kateoustinnn

kateoustinnn

توسط ۱ نفر دنبال می شود

تاریخچه پرینتر سه بعدی

پرینت سه بعدی و سفارشی سازی!


در اواسط دهه 2000، تولید افزایشی و ایده سفارشی سازی انبوه مورد توجه عموم قرار گرفت. اولین دستگاه SLS به طور قابل توجهی در سال 2006 فروخته شد. این دستگاه دری را برای تولید قطعات صنعتی بر حسب تقاضا باز کرد. استارتاپ Objet 3D Printing که اکنون با Stratasys یکپارچه شده است، دستگاهی با قابلیت ساخت قطعه در نسخه های مختلف با ویژگی های مختلف تولید کرد.


در حالی که قیمت پرینترهای سه بعدی به سرعت کاهش یافته و دقت چاپ سه بعدی بهبود یافته است، طراحان دیگر محدود به چاپ پلاستیک نیستند. اکنون می توانید حلقه نامزدی رویایی خود را به صورت طلا یا نقره چاپ کنید. مهندسان دانشگاه ساوتهمپتون اولین پهپاد پرینت سه بعدی و همچنین KOR Ecologic را که یک مدل از پیش ساخته شده Urbee از یک ماشین چاپ سه بعدی است، ساخته اند.

همچنین بخوانید : هر آنچه که باید درباره پرینتر سه بعدی بدانیم !!!

 


فراتر از جواهرات و هواپیماها، اکنون از پرینت سه بعدی برای ساخت مسکن مقرون به صرفه برای کشورهای در حال توسعه استفاده می شود و مخترعان شروع به استفاده از این فناوری برای چاپ همه چیز از سلاح های رباتیک هوشمند، جایگزین های استخوان و حتی ذرات اتمی کرده اند. (که می تواند نتیجه الکترون ها و باتری های کوچکتر).


 

 

 

 

kateoustinnn
kateoustinnn

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋