کامارادو (kamarado.co)

کامارادو (kamarado.co)

کامارادو محیطی برای دسترسی به محصولات حوزه خانه و آشپزخانه، ادارات، فضای باز و… می باشد. ( آدرس سایت : kamarado.co )

در هنگام خرید صندلی اداری باید دنبال چه ویژگی هایی باشیم؟

اگر روزانه به خاطر کار، تفریح و... ساعت های زیادی را بر پشت کامپیوتر یا لپ تاپ و... سپری میکنید این برای شما کاملا واجب است که یک صندلی اداری مناسب و عالی را برای خودتان تهیه کنید تا هم هنگام استفاده از لپ تاپ یا کامپیوتر و... احساس بهتری داشته باشید و هم اینکه به سلامت بدن خودتان اهمیت بدهید، در ادامه به معرفی برخی ویژگی های ضروری که یک صندلی اداری مناسب باید داشته باشد میپردازیم :

قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد

صندلی اداری که قصد خرید آن را دارید باید به صورتی باشد که بتوانید متناسب با ابعاد بدنی خودتان ارتفاع آن را تنظیم نمایید، این یعنی باید هنگام نشستن بر روی صندلی اداری مورد نظر باید طوری بنشینید که ران‌هایتان به صورت افقی روی زمین قرار گیرند، پس وجود یک اهرم با قابلیت تنظیم ارتفاع که حداقل بتواند ارتفاع کلی صندلی را 10 سانتی متر بیشتر یا کمتر کند بسیار ضروری است.

قابلیت تنظیم تکیه گاه را داشته باشد

صندلی اداری مورد نظر باید قابلیت تنظیم تکیه گاه متناسب با زاویه ای که شما در آن راحت تر هستید را داشته باشد، همچنین نکته مهم دیگر این است که شما باید بتوانید صندلی اداری مورد نظر را در زاویه مشخصی قفل نمایید تا پشتی صندلی در حالت آزاد ناگهان به پشت نرود و موجب از بین رفتن تعادل شما نشود، این ویژگی ها همگی باید به حالت استاندارد در صندلی اداری مورد نظر پیاده شوند تا بعد مدتی استفاده به هیچ عنوان دچار مشکل نشوند، اگر قصد خرید صندلی اداری حرفه ای را دارید میتوانید با مراجعه به این لینک تنوعی گسترده از انواع صندلی های اداری مشاهده نمایید.

دقت کنید که صندلی به صورت کامل کمر شما را پوشش دهد!

یک صندلی اداری استاندارد به صورتی طراحی و ساخته شده که کاملا ارگونومیک باشد! یعنی بخش های مختلف آن بتوانند قسمت های مهم بدن انسان همچون گردن یا کمر انسان را پوشش دهند، یکی از مواردی که باید در هنگام خرید صندلی اداری به آن دقت کنید این است که پشتی صندلی مورد نظر باید دارای انحنا های خاصی باشد تا بخش های مختلف ستون فقرات را پوشش دهد، یکی از این بخش ها همان گودی کمر است که حتما باید تا حد زیادی توسط پشتی صندلی مورد نظر پوشش داده شود.

این ویژگی منحصر به فرد باعث میشود شما حتی بعد از مدت زمان طولانی استفاده از صندلی مورد نظر به هیچ عنوان دچار مشکلاتی مثل کمر درد نشوید و بتوانید همیشه با خیال راحت از صندلی مورد نظر استفاده نمایید.

حتما عرض و عمق نشیمنگاه صندلی را بررسی کنید

یکی از فاکتور هایی که معمولا نادیده گرفته میشود این است که به عرض و عمق نشیمنگاه صندلی که موجب میشود فضای کافی برای نشستن داشته باشد توجه نمیشود، نشیمنگاه صندلی باید به صورتی باشد که فضای کاملا کافی را در اختیار شما قرار بدهد، اما به طور کلی اگر قدتان بلند است بهتر است دنبال صندلی های کامپیوتری باشید که عمق نشیمنگاه آن ها بیشتر است و اگر قدتان کوتاه است به دنبال صندلی کامپیوتری باشید که عمق نشیمنگاه آن کمتر است، شما میتوانید برای مشاهده انواع صندلی کامپیوتر های مختلف به این لینک مراجعه نمایید و متناسب با شرایط که مد نظرتان است از مدل های مختلف صندلی کامپیوتر بازدید نمایید.

میزان کافی فوم استفاده شده و استفاده از پارچه یا چرم تنفسی!

تا حالا شده بعد از مدتی نشستن بر روی یک صندلی چرمی و یا پارچه ای احساس کنید که قسمت نشیمنگاه صندلی به صورت غیر قابل تحملی گرم و داغ شده است؟ علت این مورد عدم استفاده از پارچه یا چرم تنفسی در قسمت نشیمنگاه و پشتی صندلی اداری مورد نظر است، در هنگام خرید صندلی اداری حتما باید دقت نمایید که پشتی و نشیمنگاه صندلی مورد نظر از جنس پارچه یا چرم "تنفسی" باشد.

همچنین برای اینکه هنگام نشستن بر روی صندلی مورد نظر احساس بهتری داشته باشید باید در نشیمنگاه و پشتی صندلی از فوم کافی استفاده شده باشد تا باعث شود بعد از مدتی نشستن بر روی صندلی احساس درد نکنید! پس حتما در نظر داشته باشید که به میزان کافی فوم، در پشتی و نشیمنگاه صندلی بکار رفته باشد و به عبارت دیگر نشمینگاه و پشتی صندلی مورد نظر کاملا نرم و راحت باشد.

صندلی مورد نظر شما حتما باید دسته داشته باشد

فراموش نکنید که صندلی های بدون دسته صرفا مناسب آزمایشگاه ها هستند و شما برای تهیه صندلی کامپیوتر باید حتما صندلی دسته دار خریداری کنید تا بتوانید در هنگام نوشتن یا تایپ کردن موردی و یا هنگام رفع خستگی، بازو های خود را بر روی دسته های صندلی قرار دهید تا از ایجاد فشار به ستون فقرات کاسته شود!

داشتن پنج پر، واجب تر از همه چیز است!

دقت کنید که حتی هنگام کار کردن در یک نقطه ثابت نیز گاهی مواقع نیاز است هنگامی که بر روی صندلی نشسته اید مقداری موقعیت خود و صندلی را تغییر دهید و یا به عبارت دیگر نیاز است صندلی را حرکت بدهید! صندلی های اداری که دارای پایه های ثابت هستند به هیچ عنوان استاندارد نمیباشند و به شما پیشنهاد میکنیم حتما به سراغ خرید صندلی اداری دارای پنج پر بروید که به شما این امکان را بدهد که به راحتی قابلیت جا به جایی داشته باشید!

همچنین تهیه صندلی اداری با پنج پر فلزی که دارای روکشی از کروم یا نیکل-کروم باشد به نسبت پنج پر های پلاستیکی کاملا به نفع شما میباشد! زیرا پنج پر فلزی هم ظاهر زیبا تری دارد و هم به دلیل استفاده از فلز در ساخت آن، مقاومت کاملا عالی و بیشتری به نسبت مدل های پلاستیکی دارد.

خرید انواع صندلی های مختلف از کامارادو!

شما میتوانید انواع صندلی ها را در بازار های مختلف پیدا و خریداری کنید اما همواره ممکن است هم صندلی را گران تر از قیمت اصلی بازار بخرید و هم احتمال خرید جنس تقلبی نیز وجود دارد! اما شما با خرید صندلی اداری از کامارادو خیالتان بابت اصالت کالا، قیمت مناسب و پشتیبانی و خدمات پس از فروش کاملا راحت است! برای همین به شما خرید اینترنتی انواع صندلی اداری و کامپیوتر از کامارادو را پیشنهاد میدهیم!

کامارادو (kamarado.co)
کامارادو (kamarado.co) کامارادو محیطی برای دسترسی به محصولات حوزه خانه و آشپزخانه، ادارات، فضای باز و… می باشد. ( آدرس سایت : kamarado.co )

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋