شاید برای شما هم پیش آمده باشد، که بنا به هر دلیلی به سایتی مراجعه کرده باشید،
پس از مدتی از طرف آن سایت اعلانی دریافت می کنید؛ مبنی بر اینکه آیا تمایل به دریافت خبر جدید دارید؟
و دو گزینه برای شما مشخص کرده اند، که بتوانید به وسیله ی آن موافقت و یا مخالفت خود را اعلام کنید.
کلیک بر روی گزینه ی موافقت به وب سایت چنین اجازه ای می دهد تا برای شما پیام هایی حاوی اخبار جدید را بفرستد و انتخاب گزینه ی مخالفت این اختیار از این وب سایت سلب می کند.
به پیام هایی که از طریق چنین وب سایت هایی برای شما فرستاده می شود، لقب نوتیفیکشن را نسبت می دهند.
لازم به ذکر است، این امکان برای شما فراهم شده است تا بتوانید از این پیام ها در جهت تبلیغات برای کسب و کار خودتان استفاده کرده و کار خود را راحت تر از قبل کنید.
اگر بخواهیم تبلیغات پوش نوتیفیکیشن را برای شما خیلی ساده تر توصیف کنیم،
باید بگوییم که تبلیغات نوتیفیکیشن همان تبلیغاتی می باشد، که قبلا به صورت پیامکی به انواع شماره ها ارسال می کردند؛
اما امروزه این پیامک ها هم جزء مواردی بوده اند؛ که دستخوش تغییراتی بسیاری شده اند؛
یا با عبارتی ساده تر بروز رسانی شده اند به همین خاطر از آنها با عنوان تبلیغات پوش نوتیفیکیشن یاد می کنند.
در پیامک های قبلی شما باید به اطلاعات تماس کاربر دسترسی می داشتید؛
اما امروزه اصلا نیازی به این کار نمی باشد و شما می توانید از طریق ساخت عکس ها و متن های مناسب آنها را ترغیب به ورود به سایت خود بکنید.
حال که با تبلیغات نوتیفیکیشن آشنا شدید، نوبت آن است تا با انواع تبلیغات پوش آشنا شوید.
پشتیبانی فنی سایت خود را ب ما بسپارید.
هدف از نوع اول تبلیغات این می باشد؛، که از آنها برای جمع آوری لید استفاده می کنند. معمولا از نوتیفیکشن عادی در کمپین های طولانی مدت استفاده می کنند.
لازم به ذکر است، به این موضوع توجه داشته باشید که هزینه ی تبلیغات نوتیفیکشن عادی کلیکی بر اساس هر کلیک شما حساب شده و در نهایت از بودجه ی شما کسر می کنند.
در اطلاع رسانی های بسیار گسترده و یا حتی آگاهی از برند ها اغلب به جای تبلیغات دیگر از تبلیغات پوش عادی ارسالی استفاده می کنند.
در چنین تبلیغاتی هزینه ی مصرفی شما بر خلاف نوع اول تبلیغات پوش نوتیفیکیشن با توجه به ارسال های موفقی که انجام داده اید، صورت می گیرد.
تبلیغات رفتار محور دارای انواع گوناگونی می باشد، که هر کدام از آن ها این قابلیت را به شما می دهند،
تا پیش از اینکه تبلیغات خود را آغاز نمایید مخاطبان خود را اول از همه در فضای وب سایت به لحاظ نوع رفتار های آنها تعیین کنید.
انتخاب مخاطبان هدف مند به شما کمک می کند تا گام های موفقیت های خود را سریع تر طی کنید.
از دیگر مواردی که در این تبلیغات رایج می باشد، ایجاد آگاهی از برند می باشد.
پاسخ ها