kardival.link

kardival.link

توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

راهنمای خرید پرده اتاق خواب

اگر به دنبال پرده اتاق خواب هستید باید در مورد جنس پرده اتاق خواب، سایز پرده اتاق خواب و رنگ پرده اتاق خواب اطلاعاتی داشته باشیدانتخاب بهترین مدل پرده اتاق خواب کار دشواری است.

انتخاب پرده یکی از لذت بخش ترین قسمت های طراحی و دکوراسیون اتاق خواب می باشد. اگر در انتخاب نوع و مدل پرده مشکل دارید به شما پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله را که جهت آشنایی شما با انواع پرده اتاق خواب نوشته شده است مطالعه نمایید.

پرده اتاق خواب یکی از وسایل چشمگیر و قابل توجه در اتاق خواب است که انتخاب درست آن می‌تواند در کنار یک سرویس خواب زیبا جذابیت فضا را بیشتر کند و با توجه به اینکه فضای اتاق خواب جایی برای آرامش و استراحت شما است، پرده اتاق خواب به عنوان یک وسیله کاربردی می‌تواند در تنظیم نور اتاق و آرامش شما تاثیرگذار باشد.


 

 

 

در هنگام خرید پرده اتاق خواب باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟


برای خرید پرده اتاق خواب اول سبک دکوراسیون اتاق خواب را تعیین کنید و پرده اتاق خواب را دقیقا متناسب با سبک تعیین شده خریداری کنید.
 علاوه بر آن باید رنگ پرده اتاق خواب و طرح پرده اتاق خواب با زمینه کلی دکوراسیون و سرویس خواب و روکشی که بر روی تختخواب شما قرار دارد هماهنگی داشته باشد.

چنانچه اتاق خواب شما فضای کوچکی دارد بهتر است پرده رنگ روشن بخرید که باعث دلبازتر و بزرگتر به نظر رسیدن فضا شود، یا پرده‌های سراسری که سقف اتاق خواب شما را بلند تر نشان می‌دهند.

اگر جزو افرادی هستید که ورود نور به اتاق خواب در ابتدای صبح باعث بر هم خوردن آرامش شما می‌شود، بهتر است از پرده‌هایی برای اتاق خواب خود استفاده کنید که ضخیم‌تر باشند و از ورود نور جلوگیری کنند تا خواب آسوده‌تری داشته باشید.

همانطور که اشاره کردیم برای خرید اتاق پرده اتاق خواب بهتر است که سبک اتاق را در نظر بگیرد.

به طور مثال اگر سرویس خواب سلطنتی و کلاسیک در اتاق خواب خود دارید، از پرده‌های ساده و حریر در کنار آن استفاده نکنید و در عوض از پرده‌های ضخیم و سنگین تر مثل مخمل و پارچه های سنگین اشرافی استفاده کنید تا هماهنگی و هارمونی در اتاق حفظ شود.

یا اگر در اتاق خواب سرویس خواب مدرن  دارید از پرده‌های والان‌دار استفاده نکنید و در عوض از یک پرده حریر یا توری بدون والان استفاده کنید.

اگر به دنبال خرید پرده اتاق خواب عروس هستید بهتر است به زیبایی اهمیت زیادی دهید، زیرا معمولاً عروس خانم ها توجه زیادی به اتاق خواب دارند و برای آنها اهمیت دارد که وقتی مهمان‌ها برای اولین بار به خانه آنها می‌آیند از چیدمان دکوراسیون اتاق خواب لذت ببرند.


در صورتی که تصمیم گرفته‌اید برای اتاق خواب خود و یا فرزندانتان از پرده‌های فانتزی استفاده کنید بهتر است به جنس و طرح پارچه خیلی دقت داشته باشید.

از پرده های اتاق خواب فانتزی می‌توانید برای اتاق خواب دخترانه و یا اتاق خواب کودک استفاده کنید.


نحوه شست و شو و گردگیری پرده


برای داشتن یک دکوراسیون جذاب در اتاق خواب، علاوه بر خرید وسایل زیبا و چینش صحیح آنها، شستشو و گردگیری اتاق و ایجاد یک محیط منظم و بهداشتی در زیباتر جلوه کردن فضا تاثیر زیادی دارد.

از این رو بهتر است که برای شستشوی و گردگیری پرده ها نکات مهمی را مد نظر داشته باشید.

برای برطرف کردن گرد و خاک از روی پرده از جاروبرقی استفاده نمایید و اگر پرده شما آستردار است و شستشوی آن سخت است آن را به خشکشویی بدهید.

اگر پرده را شستید آنرا به صورت نمدار آویزان کنید تا چروک نشود.

 

انتخاب جنس مناسب برای پرده


یکی از مهمترین نکاتی که می‌توانید در انتخاب پرده مناسب برای اتاق خواب در نظر بگیرید جنس پرده است که ارتباط مستقیم با سبک دکوراسیون اتاق خواب شما خواهد داشت و همچنین فضای خصوصی که قرار است در اتاق برقرار باشد.

اگر اتاق خواب شما در قسمتی از خانه قرار دارد که باید فضای آن را پوشش دهید تا از بیرون اشراف نداشته باشند، بهتر است از پرده های ضخیم یا چندلایه تیره رنگ استفاده نمایید. اگر تمایل دارید که نور به اتاق خواب وارد شود از پرده های نازک تور و حریر در اتاق خواب استفاده کنید.

طراحی لوکس و مدرن پرده اتاق خواب


پرده اتاق خواب جز آن دسته از وسایلی است که قسمت زیادی از فضا را درگیر خود می‌کند و تاثیر زیادی در ظاهر اتاق خواب شما خواهد داشت و اگر تمایل دارید یک طراحی لوکس و مدرن در اتاق خواب خود داشته باشید بهتر است پرده اتاق خواب شما متناسب با هدفی که در نظر دارید باشد و در مورد نورگیر بودن پرده به نکاتی که قبلاً گفته شد توجه داشته باشید.

مدل پردهای جدید اتاق خواب 1400


نیاز بازار و توقع مشتری باعث شده که تولیدکنندگان و طراحان پرده اتاق خواب، انواع مختلف پرده‌ها را در سبک و طرح های مختلف تولید کنند و شما می‌توانید با توجه به سبک مشخصی که برای اتاق خواب در نظر گرفته‌اید، بهترین مدل را خریداری کنید

مدل پرده‌های جدید اتاق پذیرایی


خرید پرده برای قسمت پذیرایی و نشیمن هم دقیقا به اندازه خرید پرده اتاق خواب حساسیت بالایی دارد و شاید اهمیت بیشتری داشته باشد، زیرا قسمت پذیرایی و نشیمن اولین جایی است که مهمان‌ها وارد آن می‌شوند و به چشم آنها می‌آید و باید در تناسب با مبلمان نشیمن و فرش و میز تلویزیون و غیره باشد. پس علاوه بر زیبایی به جنس، طرح، رنگ و ابعاد پرده هنگام خرید دقت داشته باشید.

خرید پرده اتاق خواب از فروشگاه نیلادکور

در صورتیکه با توجه به توضیحات فوق قصد خرید جدیدترین مدل پرده اتاق خواب را دارید قطعا نیلادکور می تواند انتخابی عالی برای شما باشد .

تمامی محصولات ارائه شده نیلادکور از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قیمت آن نسبت به سایر فروشگاه های آنلاین بسیار مقرون بصرفه بوده و ارسال آن رایگان نیز می باشد.

منبع : ایسنا

kardival.link
kardival.link

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋