کامارادو (kamarado.co)

کامارادو (kamarado.co)

کامارادو محیطی برای دسترسی به محصولات حوزه خانه و آشپزخانه، ادارات، فضای باز و… می باشد. ( آدرس سایت : kamarado.co )

ایده های خلاقانه دکوراسیون دیوار آشپزخانه که باید حتما امتحان کنید!

وقتی نوبت به دیزاین و زیبا سازی خانه میرسد، بیشتر مردم ابتدا روی فضا های شلوغ و پر رفت و آمد خانه تمرکز میکنند تا با قرار دادن یک وسیله یا تابلو هنری و... باعث شوند دکوراسیون خانه مورد نظر زیبا تر دیده شود اما کمتر کسی به آشپزخانه توجه میکند!

آشپزخانه به عنوان قلب خانه یکی از شلوغ ترین فضا های ممکن است، فرقی ندارد که مهمان داشته باشید یا یک روز عادی را شروع کرده باشید به هر حال قطعا به سمت آشپزخانه خواهید رفت، همچنین در خانه های امروزی که متراژ کمتری هم دارند معمولا آشپزخانه به بخش پذیرایی خانه چسپیده است و شما میتوانید حتی در اتاق پذیرایی نیز به خوبی آشپزخانه را ببینید.

یکی از مواردی که میتوانید بر روی آن برای زیبا تر کردن منزل خودتان تمرکز کنید دیوار های آشپزخانه است که هم در داخل پذیرایی منزل کاملا نمایان است و هم در داخل خود آشپزخانه، در این مطلب میخواهیم ایده هایی را برای دیزاین و زیبا سازی دیوار های آشپزخانه با شما در میان بگذاریم که قطعا برایتان مفید واقع خواهد شد!

01 : به دیوار ها بشقاب اضافه کنید!!

بشقاب ها را میتوانید با اتصالات خوب و محکم به دیوار های آشپزخانه آویزان کنید تا یک محیط کاملا یونیک و زیبا را بسازید، البته دقت کنید که همواره از بشقاب های هنری استفاده کنید نه از بشقاب های عادی! همان طور که خودتان هم میدانید تنوعی گسترده از انواع بشقاب های هنری در رنگ و طرح های مختلف وجود دارد که میتواند برای شما یک انتخاب کاملا عالی باشد!

فقط کافی است که رنگ کلی خانه خودتان را در نظر بگیرید و استایل و رنگ بشقاب های زینتی را بر اساس همان رنگ انتخاب کنید، البته لازم به ذکر است که رنگ دیوار پشتی باید با رنگ بشقاب ها متضاد باشد تا بشقاب ها به خوبی خودشان را نشان دهند.

02 : از بوم های تقسیم شده استفاده کنید!

یکی دیگر از ایده های جالب نیز استفاده از بوم های تقسیم شده است، بوم هایی که هر دو دارند یک موضوع یا تصویر را نمایش میدهند اما در کنار هم با مقداری فاصله قرار گرفته اند و به همین خاطر فضایی جالب و جذاب را ایجاد میکنند، لازم به ذکر است که شما میتوانید از تابلو های 3 تایی، 4 تایی و.... که حالت تقسیم شونده باشند نیز استفاده کنید.

03 : نور پردازی های جالب یا لوستر های خاص

استفاده از لوستر های دیواری و لوستر های مدرن خاص که بر دیوار نیز نصب میشوند میتواند یک انتخاب خیلی خیلی خوب برای شما باشد، اگر دکور کلی خانه شما کلاسیک است میتوانید از لوستر های دیواری کلاسیک استفاده کنید و اگر دکور منزلتان مدرن میباشد لوستر های فانتزی و رنگی نیز میتوانند انتخاب خوبی باشند.

دقت نمایید در صورتی که تمایل به خرید انواع لوستر مدرن دارید میتوانید از طریق لینک زیر، خرید خودتان را انجام دهید :

https://www.kamarado.co/product-category/chandelier/modern-chandelier/

همچنین در صورتی که به دنبال خرید انواع لوستر آشپزخانه هستید میتوانید تنوعی گسترده از انواع لوستر های آشپزخانه را از طریق لینک زیر مشاهده نمایید :

https://www.kamarado.co/product-category/chandelier/kitchen-chandelier/

04 : نصب یک آینه سراسری!

این ایده نیز یک ایده بسیار عالی برای بزرگ و زیبا نشان دادن آشپزخانه و خود منزل است! دقت نمایید که حتما محدود به انتخاب آینه های ساده نیستید و میتوانید از آینه های طرح دار و یا آینه هایی به شکل های برجسته نیز استفاده کنید، آینه ها به دلیل بازتاب تصویری که دارند هم باعث میشوند محیط خانه مورد نظر بزرگ تر دیده شود و هم باعث میشوند محیط خانه شما شیک تر به نظر برسد!

05 : روی خانواده تمرکز کنید!

اگر دیوار محیط آشپزخانه شما خالی است چرا عکس های خود و خانواده خودتان را بر روی آن نمیچسبانید؟ شما میتوانید افراد نزدیک و درجه اول را در وسط دیوار و به ترتیب عکس سایر اقوام را دور دیوار بچسبانید، خرید تعدادی قاب عکس و قرار دادن آن به صورت منظم در کنار هم میتواند یک نظم و زیبایی عالی را در محیط خانه شما ایجاد کند.

06 : دیوار های سبز، جایگزین دیوار های عادی!

 

اگر شرایطش را دارید میتوانید در داخل دیوار آشپزخانه یا حتی دیوار جلوی آشپزخانه به صورت منظم و ردیف به ردیف فضا هایی جهت قرار دادن گلدان ایجاد کنید تا با قرار دادن تعداد زیادی گلدان و تزئین آن ها با گیاهان مختلف یک دیوار طبیعی و سبز داشته باشید که به شدت میتواند در زیبایی خانه شما تاثیر گذار باشد!

حتی شما میتوانید میز و صندلی ناهارخوری خودتان یا صندلی های کانتر را به جلوی این دیوار سبز ببرید تا افراد هنگام صرف وعده های غذایی مختلف از یک سمت بتوانند از زیبایی این دیوار سبز لذت ببرند، البته دقت کنید اینکه میز و صندلی ناهارخوری یا صندلی کانتری را پیدا کنید که از لحاظ سبک و شکل با دیوار سبز ست باشند خیلی خیلی در زیبایی بیشتر تاثیر گذار است!

همچنین اگر دنبال خرید انواع صندلی کانتر هستید میتوانید به لینک زیر مراجعه نمایید :

https://www.kamarado.co/product-category/chair/counter-chair/

البته در این مطلب به میز و صندلی ناهارخوری نیز اشاره کردیم که میتوانید برای خرید آن ها به لینک زیر مراجعه کنید :

https://www.kamarado.co/product-category/dining-table-and-chairs/

07 : محلی برای آویزان کردن وسایل!

دیوار آشپزخانه حتما نباید محلی برای آویزان کردن تابلو ها، یا قرار دادن وسایل تزئینی و... باشد! میتوانید از دیوار آشپزخانه استفاده مفید بکنید! میتوانید با قرار دادن دستگیره های مختلف به دیوار، از آن ها برای آویزان کردن وسایل مختلف داخل آشپزخانه مثل لیوان ها، قاشق و چنگال ها و سایر ظروف استفاده کنید، در این حالت هم ظاهر آشپزخانه شما خاص و متفاوت میشود و هم فضایی جدید و کاربردی برای استفاده خواهید داشت!

کامارادو (kamarado.co)
کامارادو (kamarado.co) کامارادو محیطی برای دسترسی به محصولات حوزه خانه و آشپزخانه، ادارات، فضای باز و… می باشد. ( آدرس سایت : kamarado.co )

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋