مجموعه حرفی ای کینگ سوشیال

مجموعه حرفی ای کینگ سوشیال

مصطفی زورمند+دریافت خدمات تیک آبی

 

🔹وریفای شبکه های اجتماعی🔹
بسیاری از طرفداران شبکه اجتماعی اینستاگرام به طور دقیق نمی‌دانند که تیک آبی در اینستاگرام چه کاربردی دارد؟ این سوال برای خیلی‌ها به وجود آمده که تیک آبی اینستاگرام چیست ؟ یا شرایط گرفتن تیک آبی اینستاگرام کدام است؟ آیا این تیک آبی قابل خریداری است بله تیک آبی هزینه دارد. یا تنها به برخی از افراد خاص داده می‌شود؟
این‌ها تعدادی از مجموعه سوالات مطرح شده در مورد تیک آبی اینستاگرام هستند و ما می‌خواهیم به تمام آن‌ها پاسخ دهیم. اما اول بگذارید توضیح دهیم که به طور مشخص در مورد چه چیزی صحبت می‌کنیم
وجود نشان آبی در یک حساب کاربری به معنای آن است که شما در صفحه رسمی فرد مورد نظر در اینستاگرام هستید. شما با دیدن نشان آبی متوجه خواهید شد که می‌توانید حساب اصلی را از اکانت‌های فیک اینستاگرام، تشخیص دهید.
حتما در شبکه اجتماعی اینستاگرام متوجه شده‌اید که برخی از افراد عمدتا مطرح و مشهور در کنار نام کاربری خود یک نشان آبی رنگ دارند. این نشان شناسایی که به تیک آبی در اینستاگرام معروف شده نشان می‌دهد که این اکانت، حساب کاربری اصلی فرد مورد نظر است.
بگذارید کمی واضح‌تر توضیح دهم، ساخت اکانت جعلی یا فیک در شبکه‌های مجازی اتفاقی متداول است. شما با جستجو بازیگر، ورزشکار، سیاست‌مدار یا هر فرد مشهور دیگر در یک شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام، با ده‌ها اکانت مختلف به نام همان فرد مواجه می‌شوید.
به طور کلی اینستاگرام بر اساس چهار شاخصه اصالت،منحصر به فرد بودن، کامل بودن و برجسته بودن صفحه ی اینستاگرامی از طرف سازمان و شرکت های معتبر بین المللی به حساب‌های  کاربری تیک آبی می‌دهد.

💢با ما همراه باشید  سریع و ارزان دیده می شوید💢
دریافت تیک آبی اینستاگرام💙
دریافت تیک آبی فیسبوک💙
دریافت تیک آبی اسپاتیفای💙
دریافت تیک آبی پنل گوگل💙
دریافت تیک یوتیوب💙
درج خبرگزاری های خارجی تو معتبرترین سایتهای بین المللی🌟
ساخت گوگل نالج (پنل گوگل)🔥
Tel 🆔kingsocial/mostafazoormandofficial
Insta 🆔@kingsocial.ir
🌐king-social.ir
☎️021-9103-5278
☎️021-2842-5989
📲09337398475 WhatsApp
کینگ سوشیال همیشه در خدمت شماست💯✅
#کینگ_سوشیال 
#kingsocial
#mostafazoormand 
#مصطفی_زورمند

مجموعه حرفی ای کینگ سوشیال
مجموعه حرفی ای کینگ سوشیال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋