نقشه خانه سه خوابه 150 متری شمالی برای استفاده و ساخت در اولین بازدید از زمین، با نگاه اول، پیش فرض طراحی این پروژه جدید مشخص بود.نقشه خانه سه خوابه 150 متری شمالی طبیعت در بهترین بیان و احترام به آن. در زمین مجاور، یک جنگل گالری، یک منطقه حفاظت شده، جوهر مکان را حفظ کرده است. چگونه می توان تمام قدرت و انرژی را که در آنجا زندگی کرد نادیده گرفت؟ نقش اصلی در اینجا مشترک است، خود طبیعت و کاری که از آن ساخته و طراحی شده است. تلاشی برای برجسته شدن وجود ندارد، بلکه تلاشی برای همزیستی وجود دارد،نقشه خانه سه خوابه 150 متری شمالی همیشه ارزش هر قسمت را به یاد می آوریم، در تفکر و نگاه مداوم به درختان باقی مانده.
بنابراین، این اثر بر اساس رهنمودهایی که زمین و محیط پیرامون آن ارائه کرده طراحی شده است، اثری است که سعی دارد با کمترین تأثیر دگرگونی از زمین طبیعی برای ایستادن روی آن اجازه بگیرد. به آرامی بر روی نقاط تماس مختلف قرار می گیرد و به زمین اجازه می دهد تا پس از مسیر خود تا حد امکان طبیعی از زیر خانه عبور کند. با این حال، با این واقعیت ساده که خود را محترمانه در آن قرار می دهد،نقشه خانه سه خوابه 150 متری شمالی تغییری در خود منظر ایجاد می کند، در حالی که طبیعت، با جهش های دائمی خود، دائماً خود کار را نیز تغییر می دهد. اینجا اولین رابطه متقابل اثر با محیطش متولد می شود.
احترام، حافظه، کلماتی هستند که به طور مداوم هنگام صحبت در مورد اثر مطرح می شوند. این معماری مملو از محتوا و معانی است که از عناصری منتقل می شود که به ماهیت مکان و همچنین مردم ساکن در آن اشاره دارد. سرامیکها، پردهها، صندلیهای راحتی، پر از تاریخ که باعث میشود انسان بینهایت به هویت، به میراث او، به آنچه که ما را به آن چیزی که هستیم نگاه کند.
این اثر را می توان از قطبیت هایی مانند جفت سیالیت-آزمایش خواند. رابطه رفت و برگشت بین درون و بیرون و همچنین احساس درون پناه غوطه ور شدن در طبیعت، اساس این پروژه است. همیشه به دنبال آزمایش کاربر و همچنین درک گرمای فضایی هنگام مشاهده مناظر جنگلی از درون است. خانه ای که با وجود قرار گرفتن در وسط شهر، حس غوطه ور شدن در جنگل را در بیننده ایجاد می کند.
این اثری است که از تکتونیک طراحی شده است، در نقاط مختلف مانند طناب بالای خندق که علاوه بر آشکار ساختن تکنیک سازه و ساخت، راه جدیدی را برای درک خود طبیعت و همچنین ارتباط با آن امکان پذیر می کند. جنبه دیگری که بیانگر تکتونیک این اثر است، غیر مادی شدن حدود است که ارتباط دائمی بین طبیعت و محیط با سرپناه و ساخت و ساز حاصل می شود.
در مورد مورفولوژی خانه، از دو حجم پیشنهاد شده است که در عرض دو متری راهرو به هم متصل شده اند. از یک طرف، بخش اجتماعی، با محیطی که آشپزخانه، اتاق غذاخوری و اتاق نشیمن را ادغام می کند، از کف تا سقف جادار و لعاب دارد، جایی که پیوند برگشت پذیری با فضای بیرونی خودنمایی می کند. با دو صفحه مشخص شده است، کف بتنی اکسپوز، که از زمین طبیعی جدا شده است،نقشه خانه سه خوابه 150 متری شمالی و سقف، که با سقف چوبی خود به وضوح شیب آن را مشخص می کند. هر دو با پنجرههای بزرگی از هم جدا شدهاند که در عین حال پاکتها را بیمایه میکند و فضایی متخلخل ایجاد میکند. گالری که این حجم را احاطه کرده است به عنوان یک فضای میانی و ترکیبی عمل می کند که امکان تبادل مداوم بین بیرون بودن و درون بودن یا هر دو را فراهم می کند. در حالی که تجزیه و تحلیل آن از روی تکنیک باعث برجسته شدن و برجسته شدن این هواپیماها می شود. اما این نکته کوچکی نیست که این گالری به عنوان ابزاری سازنده برای محافظت در برابر آب و هوا عمل می کند.
از سوی دیگر، ما حجم فشرده تری داریم، با اتاق هایی با شخصیت خصوصی تر. از سه اتاق خواب تشکیل شده است که یکی از آنها حمام اختصاصی است. در همه محیطها میتوانید پنجرههای بزرگی را ببینید که فضاهای روشنی را به روی طبیعت باز میکنند. در خارج، این اتحاد بین دو جلد به لطف دو شکاف شیشه ای در هر طرف راهرو که این اتحاد را از بین می برد، تا حدی غیر مادی شده است.
در مورد ساخت، در حجم خصوصی از سیستم آجرهای بتنی سلولی استفاده شد تا عایق حرارتی بهتری داشته باشد. کل خانه دارای عایق حرارتی سلولزی است، گزینه ای در نظر گرفته شده است که به دنبال تعادل زیست محیطی هم از مواد اولیه و هم از عایق خوبی است که تولید می کند. دهانه ها دارای شیشه هرمتیک دوبل هستند و اکثریت قریب به اتفاق آن ها دارای خط آلومینیومی A30new هستند تا کار با وجود حجم زیادی از پوشش شیشه ای به بهترین سطح بازدهی انرژی برسد. به همین دلیل گالری و پیشرو بار دیگر نقش فعال بسیار مهمی را ایفا می کنند.
پاسخ ها