kemox91115

kemox91115

بهترین سایت برای خرید و یا خواندن مانگا به صورت آنلاین چیست؟

مانگا به نوعی از کمیک ها و رمان های گرافیکی منشأ گرفته از ژاپن گفته می شود که هم دارای تصاویر جالب و بسیار خلاقانه است و هم می توانید داستان مرتبط با تصویر را به صورت منسجم در بخش های مختلف مطالعه کنید.

در واقع اگر تا به کنون هیچ مانگایی را مطالعه نکرده باشید باید بگوییم که احتمالاً یکی از بهترین تفریحات را تجربه نکرده اید.

مانگاها این روزها در سراسر دنیا طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده اند و این صنعت به یکی از پر درآمدترین صنایع دنیا تبدیل شده است.

 

۱.بهترین سایت برای خواندن مانگا: Shonen Jump

Shonen Jump یکی از شناخته شده ترین سایت های ارائه دهنده مانگا به همراه ترجمه انگلیسی رسمی می باشد.

شما می توانید از این سایت در پلتفرم های مختلف اعم از وب، اندروید و آیفون استفاده کنید. برای بهره‌مندی یک ماهه از خدمات سایت Shonen Jump نیاز دارید تا یکی اشتراک یک ماهه به قیمت 1.99 دلار تهیه نمایید و پس از آن به همه مانگا ها دسترسی پیدا کنید.

عناوین قابل توجهی که می توانید در سایت مشاهده کنید مانگاهای محبوبی مانند One Piece، My Hero Academia و One-Punch Man می باشند.

۲.بهترین سایت برای خواندن مانگا: ComicWalker

ComicWalker یکی از وب سایت های محبوب و پر طرفدار برای طرفداران مانگا به شمار می آید که می توانید از آن به طور کاملاً رایگان استفاده نمایید.

این وب سایت تنها برای وب در دسترس می باشد و هیچ اپلیکیشنی ندارد. از جمله پر طرفدارترین مانگاهایی که در این وب سایت آپلود شده اند شامل مانگاهایNeon Genesis Evangelion، High School DxD، Mobile Suit Gundam: The Origin می شوند.

Kadokawa یکی از بزرگ‌ترین ناشران مانگا در ژاپن است. این شرکت زمانی که از scanlations خسته شده بود، سرویس رسمی خود را برای خواندن رایگان کمیک های آنلاین راه اندازی کرد. بله این سرویس کاملاً رایگان است!

اگرچه همه مانگاهای محبوب Kadokawa در این سایت موجود نمی باشند، اما می توانید بسیاری از آن‌ها را مشاهده کنید.

همچنین، بر خلاف بسیاری از سایت های دیگر که برای استفاده از خدمات نیاز دارید تا وارد حساب کاربری خود شوید، در این سایت می توانید بدون داشتن حساب کاربری مانگاهای مورد علاقه خود را مطالعه کنید و لذت ببرید. با این حال، اگر در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود شوید می توانید از برخی از ویژگی های جالب سایت استفاده کنید، از جمله این ویژگی ها ایجاد یک کتابخانه شخصی و دریافت اعلان هنگام انتشار فصل جدیدی از مانگا می باشد.

وب سایت ComicWalker به دلیل رویکرد بی چشم داشتی که تا به حال داشته در بین طرفداران مانگا شناخته شده است. اگر می ‌خواهید بدون دردسر مانگاهای مورد علاقه خود را به صورت آنلاین مطالعه کنید، قطعاً سایت ComicWalker می تواند بهترین انتخاب برای شما به حساب بیاید.

 

3.بهترین سایت برای خرید مانگا: ketabtik.ir

کتاب تیک به‌عنوان یکی از کتابفروشی های اینترنتی معتبر است که جدیدترین مانگا ها را برای شما آماده کرده است. فروش اینترنتی مانگا، کمیک یا رمان گرافیکی از جمله خدمات کتاب تیک هستند. با خرید بالای 300 هزار تومان سفارش خود را درب منزل رایگان تحویل بگیرید.

اگر به دنبال خرید آنلاین مانگا هستید پس کتاب تیک بهترین گزینه برای شماست.

kemox91115
kemox91115

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋