khanevadeab

khanevadeab

تصفیه اب

تاثیر بطری های پلاستیکی بر روی محیط زیست:

مطمئنا خیلی از شماها به دنبال آب تمیز هستید که عاری از هرگونه مواد شیمیایی باشد تا سلامت خانواده شما را تضمین کند. عده زیادی از افراد به آب های تصفیه شده در داخل بطری های پلاستیکی روی می آورند. البته که این نوع آب فاقد هرگونه مواد شیمیایی داخل آب هست و آب تصفیه شده تمیزی را به شما ارئه می دهد، اما آیا می دانید که این بطری ها چطور به محیط زیست صدمه می زنند؟

  • اکثر بطری های آب معدنی از فرآورده های نفتی ساخته شده اند که اگر این بطری ها بسوزند، مواد سمی تولید می کنند و یا اگر در اقیانوس ها ریخته شوند ، این مواد سمی غذای حیوانات دریایی متنوعی می شوند و زندگی آنان را به خطر می اندازند.
  • تقریبا 1000 سال زمان می برد تا یک بطری آب پلاستیکی در محیط زیست تجزیه شود و هنگامی که تجزیه شدند، مواد سمی از خود آزاد می کنند که می تواند بر کیفیت خاک منطقه یا آب عرضه شده از طبیعت تاثیر منفی بگذارد.

راه حل چیست؟

در آینده با گسترش جمعیت، شبکه های آب رسانی نیز گسترده تر شده و هزینه های آب رسانی افزایش خواهد یافت. یکی از راه هایی که بتوان علاوه بر دسترس بودن آب سالم و بهداشتی ، تاثیر مخربی بر محیط زیست باقی نگذاشت استفاده از دستگاه تصفیه آب خواهد بود که آب سالم تر و تمیز تری را بدون صدمه زدن به محیط زیست و مداخله منفی در اکوسیستم، در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

khanevadeab
khanevadeab

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋