kateoustinnn

kateoustinnn

توسط ۱ نفر دنبال می شود

انواع پمپ آب خانگی

پمپ آب برای افزایش فشار آب یا افزایش فشار آب با استفاده از دستگاهی به نام پمپ آب یا موتور پمپ آب خانگی استفاده می شود.

پمپ آپارتمانی یا پمپ آب خانگی در انواع و مصارف مختلف بسته به نیاز مشتری به مشتریان ارائه می شود که انواع این محصول عبارتند از:

تقویت کننده پمپ خانگی


پمپ آب جت
پمپ سانتریفیوژ
پمپ آب صفحه ای
با مخزن انبساط یا منبع تحت فشار
پمپ خانگی با کلید اتوماتیک
گروه صنعتی فامکو مجموعه ای از بهترین و بهترین برندهای پمپ آب، ارزان ترین و با کیفیت ترین پمپ های تقویت فشار را به مشتریان ارائه می دهد. گاهی اوقات مشاهده می شود که مشتریان به دلیل فضای محدود به دنبال پمپ آب کوچک می گردند و بدون توجه به نیاز خود اقدام به خرید یک پمپ سایز کوچک می کنند. بسیاری از مشتریان پس از تهیه یک پمپ آب کوچک با مشکلات زیادی در تامین نیاز خود مواجه می شوند.


راهنمای انتخاب پمپ خانه یا آپارتمان


همیشه دو گزینه برای مشتریان در انتخاب پمپ وجود دارد، ارزان ترین پمپ آب و بهترین مارک پمپ و بسیاری از مشتریان به دلیل مسائل اقتصادی ارزان ترین پمپ آب را خریداری می کنند. اما از آنجایی که خرید یا تعویض پمپ آب معمولا هر 7 تا 8 سال یکبار اتفاق می افتد، به همه عزیزان پیشنهاد می شود که فقط روی قیمت تمرکز نکنند و کیفیت را نیز در نظر بگیرند. استفاده از پمپ های ارزان قیمت امکان پذیر است زیرا عدم تامین فشار آب مناسب می تواند به دستگاه های مورد استفاده شما نیز آسیب برساند. عوامل متعددی در انتخاب پمپ آب موثر است که در زیر به آنها اشاره می کنیم

قیمت پمپ آب خانگی

اندازه واحد
تعداد طبقات آپارتمان
مصرف آب
تعداد شیر آب
نحوه انتخاب پمپ آب خانگی
پمپ تقویت کننده فشار آب ساختمان در انواع نیم اسب بخار، یک اسب بخار، یک و نیم اسب بخار و دو اسب بخار موجود می باشد. همچنین پمپ هایی با قدرت دو و نیم و سه اسب بخار برای مجتمع های مسکونی و بوستر پمپ ها قابل استفاده می باشد.

برای انتخاب پمپ آب خانگی مانند سایر پمپ ها به دو پارامتر اصلی هد و دبی نیاز است.
نحوه استفاده از جدول برای محاسبه دبی مورد نیاز پمپ

برای تعیین حداکثر دبی آب پمپ ساختمان مسکونی، ابتدا شماره واحد مسکونی را از ستون سمت چپ پیدا کرده و سپس به صورت افقی حرکت کنید تا پمپ تقویت کننده آب در تقاطع با ستون (واحد دارای یک حمام) یا ستون (واحد) به دست آید. با دو حمام). .

مثال: زهکشی یک ساختمان مسکونی 60 واحدی با دو سرویس بهداشتی 18 متر مکعب در ساعت معادل 300 لیتر در دقیقه می باشد.

برای تعیین حداکثر سطح آب بوستر پمپ ساختمان اداری، هتل و بیمارستان، ابتدا تعداد کارکنان اداری، مسافران هتل یا تخت بیمارستان را از ستون سمت راست بیابید و سپس به صورت افقی حرکت کنید تا سطح آب بوسترپمپ به عدد برسد. ستون مربوطه (بیمارستان، هتل)، یا ساختمان اداری) را می توان به دست آورد.

مثال: ظرفیت بوستر پمپ آبرسانی بیمارستان 1000 تختخوابی 64 متر مکعب در ساعت معادل 1069 لیتر در دقیقه می باشد.

برای مقادیری که در جدول نیستند، با استفاده از روش درونیابی محاسبه کنید.

محاسبه دبی پمپ آب خانگی به روش SFU

در این روش مقدار SFU لوازم بهداشتی مختلف ساختمان را از جدول می خوانیم و هر قسمت از لوله کشی بر اساس جمع آنها محاسبه می شود. توجه به این نکته ضروری است که معمولاً از همه وسایل بهداشتی به طور همزمان استفاده نمی شود و باید ضریب همزمانی را در نظر گرفت.

kateoustinnn
kateoustinnn

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋