kardival.link

kardival.link

توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

لوازم یدکی سمند اصل را از کجا بخریم؟

سمند خودرویی ساخت ایران و تولید شده از سال ۱۳۸۱ است. این خودرو علاوه بر بازار داخلی، در بازارهای خارجی نیز عرضه شده است . علاوه بر آن لوازم یدکی سمند به کشورهای، آذربایجان، سنگال، سوریه و ونزوئلا صادر می‌شود. البته این خودرو در این کشور‌ها با نام‌های مختلف و گوناگون شناخته می شود. در ادبیات فارسی سمند یعنی اسبی که رنگ آن به زردی می‌زند. این خودرو محصولی مشترک از کشورهای مختلف است. طراحی بدنه، موتور و شاسی آن را یک شرکت انگلیسی با همکاری یک شرکت فرانسوی عهده‌دار بود. قالب‌های این خودرو توسط شرکتي ژاپنی و موتور آن توسط یک شرکت فرانسوی تولید شد. فیکسچرهای این خودرو و نیز خط تولید آن نيز توسط یک شرکت کره‌ای طراحی شده است.

 

نمایندگی لوازم یدکی سمند


شما همیشه میتوانید برای خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی سمند فابریک و اصل، به سایت دولوکس کار مراجعه کنید. این سایت با تهیه قطعات اصل از نمایندگی های رسمی، نیاز شما را برآورده خواهد کرد و شما را از مراجعه حضوری به نمایندگی ها و ایستادن در صف بی نیاز خواهد کرد.

این را هم بدانید درست است که نمایندگی های رسمی موظف هستند که قطعه اصل را به مشتری بدهند ولی متأسفانه مشاهده شده است که برخی از نمایندگی ها با سوء استفاده از اعتبار نمایندگی خود، قطعات غیراصلی را به مشتریان خود فروخته اند.

20 سال سابقه موسسان دولوکس کار، به ما کمک میکند که حتی فریب برخی از نمایندگی های رسمی را نخوریم و نیازهای مشتریان خود را به درستی تشخیص داده و قطعه مورد نظر را با قیمت منصفانه در اختیار او قرار دهیم.

برای خرید لوازم یدکی سمند، بهترین راه این است که مطمئن شوید که قطعه درخواستی شما از نمایندگی رسمی ایران خودرو آمده و توسط ایساکو، شرکت تأمین و تولید قطعات ایران خودرو تولید شده است. نمایندگی های زیادی برای فروش لوازم یدکی سمند به طور رسمی در کشور فعالیت میکنند که شما میتوانید محصول مورد نیاز خود را از آنها تهیه کنید ولی مشکلی که وجود دارد، این است که ممکن است همیشه قطعات اصلی در این نمایندگی ها آماده فروش نباشد.

سایت دولوکس کار این افتخار را دارد که با ارائه مشاوره مناسب به شما در قبل از خرید قطعات یدکی سمند، یک خرید مطمئن برای شما رقم بزند. کافیست با فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی سمند ارتباط برقرار کنید و قیمت لوازم یدکی دولوکس کار را با سایر سایتها و فروشگاهها مقایسه کنید. همکاران ما منتظر شما هستند.

 

همچنین بخوانید : نقاط ضعف و قوت خودرو رانا

راهنمای خرید قطعات یدکی سمند اصل


خرید قطعات یدکی سمند نقش بسزایی در سلامت و طول عمر این خودرو دارند.

طول عمر قطعات به مرور کم می‌شود و تعویض آن در اولویت قرار می‌گیرد ، اما اگر قطعه تعویض شده اصل نباشد و دارای معایب مختلفی باشد، به تمام خودرو آسیب می‌رساند و مشکل‌زا خواهد بود.

از اين رو می‌توان فروشگاه های شرکت ایساکو را برای خرید لوازم یدکی سمند اصل معرفي کرد و آن را مناسب دانست.

لوازم يدكی سمند در مورد اكثر قطعات توسط ايساكو تهيه و توزيع ميشود. اين قطعات یدکی سمند در بسته بندی ايساكو و با هولوگرام ايساكو و كد فني متعلق به هر قطعه در فروشگاه هاي مجاز ايساكو قابل دسترس است.

لوازم يدكي سمند با موتور XU7 از لحاظ موتوري، گيربكس و جلو بندي تقريبا”همانند پژو ٤٠٥ و پژو پارس ميباشد ولي لوازم يدكي سمند در قسمت هاي بدنه و داخل كابين كاملا” متفاوت و خاص خود است كه در بين مدل هاي مختلف سمند تا حدودي قطعات داخل كابين و بدنه نسبت به سال توليد و مدل آنها تغيير كرده است.

ولی از آنجايي كه معمولا ايساكو تمام لوازم يدكی محصولات ايران خودرو را به طور همزمان و كامل موجود ندارد و ممكن است براي تهيه برخی از قطعات يدكی ايساكو دچار مشكل شويد، مي توانيد از برندهای معتبر ايراني ديگر مانند برند دینا پارات لوازم یدکی سمند اصل با سطح كيفي بالا را تهيه كنيد.

kardival.link
kardival.link

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋