kemox91115

kemox91115

معرفی بهترین مانگاهای عاشقانه

1- اوجوجوجو – Ojojojo

نویسنده و تصویرگر مانگای اوجوجوجو – Ojojojo ، کول کیو شینجا – Cool Kyou Sinnjya ست. این مانگاکای ژاپنی مانگاهای عاشقانه برجسته زیادی نوشته که مانگای Ojojojo یکی از همین مانگا هاست. هر دوی کارکتر های اصلی به اسم های هارو جیگکومگوری و کاوایاناگی تسورزوره، افرادی هستن که به دلایلی از اطرافیانشون طرد شدن. و از طریق دوست مشترکشون آکانه تندو باهم آشنا می شن.

رابطه اون ها با یه دوستی ساده شروع می شه و با گذر زمان بیشتر با شخصیت و روحیات هم آشنا می شن. و همین شناخت باعث میشه که این دوستی کم کم به چیزی بیشتر تبدیل بشه و هردو به هم علاقه مند بشن!

 

2- پروانه روزانه – Daily Butterfly

از بهترین مانگاهای عاشقانه میشه به مانگای پروانه روزانه اشاره کرد که توسط سو موریشیتا – Sou Morishita نوشته و تصویرگری شده. داستان درباره Suiren Shibazeki – سیرن شیبازاکیه که فوق العاده زیباست و همین زیبایی در کنار ویژگی کم حرف و ساکت بودن اون باعث شهرتش بین اطرافیانش شده. و همه فکر می کنند که اون نسبت به بقیه متفاوت و غیر قابل دسترسه.

با این حال پسری به اسم کوها کاوازومی – Kouha Kawasumi مثل بقیه پسر ها با سیرن رفتار نمی کنه. رفتار متفاوت کوها با سیرن باعث نزدیکی اون ها میشه و بعد از مدتی شروع به قرار گذاشتن می کنن. این مانگا آرت و گرافیک جذابی داره و خوندنش خیلی راحت و دلچسبه. شلوغی اضافه نداره و همه چیز سر جای خودش قرار گرفته.

3- رویا: رنگ شیرینی – Dream: Colored Patissiere

مانگاکای رویا: رنگ شیرینی – Dream: Colored Patissiere ناتسومی ماتسوموتو – Natsumi Matsumoto ست. اما این مانگا صرفا ژانر آشپزی نداره. و داستان عاشق شدن پروتاگونیست اصلی یعنی ایچیگو آمانو – Ichigo Amano رو روایت می کنه. و اینم بگیم که اسم کارکتر اصلی دیگه ی داستان ماکوتو کاشینو – Makoto Kashino ست.

داستان درباره یه عشق شیرینی جاته که تمام تلاشش رو می کنه تا بتونه به یه شیرینی پز قابل تبدیل بشه. بعد از یکی از پیچش های اصلی داستان متوجه احساساتی که بینشون وجود داره می شن و از زمان فارغ التحصیل شدنشون باهم قرار میذارن و رابطه عاشقانه خودشون رو شروع می کنن. یکی از خصوصیات گرافیکی این مانگا چشم های بزرگ و طراحی نسبتا قدیمیه اونه که بسته به سلیقه شما میتونه جذاب یا ناپسند باشه.

3-تو و من – Inu x Boku SS

مانگاکای این سری کوکوآ فوجیوارا ست. و انیمه ای به اسم Inu x Boku Secret Service از اون اقتباس شده که البته به اندازه کافی هم محبوب بوده. این انیمه 12 قسمتی که سال 2012 هم منتشر شده باعث تعجب مخاطب هاش بوده. چون توی انیمه به سرعت سراغ بخشی رفته که احساساتشون رو بهم اعتراف و شروع به قرار گذاشتن می کنن. اگر چه توی مانگای منبع اقتباس هم تفاوت زیادی وجود نداره و سوشی (Soushi) و ریریچیو (Ririchiyo) بعد از “پیشگفتار” رابطه عاشقانه شون رو آغاز می کنن.

از اون جایی که هردو کارکتر اصلی مانگا آتاویست هستن. این مانگا تا حدودی ژانر فانتزی و ماورالطبیعی داره. آتاویست به کسانی میگن که از نوادگان یوکای به حساب میان. حالا یوکای چیه؟ یوکای به موجودات اساطیری افسانه های فرهنگ ژاپنی میگن. ریریچیو از نوادگان یکی از شیاطین قدرتمند و سوشی یکی از نوادگان روباه نه دم ست. داستان این سری میتونه سرگرمی جالبی باشه و ارزش حداقل یکبار خوندن یا تماشا کردن رو داره. و درباره گرافیکش باید بگم که گرافیک زیبایی داره و خوندنش کیتونه تجربه دلپذیری باشه.

برای خرید مانگا با تخفیف و ارسال رایگان کلیک کنید.

 

kemox91115
kemox91115

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋