khamak2022

khamak2022

توسط ۱ نفر دنبال می شود

جزئیات:

جزئیات:

گلیم افغانستان یک اثر منحصر به فرد از هنر جهانی است که فضای زندگی شما را زیباتر می کند. این گلیم ها در شمال افغانستان توسط قبایل ترکمن در روستاها ساخته می شود. این گلیم از 100 درصد پشم و رنگ های گیاهی خالص تهیه می شود. تعداد گره های این گلیم 200 است. گلیم ها به کفپوش های بدون پرز و مسطح معروف هستند. این طرح به نام چاک‌باف نیز شناخته می‌شود. این گلیم دارای نقوش هندسی در سایه های زنگ، عاج، سرمه ای، طلایی و مشکی است.

داستان پشت هنر:

این قالی عمودی در دهه 1940 میلادی ساخته شده است. بافندگان استاد ترکمن در شمال افغانستان نقش زیبایی از این قالی را خلق کرده اند. این طرح های زیبا با در هم تنیدن رنگ های متنوع رشته های عمودی و افقی گلیم به دست می آید. می توان از آن به عنوان دیوارکوب یا به عنوان پوشش کف استفاده کرد. با توجه به دست ساز بودن گلیم های ما، اندازه آن ممکن است از 3 تا 4 اینچ متفاوت باشد. جاروبرقی منظم و نظافت حرفه ای سالانه گلیم شما را برای سال های آینده جدید نگه می دارد. اکثر بافندگان را زنان تشکیل می دهند که در روستاهای افغانستان، پاکستان و هند زندگی می کنند. همانطور که رشد می کنیم، می توانیم مشاغل بیشتری برای بافندگان زن ایجاد کنیم که در غیر این صورت فرصت این کار را نداشتند. جامعه همچنین از قالی بافی رونق می گیرد زیرا کشاورزان محلی از فروش پشم سود می برند و صنعتگران محلی رنگ های طبیعی و گیاهی را برای بافندگان ایجاد می کنند تا در طرح های خود استفاده کنند.

لمس دست ساز مهارت صنعتگر باعث ایجاد تنوع در رنگ، اندازه و طرح می شود. در صورت خرید دو مورد از یک کالا، باید تفاوت های جزئی را انتظار داشت. توجه: ممکن است اختلاف رنگ بین این محصول و صفحه نمایش رایانه شما رخ دهد.

سلب مسئولیت و افشا:

نکته: توصیه می کنیم از یک پد ضد لغزش برای ثابت نگه داشتن فرش روی سطوح صاف استفاده کنید.

تمامی سایزهای فرش تقریبی می باشد. به دلیل تفاوت رنگ مانیتور، ممکن است رنگ برخی از فرش ها کمی متفاوت باشد. ما سعی می کنیم تا تمام رنگ های قالیچه را با دقت نشان دهیم. برای توضیح رنگ های نشان داده شده در عکس به متن بالا مراجعه کنید.

لطفاً به خاطر داشته باشید که فرش‌های پشمی جدید ممکن است در ابتدا ریزش کنند و تا چندین ماه پس از خرید قابلیت ریزش طبیعی داشته باشند. این امر به دلیل ماهیت ساخت اکثر فرش های پشمی طبیعی است و عیب ندارد. برای مشاهده راهنمای مراقبت از فرش پشمی ما اینجا را کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

khamak2022
khamak2022

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋