kateoustinnn

kateoustinnn

توسط ۱ نفر دنبال می شود

برداشتن خال آیا ممکن است ؟

بسیاری از افراد خالها را حذف می کنند تا زیباتر شوند. درمان بنت نه تنها برای اهداف آرایشی بلکه برای بیماران مبتلا به ملانوما نیز هست.

برداشتن خال از قسمت های مختلف بدن ابتدا باید با آزمایشات و معاینات دقیق انجام شود و ابتدا باید نمونه ای از باند انجام شود تا پزشک بتواند وضعیت بافت باند را در زیر میکروسکوپ بررسی کند.

گرفتن نمونه مهم است که متخصص پوست در صورت سرطان زا ، باند را به طور کامل از بین می برد تا سرطان را در بدن گسترش ندهد. اگر می خواهید از خال های موجود در قسمت های مختلف بدن خود خلاص شوید ، با این بخش از سلامت مرطوب بروید تا اطلاعات بیشتری در مورد روش های مختلف از بین بردن خال ها و فواید آن کسب کنید.

کرم های طبیعی و چسب

در بازار انواع مختلفی از کرم ها و چسب های طبیعی برای از بین بردن لوبیای قرمز وجود دارد که یک گیاه دارویی جنگلی است و یک روش طبیعی برای از بین بردن خال های صورت و بدن است. نحوه استفاده از چسب قرمز:

خرد را با پراکسید هیدروژن بشویید.

• سپس چسب را روی باند بمالید و با یک باند بپوشانید.

این کار را به مدت سه روز انجام دهید.

• در این حالت ، منطقه نهایی گروه ملتهب می شود و گروه محو می شود و سقوط می کند.

یک زخم کوچک تشکیل شده است ، اما بافت آسیب نمی بیند.

توجه: هرگز از این روش برای از بین بردن خال هایی که احتمالاً سرطان زا هستند استفاده نکنید.


تجمع یک مول راهی برای حذف یک bonka است


یکی از قدیمی ترین روش ها برای از بین بردن باند ، سوزاندن با سوند با تولید گرما با جریان الکتریکی است. استفاده از این روش باعث ایجاد سوراخ های عمیق و توخالی پوست می شود. این روش در گذشته برای از بین بردن بوته های کوچک و سطحی استفاده شده است.یکی از مشکلات اصلی حذف خال با لیزر این است که اشعه لیزر نمی تواند به عمق پوست نفوذ کند، بنابراین از این روش فقط می توان برای تراز کردن خال های روی سطح پوست استفاده کرد، حتی اگر خال بیمار ریشه های عمیقی داشته باشد. لیزر درمانی ممکن است استفاده نشود.

یکی از مشکلات اصلی حذف خال با لیزر این است که اشعه لیزر نمی تواند به عمق پوست نفوذ کند، بنابراین از این روش فقط می توان برای تراز کردن خال های روی سطح پوست استفاده کرد، حتی اگر خال بیمار ریشه های عمیقی داشته باشد. لیزر درمانی ممکن است استفاده نشود.یکی از مشکلات اصلی حذف خال با لیزر این است که اشعه لیزر نمی تواند به عمق پوست نفوذ کند، بنابراین از این روش فقط می توان برای تراز کردن خال های روی سطح پوست استفاده کرد، حتی اگر خال بیمار ریشه های عمیقی داشته باشد. لیزر درمانی ممکن است استفاده نشود.

 

لیزر درمانی ممکن است استفاده نشود.یکی از مشکلات اصلی حذف خال با لیزر این است که اشعه لیزر نمی تواند به عمق پوست نفوذ کند، بنابراین از این روش فقط می توان برای تراز کردن خال های روی سطح پوست استفاده کرد، حتی اگر خال بیمار ریشه های عمیقی داشته باشد. لیزر درمانی ممکن است استفاده نشود.یکی از مشکلات اصلی حذف خال با لیزر این است که اشعه لیزر نمی تواند به عمق پوست نفوذ کند، بنابراین از این روش فقط می توان برای تراز کردن خال های روی سطح پوست استفاده کرد، حتی اگر خال بیمار ریشه های عمیقی داشته باشد.

.یکی از مشکلات اصلی حذف خال با لیزر این است که اشعه لیزر نمی تواند به عمق پوست نفوذ کند، بنابراین از این روش فقط می توان برای تراز کردن خال های روی سطح پوست استفاده کرد، حتی اگر خال بیمار ریشه های عمیقی داشته باشد. لیزر درمانی ممکن است استفاده نشود.مراقبت های بعد از لیزر:

پوست جدید زیر خال بسیار حساس و ملتهب است بنابراین خود را در معرض نور خورشید قرار ندهید. حداقل یک ماه و نیم پس از برداشتن خال از ضد آفتاب استفاده کنید.

 

روش جراحی برای برداشتن خال


رایج ترین روش برداشتن خال، جراحی است. خال ها با بیهوشی پوست برداشته می شوند و قسمت در حال رشد با قیچی یا چاقوی جراحی برداشته می شود. سه روش برای برداشتن صورت و بدن از طریق جراحی وجود دارد: کشیدن کامل نای، بیوپسی سوراخ و جراحی برش.

 

روش استخراج کامل تراشه:

 

در این روش پزشک از بی حسی موضعی برای برداشتن خال استفاده می کند و با یک چاقوی جراحی کوچک و تیز سطح خال را بریده و آن را با پوست مجاور تراز می کند.

 

روش بیوپسی سکته مغزی:

 

در این روش خال ها با دستگاه مخصوص برداشته شده و تکه ای از پوست به شکل مکعب زده می شود. این روش برای از بین بردن خال های کوچکتر روی پوست مناسب است.

جراحی تقاطع:

 

با جراحی برش، خال به طور کامل برش داده می شود و زخم بخیه می شود. در مقاله قبل، بخش سلامت مرطوب با عنوان «کدام خال را می توان برداشت و کدام را نه؟ توضیح دادیم که این روش برای خال هایی که صاف یا بدخیم هستند مناسب است.

kateoustinnn
kateoustinnn

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋