شرکت بازرگانی تاجر

شرکت بازرگانی تاجر

شرکت خدمات بازرگانی تاجر مفتخر به ارائه بهترین خدمات در حوزه سورس یابی و خرید کالا، حمل و نقل بین المللی هوایی، حمل و نقل بین المللی دریایی و ترخیص کالا از کلیه گمرکات کشور به بازرگانان می‌باشد.

تفاوت فریت بار و کارگو در حمل و نقل هوایی چیست ؟

فریت بار به کالاهای شخصی گفته می شود که ماهیت تجاری ندارند و برای ارسال کالاهایی مورد استفاده قرار می گیرد که در آن افراد تصمیم دارند به مسافرت های طولانی بروند و یا  قصد مهاجرت به کشور دیگری را دارند . در مقابل کارگو در صنعت حمل و نقل بین المللی هوایی برای جا به جایی کالاهایی مورد استفاده قرار می گیرد که جنبه تجاری دارند و قوانین و هزینه های متفاوتی نسبت به بار فریت برای حمل و نقل دارند.

از حمل و نقل بین المللی هوایی برای چه مواردی استفاده می شود؟

این شیوه اغلب برای کالاهای تجاری که دارای ارزش بالا هستند، وزن کمی دارند و یا بازرگان نیاز اورژانسی و سریع به کالای مورد نظر را دارد مورد استفاده قرار می گیرد. در روش حمل و نقل بین المللی هوایی کانتینرهایی مخصوص در هواپیما جاسازی شده اند که کالاهای تجاری در داخل آنها قرار خواهد گرفت. ارزش فضای این کانتینرها به ازای هر متر مکعب برابر با ارزش محصولی به وزن 160 کیلوگرم است. بنابراین به غیر از وزن حجم محصول نیز در قیمت گذاری آن تاثیر دارد. به عنوان مثال اگر محصول شما یک مترمکعب باشد اما وزنی بسیار سبک داشته باشد مبنای محاسبه وزن حجمی آن ( که همان 160 کیلو گرم است) می باشد.

 

کدام گزینه برای ما مناسب تر است ؟ حمل و نقل هوایی یا دریایی؟

جواب به این سوال بستگی به ارزش کالای شما و میزان اهمیت زمانی برای دریافت کالا دارد. در صورتی که زمان برای شما دارای اهمیت زیادی است و در صورتی که دیر رسیدن مرسوله موجب ضرر و زیان های فراوان می شود حمل و نقل هوایی گزینه مناسبی است

 

امروزه بسیاری از بازرگانان ترجیح می‌دهند کالای خود را به صورت هوایی حمل کنند و به مقصد بفرستند. حمل و نقل بین المللی هوایی یکی از امن ترین روش های ارسال بار می‌باشد و امروزه مورد توجه بسیاری از بازرگانان قرار گرفته است. نکته بسیار مهم در حمل و نقل بین المللی هوایی ارزش کالا و وزن آن می‌باشد که می‌تواند بازرگان را به سمت یکی از خدمات کارگو یا اکسپرس سوق دهد.

شرکت خدمات بازرگانی تاجر هم اکنون می‌تواند بارهای بازرگانان را از تمامی نقاط جهان با بهترین قیمت و کمترین زمان ممکن به ایران حمل کند. کشورهای چین، امارات، ترکیه، عراق و قطر کشورهایی هستند که تاجر در آن‌ها حضور بیشتری دارد و بواسطه این کشورها بار می‌تواند از هر نقطه دنیا به ایران ارسال شود. تاجر خدمات حمل و نقل بین المللی هوایی خود را به صورت درب به درب و در دو نوع کارگو یا اکسپرس به مشتری ارائه می دهد. در حال حاضر گمرک فرودگاه امام خمینی مقصد بسیاری از بارهای شرکت خدمات بازرگانی تاجر می باشد.کارشناسان ما در شرکت خدمات بازرگانی تاجر همیشه آماده خواهند بود تا به صورت رایگان و در کمترین زمان ممکن، هزینه نهایی حمل و ارسال محموله های شما را بر اساس مشخصات ارائه شده؛ اعلام نمایند. همچنین مشتریان گرامی می‌توانند رهگیری آنلاین مرسولات خود را نیز از طریق سایت تاجر انجام دهند.برخی خدمات تاجر در حوزه حمل و نقل بین المللی هوایی عبارتند از:

 

  • امکان بارگیری کالا از درب کارخانه در تمام شهرهای کشور چین
  • رهگیری آنلاین مرسولات از لحظه تحویل بار به تاجر تا لحظه تحویل به مشتری
  • ارتباط پیوسته کارشناسان با مشتریان
  • هماهنگی سریع با فرستنده (سندر)
  • حمل بار بدون محدودیت وزنی
  • امکان ارسال بار از تهران به سراسر کشور
شرکت بازرگانی تاجر
شرکت بازرگانی تاجر شرکت خدمات بازرگانی تاجر مفتخر به ارائه بهترین خدمات در حوزه سورس یابی و خرید کالا، حمل و نقل بین المللی هوایی، حمل و نقل بین المللی دریایی و ترخیص کالا از کلیه گمرکات کشور به بازرگانان می‌باشد.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋