SAMAN SARADRI

SAMAN SARADRI

توسط ۱ نفر دنبال می شود

بهترین دوربین برای داخل لوله و چاه چه نوع دوربینی است؟

بهترین دوربین برای داخل لوله و چاه چه نوع دوربینی است؟اگه به دنبال دوربین برای دیدن داخل لوله و چاه میگردید بدون شک دوربین های شلنگی و یا آندوسکوپی میتواند بهترین انتخاب باشد.دوربین های شلنگی و یا آندوسکوپی دوربین های کوچک و ضد آبی هستند که برای برسی داخل لوله و چاه طراحی شده اند از آنجایی که این دوربین ها در برابر آب مقاوم هستند بهترین گزینه برای برسی لوله و چاه هستند.

انواع دوربین بازرسی لوله و چاه

دوربین های مخصوص چاه و لوله انواع مختلفی دارند این دوربین دارای کیفیت متفاوتی هستند.شما با توجه با کار و نیازتان میتوانید دوربین مورد نیاز را خریداری کنید.دوربین های مخصوص چاه و لوله به دو دسته فنری و معمولی تقسیم میشوند.

دوربین شلنگی آندوسکوپی فنری

دوربین های شلنگی فنری و یا صنعتی بدنه ضخیمی و با قابلیت انعطاف پذیری را دارند و اگر به دنبال دوربین برای دیدن داخل لوله و چاه با متراژ بالا هستید بهترین انتخاب برای شما میتواند دوربین شلنگی فنری و یا صنعتی باشد،چرا که این دوربین قابلیت جهت دهی در متراژ های بالا را دارند

دوربین شلنگی جنس نرم معمولی

دوربین های شلنگی آندوسکوپی جنس نرم قابلیت انعطاف پذیری را ندارند و اگر برای متراژ بالا به دنبال دوربینی میگردید که قابلیت جهت دهی را داشته باشد دوربین شلنگی فنری و یا صنعتی میتواند برای شما مناسب باشد.

دوربین های چاه و بازرسی لوله از لحاظ ظاهری چند نوع هستند ؟

دوربین های بازرسی لوله از لحاظ شکل ظاهری به دو بخش دوربین های شلنگی مانیتور دار و دوربین های شلنگی usb تقسیم میشوند.شما میتوانید انواع دوربین شلنگی مانیتور دار و معمولی را با بهترین قیمت از فروشگاه مالکد خریداری کنید.

دوربین شلنگی مانیتور دار

دوربین شلنگی مانیتور دار جهت نمایش تصاویر نیاز به اتصال دوربین به موبایل نداشته و از طریق مانیتور میتوانید ویدیو ها و تصاویر را برروی مانیتور مشاهده کنید و در صورت نیاز عکس برداری نیز انجام دهید.دوربین های شلنگی مانیتور دار از کارت حافظه پشتیبانی میکنند و اطلاعات در این نوع دوربین ها بر روی خود مانیتور و بر روی کارت حافظه ذخیره میشود.

دوربین های شلنگی USB

دوربین های شلنگی USB برای اتصال و نمایش تصویر باید به موبایل و یا لپ تاپ متصل شود.کارکرد این دوربین بسیار آسان است و فقط کافی است که دوربین را به پورت USB موبایل و یا لپ تاپ متصل کنید تا تصاویر نمایش داده شد،برای نمایش تصویر فقط کافی است که نرم افزار USB CAMERA را دانلود و نصب کنید.

 

 

دوربین شلنگی گنج
دوربین شلنگی دیجیکالا
دوربین شلنگی 20 متری دیجی کالا
دوربین شلنگی فنری دیجی کالا
ساخت دوربین شلنگی
دوربین شلنگی موبایل
دوربین شلنگی دست دوم
قیمت دوربین شلنگی گنج

SAMAN SARADRI
SAMAN SARADRI

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋