کامارادو (kamarado.co)

کامارادو (kamarado.co)

کامارادو محیطی برای دسترسی به محصولات حوزه خانه و آشپزخانه، ادارات، فضای باز و… می باشد. ( آدرس سایت : kamarado.co )

مشکلات رایج صندلی های اداری و مدیریتی و راه حل آن ها!

خیلی از افراد در داخل خانه، اداره و... دارای صندلی اداری یا مدیریتی اند که به هیچ عنوان از صندلی خود راضی نیستند و مدام از کیفیت و قطعات آن گلایه میکنند، شاید جالب باشد بدانید که با دانستن نکاتی بسیار ساده و واضح میتوانید در انتخاب و خرید صندلی اداری، بهترین گزینه ممکن را پیدا و خریداری کنید تا به هیچ عنوان دچار این مشکلات رایج نشوید.

1- فوم های صندلی

 

اگر احساس میکنید فوم های صندلی شما همانند قبل راحت و نرم نیست ممکن است در انتخاب صندلی خودتان به صورت کامل دقت نکرده باشید، متاسفانه مدل های بسیار زیادی صندلی طراحی و ساخته شده است که فقط زیبا هستند و شاید فقط در همان چند ماه اول استفاده، کاربردی باشند! و از طرف دیگر ممکن است این صندلی های زیبا فقط به درد نشستن کوتاه مدت بخورند و برای استفاده طولانی مدت ساخته نشده باشند!

یکی از مواردی که باعث میشود یک صندلی برای استفاده طولانی مدت مناسب باشد و البته ظاهر خوبی هم داشته باشد استفاده از فوم مناسب در پشتی و نشیمن صندلی است! هنگام انتخاب یک صندلی اداری یا مدیریتی میتوانید به تست "فشرده شدن" دقت کنید! اگر بر روی فوم صندلی نشستید و فوم صندلی بیش از حد فرو رفت و فشرده شد، احتمالا زودتر خراب میشود، پس در هنگام انتخاب و خرید صندلی مدیریتی مناسب به این نکته توجه کنید.

میتوانید از فروشنده صندلی درباره جنس فوم صندلی سوال بپرسید، معمولا "فوم سرد" بهترین انتخاب ممکن برای یک صندلی اداری یا مدیریتی است، ویژگی فوم سرد این است که شکل و حالت اولیه خود را حفظ میکند و فوم نشیمنگاه یا پشتی صندلی حتی پس از چندین سال استفاده به هیچ عنوان شکل و حالت اولیه و همچنین راحتی و نرمی خود را از دست نخواد داد.

البته توجه به اینکه جنس روکش چرمی یا پارچه صندلی از چه متریالی میباشد نیز مهم است، حتما باید دقت کنید که پارچه یا چرم "تنفسی" بر روی صندلی های مورد نظر استفاده شده باشد تا شما حتی پس از چندین ساعت نشستن بر روی صندلی مورد نظر احساس نکنید که نشیمنگاه یا پشتی صندلی بیش از حد گرم شده یا عرق کرده است، دقت کنید فوم صندلی یکی از مهم ترین بخش هایی میباشد که فرد استفاده کننده به صورت مستقیم با آن در تماس است، پس حتما باید به جنس و متریال آن بسیار دقت کنید.

البته اگر صرفا نیاز به یک صندلی ساده دارید که در طول روز ممکن است خیلی کم از آن استفاده کنید، حتی استفاده از صندلی های بدون فوم و ساده نیز مناسب است، همان طور که مشاهده میکنیم که در محیط فرودگاه و... انواع مدل های صندلی انتظار در قسمت نشیمنگاه یا پشتی دارای فوم نیستند، شما نیز میتوانید صندلی مورد نظر خودتان را بدون فوم تهیه کنید.

2- مشکلات صندلی های چرخ دار

 

دقت کنید که یکی از بزرگ ترین مشکل های افراد در اداره یا حتی شرکت ها مربوط به صندلی های چرخ دار میباشد! توجه کنید که حتی بسیاری از تولید کنندگان صندلی های اداری و مدیریتی هم به این نکته اشاره میکنند که صندلی های چرخ دار برای استفاده بر روی فرش و موکت های کم پرز مناسب هستند! استفاده از صندلی های اداری یا مدیریتی و یا حتی مدل های مختلف صندلی های کنفرانسی بر روی موکت یا فرش، هم باعث میشود که فرش یا موکت آسیب ببینید ( در طولانی مدت ) و هم اینکه تعداد زیادی پرز فرش یا موکت در زیر چرخ های صندلی ها گیر خواهند کرد!

یک راهکار بسیار ساده که میتوانید از آن استفاده کنید استفاده از زیر انداز های کوچک حصیری میباشد، این زیر انداز های حصیری باعث میشوند صندلی مورد نظر کوچک ترین آسیبی به فرش یا موکت نزند و شما نیز از دست پرز های گیر کرده در لای چرخ های صندلی ها راحت میشوید، البته استفاده از فرش و یا پارچه های کوچک و بسیار کم پرز نیز گزینه خوبی میباشد.

فراموش نکنید که اگر کف محیط مورد نظر سنگ یا پارکت میباشد نیز احتمال ایجاد خش بر روی آن ها وجود دارد، در این حالت نیز شما میتوانید ایده زیر انداز حصیری را پیاده سازی کنید و یا به دنبال صندلی هایی باشید که چرخ های استفاده شده در ساخت آن ها مناسب سنگ یا پارکت باشد.

3- عدم کارایی جک تنظیم ارتفاع!

 

یک صندلی اداری خوب باید دارای جک تنظیم ارتفاع باشد تا هر فرد متناسب با زاویه و ارتفاعی که راحت تر است آن را تنظیم نماید، یکی از بزرگ ترین مشکلات صندلی های اداری و مدیریتی خراب شدن جک تنظیم ارتفاع آن ها میباشد، به طور مثال برای خیلی از افرادی که از صندلی های اداری بی کیفیت استفاده میکنند این اتفاق افتاده که بعد مدتی استفاده از صندلی مورد نظر با خراب شدن جک تنظیم ارتفاع آن به دلایل متفاوت ( مثل وزن فرد استفاده کننده، کیفیت پایین قطعات و... )، هنگام نشستن بر روی صندلی مورد نظر احساس میکنید که انگار در حال غرق شدن هستید! ( صندلی آرام به سمت پایین حرکت میکند).

به عنوان اولین توصیه برای عدم مواجه با این مشکل به شما پیشنهاد میکنیم صندلی اداری یا مدیریتی خود را حتما از برند های برتر خریداری کنید که دچار چنین مشکلاتی نشوید، از طرف دیگر اگر وزن بدنی شما بالا است حتما این موضوع را با فروشنده در میان بگذارید که مدل هایی را به شما پیشنهاد بدهد که توان وزنی مناسبی داشته باشد، همچنین در صورتی که هم اکنون صندلی شما دچار چنین مشکلی شده میتوانید با مراجعه به تعمیرگاه صندلی و جایگزین کردن یک جک تنظیم ارتفاع عالی، این موضوع را با کم ترین هزینه بر طرف کنید.

در این مطلب به سه عدد از مهم ترین مشکلات رایج صندلی های اداری و مدیریتی به همراه راه حل آن ها اشاره کردیم، به طور کلی اگر میخواهید به هیچ عنوان دچار چنین مشکلاتی نشوید میتوانید با خرید از برند های برتر تا حد زیادی از دست اینگونه مشکلات راحت شوید، شاید مجبور شوید هزینه بیشتری را پرداخت کنید اما در عوض میتوانید سالیان سال بدون کوچکترین مشکلی از صندلی مورد نظر استفاده نمایید.

کامارادو (kamarado.co)
کامارادو (kamarado.co) کامارادو محیطی برای دسترسی به محصولات حوزه خانه و آشپزخانه، ادارات، فضای باز و… می باشد. ( آدرس سایت : kamarado.co )

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋