khabar new

khabar new

تاثیر گرامرلی در پذیرش مقاله

دغدغه همیشگی نویسندگان متون انگلیسی نوشتن متن بدون اشتباهات گرامری است. اما چگونه این امکان وجود دارد، مخصوصا برای افرادی که زبان مادری آنها انگلیسی نیست و حتی با چند بار بررسی و بررسی متن امکان اشتباه وجود دارد.

امروزه نویسندگان و مترجمان حرفه ای از نرم افزارهای تصحیح خودکار استفاده می کنند که مشکلات گرامری را تا حد زیادی تشخیص می دهد و به نویسنده کمک می کند تا متنی دقیق و بدون خطا ارائه دهد.

Grammarly یک نرم افزار قدرتمند برای کمک به نویسندگان در شناسایی و تصحیح اشتباهات گرامری و املایی است. یک مترجم یا یک نویسنده انگلیسی با دانلود Grammarly می تواند به راحتی اکثر اشتباهات متن خود را بیابد و بدون صرف زمان زیادی برای مرور چندباره متن، تصحیح کند. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد دانلود Grammarly و امکانات و آموزش Grammarly ارائه خواهیم داد.

عامل مهمی که در استقبال از مقالات علمی در مجلات معتبر خارجی تاثیر بسزایی دارد، نگارش صحیح متن است. به عبارت دیگر، اگر مقاله شما از نظر بار علمی و محتوایی در سطح بالا و غنی باشد، اما از نظر نگارشی و گرامر درست نوشته نشده باشد، احتمال رد شدن آن بسیار زیاد است.

پس از ترجمه تخصصی، متن باید توسط مترجمان و ویراستاران مجرب ویرایش شود و ساختارهای زبان انگلیسی به دقت رعایت شود. در غیر این صورت احتمال پذیرش آن توسط مجلات معتبر کمتر خواهد بود.

ویرایش دقیق متن انگلیسی مقاله پس از ترجمه، انتقال صحیح مطالب و مفاهیم مورد نظر نویسندگان را تضمین می کند، زیرا جدای از محتوای علمی، نگارش و خوانایی متن و انتقال صحیح مفهوم از اهمیت بالایی برخوردار است. از نظر داوران و اگر مقاله ضعیف باشد شانس پذیرش در مجلات معتبر را از دست می دهد.

 

آیا همه مقالات باید توسط Grammarly بررسی شوند؟

همه، حتی نویسندگان و مترجمان حرفه ای، ممکن است در متن اشتباه کنند و بدیهی است که صرف زمان زیادی برای مرور چندباره متن همیشه امکان پذیر نیست. Grammarly به عنوان دستیار نویسنده و مترجم این کار را در مدت زمان کوتاهی انجام می دهد و بدون تغییر متن اشتباهات را شناسایی می کند.

نویسنده یا مترجم با دانلود Grammarly می تواند متن خود را در کمترین زمان ممکن اصلاح کند و با تصحیح اشتباهات متنی دقیق، کامل و بدون خطا ارائه دهد.

مزیت مهم Grammarly این است که بررسی مقاله در زمان بسیار کوتاهی انجام می شود زیرا در فرآیند چاپ مقالات در مجلات معتبر که زمان فاکتور بسیار مهمی است، این سرویس Grammarly واقعا مفید است.

مهم نیست که متن شما در چه زمینه ای است یا هدف نهایی شما از نوشتن این متن چیست. نامه اداری، مقاله یا هر نوشته دیگری. با دانلود Grammarly می توانید به یک ویرایشگر آنلاین و دقیق دسترسی داشته باشید. به خاطر داشته باشید که بسیاری از خدمات Grammarly در نسخه پریمیوم آن ارائه می شود، اگرچه نسخه رایگان نیز می تواند برای شما مفید باشد.

Grammarly را می توان در هر سیستم عاملی مانند ویندوز، iOS و اندروید دانلود کرد. برای نسخه ویندوز افزونه ای به مایکروسافت ورد، گوگل کروم و حتی فایرفاکس اضافه می شود که نوشته های شما را در این دو برنامه بررسی می کند و نیازی به انتقال متن به Grammarly نیست.


تصحیح رایتینگ آیلتس با استفاده از Grammarly

یکی از ویژگی های گرامری اصلی که به نویسندگان انگلیسی زبان کمک می کند، ارائه انواع کلمات پیشنهادی در متن است. این ویژگی برای افرادی که در آزمون های زبان انگلیسی مانند آیلتس و تافل شرکت می کنند بسیار مفید خواهد بود.

از یک طرف این افراد برای آماده شدن برای قسمت رایتینگ این امتحانات نیاز به نوشتن نوشته های تمرینی زیادی دارند و از طرف دیگر نمی توان فردی را پیدا کرد که به اندازه کافی در زبان انگلیسی تسلط کافی برای تصحیح متون نوشتاری داشته باشد.

Grammarly این کار را به راحتی و در کمترین زمان ممکن با دقت بالا برای شما انجام خواهد داد. حتی با استفاده از نسخه رایگان Grammarly می توانید تا حد زیادی خطاهای متن خود را شناسایی کرده و نسبت به رفع آنها اقدام کنید.

 

تشخیص خطا با Grammarly

همچنین Grammarly پس از تصحیح متن، مترادف ها و جایگزین های بهتری را برای بسیاری از کلمات به شما پیشنهاد می کند که برای بهبود و ارتقای مهارت نوشتاری شما مفید خواهد بود. دانلود Grammarly و استفاده از آن در مراحل آمادگی برای آزمون های آیلتس و تافل می تواند تاثیر بسزایی در نمره شما داشته باشد.

تشخیص سرقت ادبی با استفاده از Grammarly

سرقت علمی که به عنوان سرقت علمی نیز شناخته می شود، به معنای استفاده از مقالات دیگران بدون ذکر منبع است.

حتما می دانید که در مراحل پذیرش و انتشار مقاله، جدید بودن مقاله شما توسط تیم داوری مجله بررسی می شود و در صورت وجود شباهت، مقاله شما رد می شود. در واقع اگر مقاله شما مشابه باشد وارد مرحله داوری نمی شود و در همان ابتدا محتوای مقاله رد می شود.

Grammarly در نسخه پرمیوم خود امکان بررسی دقیق مقالات را برای جلوگیری از سرقت ادبی و مشابهت فراهم کرده است. نویسندگان، ویراستاران و داوران شباهت مقالات را با استفاده از نرم افزار Grammarly بررسی می کنند.

اگر نویسنده مقاله ای هستید، بهتر است مقاله خود را قبل از ارسال به مجلات خارجی و داخلی با استفاده از Grammarly بررسی کنید تا از شباهت های تصادفی جلوگیری کنید.

Grammarly میزان تشابه را در صورت وجود تعیین می کند و حتی قسمت های کپی شده متن را تعیین می کند. در این حالت بهترین کار این است که متن مربوطه را بازنویسی کنید.

یک توصیه مهم برای مقاله نویسان این است که هرگز از سایت های رایگان نقد مقاله برای بررسی سرقت ادبی استفاده نکنند. چند دلیل را می توان به شرح زیر بیان کرد:

این سایت ها در نسخه رایگان خود محدودیت کلمه دارند، بنابراین شما باید مقاله خود را به چند بخش تقسیم کنید و هر بخش را جداگانه بررسی کنید. این انسجام مقاله شما را از بین می برد.
منابع محدود به دلیل دسترسی به برخی از صفحات وب و مقالات رایگان.
در این سایت ها مقاله شما بر روی سرورها ذخیره می شود و احتمال سوء استفاده از مقاله شما وجود دارد زیرا شما پولی برای در نظر گرفتن حریم خصوصی به این سایت ها پرداخت نکرده اید.

 


امکان سرقت مقاله از سایت گرامرلی

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از مقاله نویسان مطرح می شود این است که کدام سایت برای سرقت ادبی مناسب است؟ آیا می توان مقاله ای را از سایتی که مقالات را برای سرقت ادبی بررسی می کند سرقت کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله!

اگر از سایت های نامعتبر برای بررسی سرقت ادبی یا گرامر متن مقاله خود استفاده می کنید، احتمال سرقت مقاله شما توسط سایت مربوطه وجود دارد. به همین دلیل توصیه می شود به سایت های معتبری مانند Grammarly مراجعه کنید.

روش کار گرامرلی

بررسی مقاله با گرامرلی می تواند بسیار کار آمد باشد و تاکنون گزارشی مبنی بر سرقت علمی مقالات از این سایت گزارش نشده است. لازم به ذکر است که امکان بررسی سرقت علمی مقاله در نسخه رایگان Grammarly وجود ندارد و این امر در Grammarly Premium ارائه شده است.

یک حساب Grammarly بخرید

در این مقاله با استفاده از Grammarly و مزایای دانلود Grammarly و استفاده از آن آشنا شدید. همانطور که گفته شد تنها برخی از خدمات آن در نسخه رایگان Grammarly ارائه می شود و برای داشتن خدمات بیشتر باید نسخه پریمیوم Grammarly را خریداری کنید.

 

اگر قادر به خرید نسخه گرامرلی پرمیوم نیستید، می توانید در تارگمیک سفارش دهید و از تارگمیک بخواهید که مقاله شما را در Grammarly Premium بررسی کند و برای تصحیح آن را به مترجمان و ویراستاران بسیار مجرب بسپارید.

اما اگر می خواهید یک حساب پریمیوم Grammarly داشته باشید، برای پرداخت به کارت مسترکارت یا ویزا کارت نیاز دارید.

آیا دقت گرامری 100% است؟

اگرچه دانلود و استفاده از Grammarly می تواند برای همه مترجمان و نویسندگان انگلیسی زبان بسیار مفید باشد، اما در نهایت باید در نظر داشت که Grammarly یک دستگاه بررسی متن است و با استفاده از هوش مصنوعی کار می کند.

استفاده از هوش مصنوعی به این معنی است که Grammarly تمام ظرافت های زبان را درک نمی کند و بررسی یک متن با Grammarly به تنهایی نمی تواند آن را برای انتشار در مجلات علمی آماده کند.

علاوه بر استفاده از گرامرلی، برای بررسی دقیق متن لازم است به مترجمی تخصصی که اطلاعات کاملی در مورد نگارش متن انگلیسی دارد، مراجعه کنید.

 

 

khabar new
khabar new

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋