leyla zamani

leyla zamani

خرید فالوور ایرانی مرجع خرید و فروش شبکه های اجتماعی xn --mgbaazflcb4l5a0ata65piad.com/

آموزش راه و چاه گرفتن تیک آبی اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان شناخته می‌شود. از زمان راه‌اندازی، این پلتفرم به فضایی معتبر و پر استفاده برای اشتراک‌گذاری تصاویر، ویدیوها و محتوای چندرسانه‌ای تبدیل شده است. یکی از ویژگی‌های برجسته‌ای که بسیاری از کاربران، به ویژه برندها، کسب‌وکارها و افراد مشهور به دنبال آن هستند، دریافت تیک آبی تأییدیه است. این نشان تأیید رسمی، به حساب‌ها اعتبار بیشتری می‌بخشد و به کاربران کمک می‌کند تا از سایر صفحات مشابه یا تقلبی متمایز شوند.

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

تیک آبی در اینستاگرام نشان‌دهنده تأیید رسمی یک حساب کاربری از سوی این پلتفرم است و به کاربران اطمینان می‌دهد که صفحه‌ای که دنبال می‌کنند یا با آن در تعامل هستند، معتبر و واقعی است. Verified Badge، یا همان نشان تأیید، به حساب‌هایی اختصاص داده می‌شود که هویت آن‌ها توسط اینستاگرام تأیید شده باشد. با این حال، این تأییدیه برای همه کاربران در دسترس نیست. برای دریافت تیک آبی، کاربر باید درخواست رسمی ارائه داده و مدارک هویتی خود را به اینستاگرام ارسال کند. اگر اینستاگرام درخواست را بپذیرد، یک تیک سفید درون دایره آبی رنگ در کنار نام کاربری نمایش داده می‌شود، که نشان‌دهنده اعتبار و اصالت آن حساب است. البته، برای کاربرانی که شرایط لازم را ندارند، گزینه خرید تیک آبی از طریق سایت‌های معتبر نیز وجود دارد، اگرچه باید با احتیاط انجام شود تا از اعتبار منبع اطمینان حاصل شود.

خرید تیک آبی اینستاگرام

گرفتن تیک اینستاگرام  راهی طولانی و دشوار است چرا که باید با فعالیت بیش از حد و تولید محتوای مکرر در طول روز و جلب اعتماد کاربران ، بتوانید تیک آبی را دریافت کنید اما بهترین روشی که برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام به شما پیشنهاد می شود، خرید تیک آبی اینستاگرام از سایت معتبر خرید فالوور ایرانی است.این سایت با سابقه درخشانی که دارد می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه بسیار مناسب، تیک آبی را به پروفایل اینستاگرامی شما عزیزان اضافه کرده و اعتبار پیج شما را چند برابر کند.

چه کاربرانی به خرید تیک آبی اینستاگرام نیاز دارند؟

تعداد کاربران اینستاگرام هر لحظه رو به افزایش میباشد اما طبیعتاً همه آن ها به خرید تیک آبی اینستاگرام نیاز ندارند و بسیاری از آن ها فقط برای پر کردن اوقات فراغت خود وارد این برنامه می شوند و این دسته از کاربران دارای پیج خصوصی میباشند که نمیخواهند افراد غریبه آنها را فالو کند؛ بنابراین می توان گفت که این افراد به تیک آبی نیازی ندارند.

اما در نقطه مقابل ، افراد دیگری قرار دارند که  به طور دائم  مشغول فعالیت در اینستاگرام و تولید محتوا می باشند تا کاربران به آن ها اعتماد کنند؛ بنابراین خرید تیک آبی اینستاگرام برای این دسته از افراد لازم است چراکه با استفاده از آن می‌توانند در میان مردم محبوبیت بیشتری پیدا کنند و خیلی زود به یکی از پیج‌های بزرگ اینستاگرام تبدیل شوند.

نحوه ی گرفتن تیک آبی اینستاگرام

درخواست دریافت تیک آبی اینستاگرام فرآیندی ساده دارد. اگر شما نیز می‌خواهید اکانت خود را به‌عنوان یک حساب رسمی و تایید شده معرفی کنید، می‌توانید مراحل زیر را برای درخواست تیک آبی دنبال کنید:

مرحله ۱: ابتدا وارد پروفایل خود شوید و روی سه خط بالای صفحه در گوشه سمت راست کلیک کنید.
مرحله ۲: به پایین صفحه رفته و گزینه "Settings" یا تنظیمات را انتخاب کنید.
مرحله ۳: وارد بخش "Account" شوید و سپس گزینه "Request Verification" یا درخواست تأیید را انتخاب کنید.
مرحله ۴: فرمی به شما نمایش داده می‌شود. در این فرم، نام کاربری و سایر اطلاعات خواسته‌شده را کامل وارد کنید. در بخش "Document Type"، نوع مدرک هویتی که ارائه می‌دهید را انتخاب نمایید.
مرحله ۵: در قسمت "Category" نوع محتوای صفحه خود را مشخص کنید و در بخش "Country/Region" کشور یا منطقه‌ای که در آن سکونت دارید را انتخاب کنید. همچنین در بخش "Audience"، توضیح دهید که چگونه مخاطبان شما را می‌شناسند و چرا شما را دنبال می‌کنند. در بخش "Also Known as"، اسامی دیگر یا مستعار خود را وارد کنید.
مرحله ۶: می‌توانید تا ۳ لینک از شبکه‌های اجتماعی یا صفحات دیگری که نشان‌دهنده هویت رسمی شما هستند را اضافه کنید. با انتخاب گزینه "Add Link"، لینک‌ها ثبت می‌شوند.
مرحله ۷: پس از بررسی کامل و اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده، گزینه "Submit" یا ارسال را بزنید تا درخواست شما به اینستاگرام ارسال شود.

پس از ارسال درخواست، باید منتظر پاسخ اینستاگرام باشید. نتیجه بررسی در بخش "Notification" یا اعلانات شما به اطلاع خواهد رسید.

سخن پایانی:

همانطور که گفته شد دلیل اصلی تیک آبی، کمک به کاربران برای یافتن حساب های واقعی است. برای تایید، نیازی نیست که یک سلبریتی باشید یا تعداد فالوورهای بالایی داشته باشید، همین که حساب شما یک حساب معتبر باشد، برای خرید تیک آبی اینستاگرام کفایت می کند؛ اما از طرفی رعایت همه نکات و الگوریتم ها بسیار دشوار است و هر کسی نمیتواند آن را انجام دهد، بنابراین میتوانید این کار را به متخصصان سایت رسمی خرید فالوور ایرانی بسپارید تا در کمترین زمان ممکن تیک آبی را به اکانت شما اضافه کنند.این سایت دارای پشتیبانی 24 ساعته میباشد که در صورت بروز مشکل در ثبت سفارش و یا داشتن هرگونه سوالی، آن را برطرف کند.

 

 

leyla zamani
leyla zamani خرید فالوور ایرانی مرجع خرید و فروش شبکه های اجتماعی xn --mgbaazflcb4l5a0ata65piad.com/

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋