی بسته می‌شود. جلو بسته بودن چادر ملی، برای خانم‌هایی که کودک دارند و یا در هنگام رانندگی از آن استفاده می‌کنند، بسیار مناسب است.

ملی

چادر دانشجویی:
چادر دانشجویی، یک نوع چادر با طراحی معمولی است که از آن برای بیرون آوردن دست‌ها شکافی دارد و بخشی از آستین مانتو شما قابل مشاهده است. این چادر دارای قسمت جلوی باز است که برای استفاده در مهمانی‌ها مناسب است. برخی افراد طرفداران زیادی از چادر دانشجویی با آستین دار هستند. این نوع چادر واقعاً برای دانشجویان مناسب است و برای حمل کتاب یا کیف بسیار مناسب است. اما برای افراد شاغل، توصیه مناسبی نیست زیرا ممکن است حرکت دست‌ها را محدود کند. وقتی دست‌ها را دراز کنید تا چیزی بردارید، احساس می‌کنید که چادر همراه دست شما به پشت می‌کشد و این امر کمی ناراحت‌کننده است. با این حال، در کل، این چادر بسیار مرتب و شیک به نظر می‌رسد.

[caption id="attachment_1319" align="aligncenter" width="225"]چادر دانشجویی دانشجویی[/caption]

 

تفاوت بین چادر دانشجویی و ملی:
تفاوت اصلی بین این دو نوع چادر آن است که در چادر دانشجویی، جلوی آن کاملاً باز است، در حالی که در چادر ملی، جلو بسته است. هر دو چادر از برش چادر ساده تهیه می‌شوند، اما چادر ملی نسبت به چادر دانشجویی تنگ‌تر به نظر می‌رسد. علاوه بر این، چادر ملی دارای آستین است، در حالی که در چادر دانشجویی شکاف‌ها و مچ‌ها برای خروج دست‌ها قرار داده شده است.

mohammad reza khk
mohammad reza khk

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋